MoodleMootUkraine 2015

Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України виступив співорганізатором ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «MoodleMootUkraine 2015. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle», яка проходила 21-22 травня 2015 р. на базі Київського національного університету будівництва і архітектури.

IMG_20150521_130847.jpgТематика конференції охоплювала основні організаційні, технічні, технологічні, дидактичні, методичні питання використання платформи дистанційного навчання Moodle у загальноосвітніх і вищих навчальних закладах, в системі підготовки і підвищення кваліфікації працівників освіти у процесі неперервного навчання, та охоплювала такі змістові напрями:

- досвід упровадження й використання системи Moodle у дистанційному навчанні та мережній підтримці навчального процесу;
- розвиток системи Moodle, створення і використання нових модулів Moodle, інтеграція Moodle з іншими програмними засобами;
- організаційно-педагогічні та методичні проблеми використання платформи Moodle.

Конференція була включена у міжнародний календар проведення MoodleMoot на офіційному сайті світової спільноти користувачів цієї платформи (https://moodle.org/mod/forum/discuss.php?d=279238) та складалась з двох частин – очної і дистанційної. Очна частина проходила 21-22 травня на базі КНУБД. У межах дистанційної було передбачено публікацію повних текстів і матеріалів доповідей, он-лайн трансляцію очної частини заходу, зворотний зв'язок між очними та дистанційними учасниками. По закінченню конференції обговорення доповідей продовжилось на форумах курсів, розміщених на офіційному сайті (http://2015.moodlemoot.in.ua/).

Загальна кількість зареєстрованих учасників склала 98 осіб (з України, Австрії, Білорусії, Канади, Нідерландів, Росії), 53 з яких розмістили доповіді на офіційному сайті.

20150521_112220.jpgЗазначимо, що MoodleMoot – це традиційна назва конференцій, які в усьому світі проводяться користувачами Moodle. Процедура їх проведення має характерні особливості, головною з яких є публікація доповідей на сайті конференції, що створюється на платформі Moodle. Для цього кожному доповідачу надаються права викладача в його курсі Moodle, де він може розмістити повний текст доповіді та необхідні ілюстративні матеріали, а також має зворотній зв'язок з аудиторією.

Україномовний формат конференції MoodleMootUkraine організований і проводиться в Україні з 2013 р., за участю Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України та Київського національного університету будівництва і архітектури.

Сайти конференцій MoodleMootUkraine працюють і по завершенню конференції, сприяючи обміну досвідом і співпраці усіх користувачів цієї платформи.

Проведений захід, що вже став традиційним для української спільноти користувачів Moodle, сприяє налагодженню й зміцненню співробітництва між розробниками, науково-педагогічними, педагогічними працівниками в сфері використання й вдосконалення цієї платформи; обміну позитивним досвідом; обговоренню і спільному пошуку вирішення проблем, пов’язаних з упровадженням дистанційного навчання; подальшому розвитку і впровадженню ІКТ в загальноосвітні, вищі навчальні заклади, інститути післядипломної освіти. 

 

Анонси та оголошення

Майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога»

25.04.2024 р. відбудеться майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога». Організатори майстер-класу – співробітниці ІЦО НАПН України: Марія Шишкіна, Майя Мар’єнко, Валентина Коваленко. Запрошуємо до участі


Міжнародна науково-практична конференція "Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції"

Запрошуємо взяти участь у роботі IІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», яка відбудеться 26 квітня 2024 року в Донецькому державному університеті внутрішніх справ, м. Кропивницький в онлайн форматі.

Місія конференції: обговорення актуальних питань впровадження STEAM-технологій в освітній процес закладів освіти різного рівня та профілю.

Прийом матеріалів конференції до 10.04.2024 р.

Робочі мови конференції: українська, англійська, польська.


ІV МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» - 2024

Вельмишановні колеги, запрошуємо до участі в міжнародній конференції, яка відбудеться у змішаному форматі 30 квітня 2024 року.

Наша мета: розвиток теоретичних засад і обмін практичним досвідом застосування імерсивних технологій у навчальному процесі закладів освіти різного рівня.


ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посад


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.