Друга Міжнародна Літня школа «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences»

Друга Міжнародна Літня школа «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences»

1-5 липня 2017 року відбулася Друга Міжнародна Літня школа «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» в рамках дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня «Варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі» на базі готельного комплексу «Перлина Карпат» у Славське Львівської області за підтримки Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України.

Науково-дослідницька мозаїка Другої Міжнародної Літньої школи «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» була витончено-вишуканою, що підтверджувалось участю плеяди міжнародних та вітчизняних експертів, досвідчених фахівців, які глибоко досліджують і закладають вектори розвитку сучасної інформатичної та педагогічної науки. Інтеграційні заняття та тренінги переростали у жваві дискусії в рамках Оксфордських дебатів, Кочевідо, що спонукали до наукового пошуку, творення дивовижних міждисциплінарних проектів.

Учасники Літньої школи отримали унікальну можливість прослухати курс лекцій:

  • «Робототехніка в проектно-дослідницькій діяльності учнів»;

  • «Математичне моделювання в процесі навчання предметів природничо-математичного циклу»;

  • «Методологія педагогічного проектування комп’ютерно орієнтованого середовища навчання в школі»;

  • «Системи комп’ютерної математики і візуалізація в проектно-дослідницькій діяльності учнів» (Олена Гриб’юк, керівник проекту, к.пед.н., п.н.с., Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПНУ);

  • «Система освіти країн ЄС: досвід Франції та перспективність інтеграції STEM- освіти у країнах ЄС».

Упродовж роботи Літньої школи учасники активно працювали в STEM-майстернях (П’ять модулів) «Використання цифрових вимірювальних комплексів в процесі навчання предметів природничого циклу». Завдяки партнерській підтримці DixiEdu вчителі-експерти отримали прекрасну можливість використовувати безпосередньо ЦВК та окремі датчики в процесі виконання фізичних, біологічних, хімічних експериментів та реалізації відповідних проектних завдань.

Учителі-експерти взяли участь у серії тренінгів:

  • «Проектування комп’ютерно орієнтованого середовища навчання в школі»;

  • «Методики проектування та навчання ВМ»;

  • «ART-проектування. Комп’ютерне моделювання фізичних явищ і процесів»;

  • «Методологія педагогічного проектування комп’ютерно орієнтованого середовища навчання в школі»;

  • «Методичні системи навчання в країнах ЄС (Б-ІІ)».

Під час Літньої школи проводилися інтеграційні заняття

  • «Специфіка навчання астрономії в загальноосвітніх навчальних закладах в контексті варіативності моделей КОСН»;

  • «Дослідження та інновації: можливості участі у програмах ЄС Horizon 2020 та COST» (Гадзало Анна, науково-дослідна частина Національного університету «Львівська політехніка»)

Поміж чудових Сколівських Бескидів на базі готельного комплексу «Перлина Карпат» в гірському Славське проводилися інтеграційні заняття, польові дослідження та розглядалися методики проведення рольових ігор в контексті зазначеної міждисциплінарної проблематики.

У рамках Другої Міжнародної Літньої школи «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» слухачам було продемонстровано приклади застосування цифрових вимірювальних комплексів з метою вирішення питання оптимізації міжпредметних зв’язків у взаємодії дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних та вищих навчальних закладів. У відповідності до завдань проекту вчителі-експерти ознайомилися з проблемами та перспективами педагогічно виваженого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій.

Гриб’юк Олена Олександрівна, керівник проекту, ґрунтовно висвітлила специфіку використання варіативних моделей комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в контексті неперервної освіти.

Друга Міжнародна Літня школа «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» відбулася на високому організаційному та науковому рівні. Обрана тема дослідницького проекту послугувала плідним підґрунтям для ефективного обміну думками із зазначеної проблематики. Обмін досвідом та аналіз процесів реформування освіти, що характерні для сьогодення країни, дали можливість слухачам Літньої школи напрацювати та схвалити відповідні рекомендації за результатами тривалої роботи та спланувати подальшу діяльність у рамках проекту «Варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі».

Учасники Другої Міжнародної Літньої школи «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» успішно пройшли навчання за програмою Літньої школи, пройшли відповідне підсумкове тестування та отримали сертифікати підвищення кваліфікації вчителя-експерта.

Анонси та оголошення

Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України оголошує набір до аспірантури на 2017-2018 навчальний рік

Галузь знань: 01 – освіта.
Спеціальність: 011 – науки про освіту (спеціалізація: Інформаційно-комунікаційні технології в освіті).
Прийом документів до аспірантури здійснюється з 14 серпня по 28 серпня 2017 року, Пн., Вт., Чт. з 11:00 до 17:00, к. 209.
Вступні іспити – з 4 по 13 вересня


Електронне наукове фахове видання Інформаційні технології і засоби навчання займає І місце за наукомертичним рейтингом Google Scholar Metrics

Електронне наукове фахове видання Інформаційні технології і засоби навчання займає І місце за наукомертичним рейтингом Google Scholar Metrics серед 460 інших вітчизняних видань станом на червень 2017 року! Журнал визначений найбільш цитованим за останні п’ять років в Україні (українською мовою). 


«ШЛЯХ ДО СЕБЕ – ШЛЯХ ДО ЛЮДЕЙ»

В Електронній бібліотеці НАПН України розміщено книгу «ШЛЯХ ДО СЕБЕ – ШЛЯХ ДО ЛЮДЕЙ : Привітання, спогади, враження від співпраці та зустрічей». Видання присвячене багаторічній діяльності та творчим звершенням видатного українського філософа, педагога, державного, політичного та громадського діяча, академіка НАН України, академіка НАПН України, президента НАПН України, президента Товариства «Знання» України Василя Григоровича Кременя. Книга спогадів, вражень від співпраці, зустрічей з В. Г. Кременем із побажаннями і привітаннями від друзів, товаришів, колег, учнів, земляків з нагоди 70-річчя.


Вітаємо Литвинову Світлану Григорівну!

Вітаємо Литвинову Світлану Григорівну з присудженням наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.10 «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» (Наказ МОН України № 331 від 28.02.2017).


Вітаємо Кочаряна Артура Борисовича

Вітаємо Кочаряна Артура Борисовича з отриманням диплому кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.10 «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті».


Вітаємо Шишкіну Марію Павлівну!

Вітаємо Шишкіну Марію Павлівну з присудженням наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.10 «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» (Наказ МОН України № 1166 від 29.09.2016).


Вітаємо Іванюк Ірину Володимирівну!

Вітаємо Іванюк Ірину Володимирівну з присудженням наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.10 «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» (Наказ МОН України № 1166 від 29.09.2016).


Вітаємо Балалаєву Олену Юріївну!

Вітаємо Балалаєву Олену Юріївну з присудженням наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.10 «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» (Наказ МОН України № 1166 від 29.09.2016).


Вітаємо Яцишин Анну Володимирівну!

Вітаємо Яцишин Анну Володимирівну – к.пед.н., с.н.с., провідного наукового співробітника Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України з отриманням стипендії Кабінету Міністрів України для молодих учених.


Вітаємо Когут Уляну Петрівну

Вітаємо Когут Уляну Петрівну з отриманням диплому кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.10 «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті».