ІІІ Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії»

ІІІ Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії»

15-16 червня 2021 року відбувся Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії», ініціатором якого вже три роки поспіль є Національний центр «Мала академія наук України».

Знімок екрана 1.png

Співорганізатором, серед інших – Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. Учасників конференції привітав науково-організаційний комітет форуму. Ольга Пінчук, заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, привернула увагу присутніх до результатів роботи команди ІІТЗН НАПН України, яка докладає багато зусиль для розвитку комп’ютерно орієнтованої підтримки відкритої освіти та електронного навчання. Вітаючи учасників форуму, О. Пінчук наголосила на важливості людського чинника цифрових трансформацій: ціннісних і моральних принципах, орієнтирів і нормах поведінки, установках і уявлень сучасної людини про особисто значимі елементи соціального життя. Небезпека нехтування людським чинником у цифровому освітньо-науковому середовищі сьогодні є високою.

зображення_3.jpg

НАУКОВІ НАПРЯМИ ФОРУМУ

  • Теоретичні і методичні підходи щодо забезпечення ефективної діяльності закладів освіти в умовах коронавірусної епідемії.
  • Цифровізація як ключовий фактор розвитку освіти ХХІ ст.
  • Особистісний і професійний розвиток педагога в умовах карантину.
  • Трансдисциплінарна парадигма наукової освіти.
  • Цифрові платформи та цифровий контент щодо дистанційної форми навчання".
  • Психолого-педагогічні проблеми дистанційного і змішаного навчання.
  • Розвиток інтелекту і суб'єктності у віртуальному освітньому просторі.
  • Адаптивні системи в освіті: виклики сьогодення.
  • STEM-освіта: науково-теоретичні аспекти, досвід впровадження, перспективи розвитку.

Знімок екрана 2.png

Учасниками форуму обговорювався широкий спектр проблем та шляхів їх вирішення. Зокрема:

сучасні технології навчання в закладах STEM-освіти, стратегії самореалізації в дорослому віці, логістика педагогічних інновацій як методологія управління розвитком закладу професійно-технічної освіти, методичні засади музейної педагогіки, самоосвіта і підвищення кваліфікації педагога, інтеграція Microsoft Office 365 в дистанційне навчання, прикладні аспекти використання смартфона у навчальному експерименті.

Програма заходу на 15 червня 2021 року >>>

16 червня 2021 року в рамках онлайн-форуму відбувся семінар-практикум Інституту обдарованої дитини НАПН України «Реалізація освітніх програм для обдарованих учнів в умовах інтеграції формальної та неформальної освіти».

Анонси та оголошення

Cloud-based Smart Technologies for Open Education

20 грудня 2022 року відбудеться міжнародний рецензований семінар з хмаро орієнтованих смарт технологій відкритої освіти (CSTOE 2022). Участь безкоштовна. Напрями роботи семінару: проєктування персоналізованого навчального та дослідницького середовища; розумні системи та навчальна робототехніка для дистанційного та технологічно покращеного навчання; мобільні ресурси та повсюдні обчислення у відкритій освіті; віртуальна та доповнена реальність у відкритій освіті; видобування, інженерія та управління знаннями; Інтернет речей для відкритої освіти; забезпечення якості ІКТ-освіти: методи, ресурси та технології; хмаро-орієнтовані дослідницькі інфраструктури для відкритої освіти та досліджень; методи і технології інформаційних систем для розширеного навчання; великі та розумні дані у відкритій освіті та дослідженнях тощо; машинне навчання для відкритої освіти та досліджень.


ACNS Conference on Cloud and Immersive Technologies in Education (CITEd)

19-22 грудня 2022 р. запрошуємо до участі у міжнародній конференції ACNS Conference on Cloud and Immersive Technologies in Education (CITEd) – це рецензована міжнародна конференція, присвячена новим дослідженням із застосування хмарних та імерсивних технологій в освіті. Конференція охоплює цікаву надсучасну тематику: адаптивні хмарні навчальні платформи, комбіноване навчання, блокчейн в освіті, хмаро орієнтовані освітні застосування штучного інтелекту, хмаро орієнтовані платформи засоби та сервіси електронного навчання, компетентнісно зорієнтовані освітні платформи, проєктування та впровадження імерсивних навчальних середовищ, цифрова трансформація освіти, інтелектуальний аналіз освітніх даних, емоційний штучний інтелект, імерсивні технології у професійній підготовці та перепідготовці, імерсивні технології у природничо-науковій освіті, застосування імерсивних технологій в освіті, мобільне навчання, технології розумного кампусу, соціальна аналітика в освіті, віртуалізація навчання: принципи, технології, засоби, гейміфікація з віртуальною та доповненою реальністю


Workshop on Digital Transformation of Education (DigiTransfEd 2022)

19 грудня 2022 відбудеться англомовний рецензований міжнародний Семінар з цифрової трансформації освіти (DigiTransfEd 2022). Воркшоп проходитиме спільно з міжнародним науково-практичним заходом «Conference on Cloud and Immersive Technologies in Education» (CITEd 2022). Участь безкоштовна. Напрями роботи семінару: Як пандемія COVID-19 спонукала цифрову трансформацію освіти; Цифрове навчальне середовище; Трансформація в методології викладання та навчання, інтеграція відео для онлайн-навчання; Навчання Статистика/аналітика; Адаптивне навчання; Обчислювальне мислення; Підвищення цифрових навичок і компетенцій для цифрової трансформації; Якість контенту цифрової освіти; Навчання на основі AR/VR, гейміфікація; ШІ/прогнозне навчання, платформи досвіду навчання


Науково-практична конференція з міжнародною участю «Імерсивні технології в освіті»

22 вересня 2022 року на базі Інституту цифровізації освіти НАПН України буде проведено ІІ Науково-практичну конференцію з міжнародною участю «Імерсивні технології в освіті»

Організаційний комітет конференції запрошує Вас взяти участь у роботі конференції, виступити з доповідями і повідомленнями, продемонструвати власні розробки, електронні освітні ресурси.


Освітньо-наукова програма підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проєкту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії в Інституті цифровізації освіти НАПН України з метою її вдосконалення.


Інститут цифровізації освіти НАПН України запрошує на навчання до аспірантури та докторантури.

Підготовка докторів філософії та докторів наук в Інституті здійснюється в галузі знань "01 Освіта/Педагогіка", зі спеціальності "011 Освітні, педагогічні науки", спеціалізації "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті".


VIII Міжнародна конференція з цифрової освіти

У мирний час ми планували опублікувати найкращі роботи з VIII Міжнародної конференції з цифрової освіти в екологічних університетах, організованої Національним університетом біоресурсів і природокористування України (Київ, Україна) та Вроцлавським університетом природокористування (м. Вроцлав, Польща) спільно з нашим інститутом у томі Post-proceedings 2-го симпозіуму Myroslav I. Zhaldak on Advances in Educational Technology (AET 2021 - https://aet.easyscience.education/2021/). У зв’язку з війною в Україні ця конференція переноситься. Незважаючи на це, подача документів відкрита.


Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін»

V Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін», проведення якої планувалося 18-19 травня 2022 року в Льотній академії Національного авіаційного університету (м. Кропивницький) переноситься на невизначений термін.