Друга науково-практична конференція з міжнародною участю «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ»

Друга науково-практична конференція з міжнародною участю «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ»

22.09.2022 р. відбулася ІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ»

Учасниками конференції стали представники наукових установ і закладів вищої освіти України й Казахстану.

З вітальним словом до учасників конференції звернувся директор Інституту цифровізації освіти НАПН України, доктор технічних наук, професор, дійсний член НАПН України Биков Валерій Юхимович .

Доповіді пленарного засідання були присвячені питанням готовності вчителів та учнів до використання доповненої та віртуальної реальності в освітньому процесі (Литвинова Світлана Григорівна, д.пед.н., с.н.с., заступник директора з наукової роботи Інституту цифровізації освіти НАПН України (Київ, Україна)); використанню віртуальної реальності в навчанні програмування (Манаргуль Умирзаківна Мукашева, зав. лабораторією цифровізації освіти, Національна академія освіти ім. І. Алтинсаріна, к.пед.н., доцент (Астана, Казахстан), Зухра Кусаінівна Калкабаєва, докторант, Евразійский національний університет ім. Л.Н. Гумільовава (Казахстан, Астана)); проблеми безпеки при використанні синтетичного навчального середовища (Буров Олександр Юрійович, д.т.н., с.н.с., провідний науковий співробітник Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України (Київ, Україна); інтеграції імерсивних технологій в освітній процес в умовах реалізації проєктів (Іваць Оксана Михайлівна, заступник директора з науково-дослідної та міжнародної діяльності Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, доцент кафедри менеджменту та інноваційного розвитку освіти, кандидат соціологічних наук (Ужгород, Україна); використання імерсивних технологій у професійній діяльності вчителя для реалізації підходу на основі запитів у STEAM-освіті (Сороко Наталія Володимирівна, к.пед.н., завідувачка відділу технологій відкритого навчального середовища Інституту цифровізації освіти НАПН України (Київ, Україна).

конф 22.09 виступ Литвинова.jpg конф 22.09 виступ казахстан.jpg

конф 22.09 учасники 2.jpg конф 22.09 учасники 3.jpg

У рамках конференції були обговорені актуальні питання щодо теоретико-методологічних та психолого-педагогічних аспектів використання імерсивних технологій в освітньому процесі закладів освіти різного рівня; використання імерсивних технології у STEM/STEAM освіті; здоров'язберігаючого аспекту використання імерсивних технологій в освітньому процесі; підготовки вчителя до використання імерсивних технологій в освітньому процесі; оцінювання якості освітніх матеріалів з AR/VR.

Матеріали конференції будуть надруковані в електронному виданні із присвоєнням ISBN і розміщені у вільному доступі в Електронній бібліотеці Національної академії педагогічних наук України.

Програма конференції

Анонси та оголошення

Майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога»

25.04.2024 р. відбудеться майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога». Організатори майстер-класу – співробітниці ІЦО НАПН України: Марія Шишкіна, Майя Мар’єнко, Валентина Коваленко. Запрошуємо до участі


Міжнародна науково-практична конференція "Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції"

Запрошуємо взяти участь у роботі IІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», яка відбудеться 26 квітня 2024 року в Донецькому державному університеті внутрішніх справ, м. Кропивницький в онлайн форматі.

Місія конференції: обговорення актуальних питань впровадження STEAM-технологій в освітній процес закладів освіти різного рівня та профілю.

Прийом матеріалів конференції до 10.04.2024 р.

Робочі мови конференції: українська, англійська, польська.


ІV МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» - 2024

Вельмишановні колеги, запрошуємо до участі в міжнародній конференції, яка відбудеться у змішаному форматі 30 квітня 2024 року.

Наша мета: розвиток теоретичних засад і обмін практичним досвідом застосування імерсивних технологій у навчальному процесі закладів освіти різного рівня.


ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посад


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.