22 червня у залі Колегії МОН України відбувся Всеукраїнський круглий стіл «STEM-освіта в Україні: від дошкільника до компетентного випускника». Ініціювали його проведення МОН України та Інститут модернізації змісту освіти.
Питання застування сучасних технологій управління навчально-інформаційними ресурсами в освіті висвітлили В.Биков, директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, О.Спірін, заступник директора ІІТЗН НАПН України, О.Стрижак, заступник директора Національного центру «Мала академія наук України»; В.Широков, директор Українського мовно-інформаційного фонду НАН України.
Учасники круглого столу запланували надати Інституту модернізації змісту освіти пропозиції щодо реалізації STEM-освіти, зокрема, щодо перегляду змісту навчальних програм, підручників, методів і методик викладання в системі дошкільної, шкільної та позашкільної освіти на предмет їх відповідності сучасним світовим вимогам та синхронізації з тематичними напрямами розвитку основ наук та технологій.
Досвідом STEM-орієнтованої діяльності, реалізації в Україні відповідних освітніх проектів поділилися, зокрема, О.Лісовий, директор Національного центру «Мала академія наук України»; Н.Поліхун, завідувач відділу Інституту обдарованої дитини НАПН України;Т. Пушкарьова, заступник директора Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (науковий керівник педагогічної технології «Росток»); В.Ільченко, професор кафедри методики змісту освіти Полтавського ОІППО ім. М. В. Остроградського; І. Гавриш, професор кафедри Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, Н.Мацько, голова МГО «Українська спілка професійних учителів».
Т.Нанаєва, голова Комітету модернізації та інформатизації освіти, розповіла про тренди STEM-освіти і зауважила, що система навчання STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics — наука, технології, інженерія і математика) популярна у всіх прогресивних країнах світу.