МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІНФОРМАЦІЙНО-РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА»

МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІНФОРМАЦІЙНО-РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА»

11 листопада 2020 року на базі Науково-методичного центру вищої та фахової передвищої освіти відбулася Міжнародна науково практична конференція. Модератором планарного засідання та роботи секції «Сучасне цифрове освітнє середовище: стан, проблеми і перспективи» була Ольга Пінчук, заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.

Учасники конференції (біля 500 осіб) – представники Державної служби якості освіти України, Міністерства освіти і науки України, Директорату розвитку цифрової інфраструктури Міністерства цифрової трансформації України, Київського університету імені Бориса Грінченка, Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, факультету інформаційних технологій НУБіП України, Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти, НТУ України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Інституту підвищення кваліфікації педагогічних працівників по Жамбильській області, м. Тараз (Республіка Казахстан), Інституту цифрових технологій Талліннського університету (Естонія), Університету прикладних наук Вайенштефан-Тріздорф (Німеччина), Вроцлавського природничого університету (Республіка Польща), видавництв, громадських організацій коледжів, ліцеїв, шкіл та закладів вищої освіти України.

фото 2.jpg

Біля п`ятдесяти спікерів конференції, серед яких Юрій МАЦИК, директор директорату розвитку цифрової інфраструктури Міністерства цифрової трансформації України, Олександр ЯКИМЕНКО, перший заступник голови Державної служби якості освіти України, Наталія МОРЗЕ, доктор педагогічних наук, професор кафедри комп’ютерних наук і математики Київського університету імені Бориса Грінченка, та біля п`ятиста учасників, які працювали онлайн, обговорювали проблеми, що виникли під час підготовки фахівців в умовах світової пандемії COVID-19, механізми підготовки фахівців у закладах вищої та фахової передвищої освіти України за змішаною та дистанційною формами навчання, якість підготовки фахівців в умовах пандемії, проєкти для студентів та випускників за участю роботодавців з метою побудови нової генерації молоді, стратегію розвитку бібліотечної справи в Україні та організацію роботи бібліотек у сучасних умовах, проєктування та створення якісного електронного освітнього контенту, цифрову безпеку та комунікацію в онлайн.

У державі розроблена програма розвитку цифрової економіки, шлях до якої пролягає через використання та споживання інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій. А рушійною силою є людський капітал, тобто знання, таланти, навички, вміння, досвід, інтелект людей, яких готують до життя у цифровому суспільстві науково-педагогічні та педагогічні працівники, розробники сучасних засобів навчання, електронних платформ, ресурсів.

В Україні потреба в електронних освітніх платформах та якісному контенті для їх наповнення спонукає педагогічну спільноту до прискорення проєктування та створення електронних освітніх ресурсів, які б задовольнили виклики сьогодення, адже ситуація досить складна – сучасний студент не забезпечений якісним електронним освітнім контентом у повному обсязі.

Учасники конференції не вирішили усіх проблем, але визначили кроки та напрямки нашої подальшої роботи з цифровізації освіти.

Організатор конференції – Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти. Співорганізатори: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Національний університет біоресурсів і природокористування України, Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти, Університет прикладних наук Вайенштефан-Тріздорф (Німеччина), Вроцлавський природничий університет (Республіка Польща).

Організаційний комітет вдячний усім учасникам конференції за активну роботу: спікерам, модераторам Ользі ПІНЧУК, кандидату педагогічних наук, заступнику директора з науково-експериментальної роботи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Вікторії СИДОРЕНКО, доктору педагогічних наук, професору, директору Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти, та Олені КУЗЬМІНСЬКІЙ, доктору педагогічних наук, доценту кафедри інформаційних систем і технологій НУБіП України, які були зв’язуючою ланкою у віртуальному просторі конференції.

Пленарне засідання і Секція 1 «Сучасне цифрове освітнє середовище стан, проблеми і перспективи»

Секція 2 «Цифрові освітні ресурси та сервіси проєктування, розробка, методика використання»

Секція 3 «Розвиток цифрової компетентності педагога професійної і фахової передвищої освіти в умовах діджиталізації: цифрові можливості, трансфер знань, інтеграція із цифровою економікою»

Анонси та оголошення

Майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога»

25.04.2024 р. відбудеться майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога». Організатори майстер-класу – співробітниці ІЦО НАПН України: Марія Шишкіна, Майя Мар’єнко, Валентина Коваленко. Запрошуємо до участі


Міжнародна науково-практична конференція "Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції"

Запрошуємо взяти участь у роботі IІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», яка відбудеться 26 квітня 2024 року в Донецькому державному університеті внутрішніх справ, м. Кропивницький в онлайн форматі.

Місія конференції: обговорення актуальних питань впровадження STEAM-технологій в освітній процес закладів освіти різного рівня та профілю.

Прийом матеріалів конференції до 10.04.2024 р.

Робочі мови конференції: українська, англійська, польська.


ІV МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» - 2024

Вельмишановні колеги, запрошуємо до участі в міжнародній конференції, яка відбудеться у змішаному форматі 30 квітня 2024 року.

Наша мета: розвиток теоретичних засад і обмін практичним досвідом застосування імерсивних технологій у навчальному процесі закладів освіти різного рівня.


ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посад


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.