У журналі «Інформаційні технології і засоби навчання» Інституту цифровізації освіти НАПН України більш потужно ніж в інших наукових виданнях світу висвітлюються питання розвитку цифрової компетентності вчителя. Такий висновок був зроблений турецькими вченими Айдин M. K. і Йилдирим T. (Університет Хітіт, Турція), після проведення бібліометричного аналізу наукових публікацій з цифрової компетентності вчителів, що увійшли до Web of Science за період 2001-2021 років (Айдин M. K., Йилдирим T. (2022). Цифрова компетентність учителів: бібліометричний аналіз статей наукометричної бази даних Web of Science. Інформаційні технології і засоби навчання, 91(5), 205–220. https://doi.org/10.33407/itlt.v91i5.5048).
На другому місці Pixel Bit Revista de Medios y Educacion (Севільський університет, Іспанія).
Ці два журнали опублікували близько 10% від загальної кількості (406), включених до бібліометричного аналізу публікацій провідних наукових видань Web of Science Core Collection за 20 останніх років, в яких опубліковано результати досліджень цифрової компетентності вчителя.
Інтерес до впровадження міжнародних рамкових стандартів цифрової компетентності вчителя, зокрема “The European Framework for the Digital Competence of Educators”, не зникає і не зменшується. Вчені використали інструменти розширеного аналізу цитування та здійснили аналіз соціальних мереж.
Відповідно дослідження, Іспанія, Норвегія та Україна – країни, в яких надається найбільш уваги щодо вивчення тематики з цифрової компетентності вчителя.