Про хід реалізації дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Хмарні сервіси в освіті» було заслухано на Колегії Міністерства освіти і науки України

Про хід реалізації дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою  «Хмарні сервіси в освіті» було заслухано на Колегії Міністерства освіти і науки України

На Колегії Міністерства освіти і науки України було заслухано доповідь завідувача відділу технологій відкритого навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України к.пед.н. Литвинової С.Г «Про хід реалізації дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Хмарні сервіси в освіті», 2014-2017 н.р.»

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.05.2014 № 629 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Хмарні сервіси в освіті» у загальноосвітніх навчальних закладах України» проведено відповідну роботу, за результатами якої слід зазначити таке.

Станом на 1 березня 2016 року у дослідно-експериментальній роботі взяли участь 32 загальноосвітні навчальні заклади з 13 областей України. У 2016 році планується розповсюдження досвіду ще на 5 областей України.

Учасники проекту: вчителів понад 520 осіб; учнів понад 5200 осіб.

За планом проекту було зроблено: розгорнуто хмаро орієнтовані середовища шкіл; проведено навчання вчителів і учнів.

У процесі реалізації проекту за допомогою хмарних сервісів було апробовано ряд технологій для:

– навчання (веб-квест, перевернуте навчання, корпоративна робота);

– управління (хмарна учительська, організація роботи класного керівника, організація роботи шкільного психолога, організація роботи заступника директора з навчально-виховної роботи);

– розвитку особистості учня (організація роботи учня під час підготовки робіт МАН, участь у міжнародних міжкультурних проектах).

У 2015 року було започатковано і проведено «Фестиваль педагогічних ідей з використання хмарних сервісів у навчально-виховному процесі» у якому взяли участь понад 150 педагогів України - 10 з яких було відмічено Подяками компанії Майкрософт Україна.

Упровадження сервісу OneNote Classroom дало можливість забезпечити умови навчальної мобільності й неперервний навчально-виховний процес учням у період карантину (2016 року). За результатами аналізу навчальних досягнень учнів у перший день після карантину якість навчання досягла 70%.

Рівень компетентностей з комунікації, співпраці, співробітництва, координації виконання домашніх завдань засобами хмарних сервісів збільшився на 40%.

Відповідно до програми та з метою методичного забезпечення учителів і науковців України було розроблено: два навчальних посібника (для учнів ЗНЗ та студентів ВНЗ), методичні рекомендації (для педагогів ЗНЗ та методистів ІППО) та дві монографії за результатами дослідження.

Особливу увагу Литвинова С.Г. зосередила на досвіді використання хмарних сервісів навчальними закладами Оболонського району м. Києва у якому активно використовують новітні технології СШ №20, НВК №240 «Соціум», СШ «14, СШ №214, гімназія «Оболонь», ліцей №157, СШ №210.

Загалом впровадження результатів дослідно-експериментальної роботи дасть можливість забезпечити умови навчальної мобільності усіх суб’єктів навчання, запровадити змішане навчання, удосконалити організаційний і навчально-виховний процес ЗНЗ.

Члени колегії підкреслили важливість результатів дослідно-експериментальної роботи і рекомендували хмарні сервіси для впровадження у навчально-виховний процес та адміністративну роботу керівників загальноосвітніх навчальних закладів, з метою розвитку цифрової грамотності педагогів України у рамках неформальної освіти.

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.JPG

6.JPG

Анонси та оголошення

Майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога»

25.04.2024 р. відбудеться майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога». Організатори майстер-класу – співробітниці ІЦО НАПН України: Марія Шишкіна, Майя Мар’єнко, Валентина Коваленко. Запрошуємо до участі


Міжнародна науково-практична конференція "Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції"

Запрошуємо взяти участь у роботі IІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», яка відбудеться 26 квітня 2024 року в Донецькому державному університеті внутрішніх справ, м. Кропивницький в онлайн форматі.

Місія конференції: обговорення актуальних питань впровадження STEAM-технологій в освітній процес закладів освіти різного рівня та профілю.

Прийом матеріалів конференції до 10.04.2024 р.

Робочі мови конференції: українська, англійська, польська.


ІV МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» - 2024

Вельмишановні колеги, запрошуємо до участі в міжнародній конференції, яка відбудеться у змішаному форматі 30 квітня 2024 року.

Наша мета: розвиток теоретичних засад і обмін практичним досвідом застосування імерсивних технологій у навчальному процесі закладів освіти різного рівня.


ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посад


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.