Новини

Співпраця з Київським національним університетом імені Тараса Шевченка

14 листопада 2023 р. між Інститутом цифровізації освіти НАПН України та Київським національним університетом імені Тараса Шевченка підписано Меморандум про співпрацю. Метою є координація зусиль сторін у сфері освітніх застосувань інформаційно-комунікаційних технологій. Відділ цифрової трансформації НАПН України Інституту та Центр соціального розвитку Університету взяли на себе відповідальність за узгодження різних форматів інноваційної діяльності обох сторін. 


15 Листопада 2023


ХІV Міжнародна науково-практична конференція «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності»

10 листопада 2023 р. на базі Національного авіаційного університету відбулася ХІV Міжнародна науково-практична конференція «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності», організаторами якої виступили: кафедра комп’ютерних мультимедійних технологій факультету міжнародних відносин Національного авіаційного університету; Український мовно-інформаційний фонд Національної академії наук України; Інститут цифровізації освіти Національної академії педагогічних наук України; Академія спеціальної педагогіки ім. Марії Гжегожевської (Республіка Польща); Інститут соціологічних наук та педагогіки Академії сільського господарства у Варшаві (Республіка Польща).

14 Листопада 2023


Співпраця з Інститутом програмних систем

13 листопада 2023 р. підписано договір про співпрацю з Інститутом програмних систем Національної академії наук України. Реалізація стратегічних планів, закладених у документ, відкриває нові перспективи для розвитку науково-освітніх ініціатив обох установ і для впровадження новітніх технологій.

13 Листопада 2023


Круглий стіл «Цифрова трансформація освіти: Стан, проблеми, перспективи»

10 листопада 2023 року відбувся круглий стіл «Цифрова трансформація освіти: Стан, проблеми, перспективи», організований державною установою «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти» спільно з Інститутом цифровізації освіти НАПН України та компанією UGEN. Під час заходу було оголошено результатів всеукраїнський конкурс «Цифрова трансформація освіти: стан, проблеми, перспективи».

Круглий стіл об’єднав 297 учасників і учасниць. У конкурсі взяли участь більше ніж 30 робіт.


10 Листопада 2023


Співпраця з Інститутом освітньої аналітики

9 жовтня 2023 року визначаючи важливість наукової співпраці та інноваційної діяльності в освіті, прагнучі досягти ефективного впровадження в освітній процес положень Концепції «Нова української школи», а також сучасних цифрових технологій у наукову та освітню діяльність уклали договір про співпрацю.

10 Листопада 2023


Випуск № 5 (97) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання»

Шановні колеги, друзі, учителі, викладачі, учені! Пропонуємо Вашій увазі випуск № 5 (97) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал незмінно посідає 1 місце у Топ 100 «Найкращі публікації – українська» за версією Google Scholar. Видання включено до Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index (ESCI), має JCI = 0,46 (2022) – Journal Citation Indicator в категорії Education & Educational Research.
Користувачі 201 країни світу звертаються до електронних ресурсів журналу.
У № 5 (97) розміщено статті авторів з наукових установ та закладів освіти України та зарубіжжя. У випуск увійшли роботи науковців установ НАПН України. Читачам представлено результати фундаментальних і прикладних досліджень у галузі освітніх застосувань ІКТ, інноваційні рішення проблем впровадження ІКТ в освітній процес.

31 Жовтня 2023


EC-Council Academia Partner

Інститут цифровізації освіти Національної академії педагогічних наук України оголошує про свою офіційну акредитацію в якості авторизованого партнера EC-Council та надання йому почесного статусу "EC-Council Academia Partner." Це співпраця відкриває нові горизонти для колективу інституту в галузі кібербезпеки та навчання.
EC-Council є найвідомішою та впливовою організацією у галузі навчання та сертифікації з кібербезпеки. Статус лідера у сфері кібербезпеки свідчить про високий стандарт якості та професійність навчальних програм.

24 Жовтня 2023


Всеукраїнський інформаційно-просвітницький форум «STEM and FEM»

20 жовтня 2023 року у Всеукраїнському інформаційно-просвітницькому форумі «STEM and FEM» взяло участь онлайн біля 100 учасників. Відбулося обговорення актуальних питань проблем жінок-науковець в реаліях війни в Україні щодо їхнього розвитку, досягнень та успіху; подолання кризових ситуацій та гендерних стереотипів; пошук шляхів популяризації наукової діяльності серед молоді.


20 Жовтня 2023


DEEPINVENTHEI

Інститут цифровізації освіти НАПН України як асоційований партнер до проєкту DEEPINVENTHEI, який виконується консорціумом з 18 учасників (https://eit-hei.eu/projects/deep-inventhei/) за підтримки Європейського Союзу, протягом травня 2023 р – липня 2024 р. братиме участь у заходах, що сприятимуть навчанню та стартапам у сфері високих технологій.

Програма проєкту містить компоненти: «Навчання та наставництвo», «Навчання на основі досліджень», «Співпраця та стажування», «Інновації та підприємництво».

16 Жовтня 2023


Семінар «Інформаційно-цифрові технології для оцінювання результативності педагогічних досліджень»

05 жовтня 2023 р. співробітники відділу відкритих освітньо-наукових інформаційних систем Інституту цифровізації освіти Національної академії педагогічних наук України провели семінар «Інформаційно-цифрові технології для оцінювання результативності педагогічних досліджень» для наукових, науково-педагогічних працівників і аспірантів, який відбувся в межах дистанційного навчального курсу «Інформаційно-цифрові технології для оцінювання результативності педагогічних досліджень»

11 Жовтня 2023


Новини 51 — 60 з 625
Початок | Поперед. | 4 5 6 7 8 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Всеукраїнський конкурс на кращий вебсайт серед закладів фахової передвищої освіти

Міністерство освіти і науки України спільно з Науково-методичним центром вищої та фахової передвищої освіти оголошує Всеукраїнський конкурс на кращий вебсайт серед закладів фахової передвищої освіти «EDUCATION WEBSITE 2024». Ольга Пінчук, заступник директора ІЦО НАПН України, увійшла до складу конкурсної комісії. Конкурс проводиться один раз на чотири роки. Початок Конкурсу – 1 жовтня 2024.


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.