ІV Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін»

ІV Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін»

12-13 травня 2021 р. відбулася ІV Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін», що присвячена 70-річчю Льотної академії Національного авіаційного університету. Співорганізатором конференції другий рік поспіль є Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. З привітальним словом до учасників конференції виступила заступниця директора інституту Ольга Пінчук. Із станом впровадження та перспективи розвитку STEАM підходу в закладах загальної середньої освіти виступила завідувачка відділом технологій відкритого навчального середовища інституту Наталя Сороко.

Конференція фото.jpg

Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін» проводиться з метою представлення інноваційного досвіду освітніх закладів за напрямами STEM-освіти, демонстрації рівня досягнень в інноваційній сфері та створення платформи для спілкування педагогів.

Представники 45 закладів освіти різного типу та профілю та інноваційних організацій взяли участь у міжнародній науково-практичній конференції. Серед них: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Інститут педагогіки НАПН України, Інститут обдарованої дитини НАПН України, Національний центр «Мала академія наук України», Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського НАПН України, Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Cuiavian University in Wloclawek, (Республіка Польща), School of Education, Tel Aviv University (Ramat Aviv, Israel), Технічний університет (м. Софія, Болгарія), Тракійський університет (м. Стара Загора, Болгарія), Заклад освіти «Мозирський державний педагогічний університет імені І.П. Шамякіна» (м. Мозир, Республіка Білорусь), Білоруська державна академія авіації (м. Мінськ, Республіка Білорусь), Атирауський державний університет імені Х. Досмухамедова (Казахстан), Інститут педагогічних наук (Республіка Молдова, м. Кишинів), Університет Норд (м. Буде, Норвегія), Компанія SafeusDrone (Республіка Корея) та інші.

Знімок екрана ЛА НАУ STEM 2.png

Учасники заходу презентували практичний досвід впровадження STEM-напряму в освіті під час секційних засідань:

  • Світовий досвід та перспективи розвитку викладання природничо-наукових дисциплін в контексті засад STEM-освіти;
  • Інноваційні технології навчання природничих дисциплін в закладах загальної середньої освіти;
  • Теоретико-методологічні аспекти формування STEM-компетентностей в процесі навчання студентів та учнів;
  • Використання освітніх платформ для організації міжнародної проєктно-дослідницької STEM-діяльності;
  • Фізико-математичні та інженерно-технічні дисципліни як фундаментальний складник розвитку STEM-освіти в закладах вищої освіти;
  • Застосування інформаційно-комунікаційних технологій та програмно-педагогічного забезпечення у навчанні природничо-наукових дисциплін за STEM-напрямами.

Знімок екрана ЛА НАУ STEM.png

Програма конференції >>>

Анонси та оголошення

Майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога»

25.04.2024 р. відбудеться майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога». Організатори майстер-класу – співробітниці ІЦО НАПН України: Марія Шишкіна, Майя Мар’єнко, Валентина Коваленко. Запрошуємо до участі


Міжнародна науково-практична конференція "Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції"

Запрошуємо взяти участь у роботі IІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», яка відбудеться 26 квітня 2024 року в Донецькому державному університеті внутрішніх справ, м. Кропивницький в онлайн форматі.

Місія конференції: обговорення актуальних питань впровадження STEAM-технологій в освітній процес закладів освіти різного рівня та профілю.

Прийом матеріалів конференції до 10.04.2024 р.

Робочі мови конференції: українська, англійська, польська.


ІV МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» - 2024

Вельмишановні колеги, запрошуємо до участі в міжнародній конференції, яка відбудеться у змішаному форматі 30 квітня 2024 року.

Наша мета: розвиток теоретичних засад і обмін практичним досвідом застосування імерсивних технологій у навчальному процесі закладів освіти різного рівня.


ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посад


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.