ВИПУСК №4 (90) ЕЛЕКТРОННОГО ФАХОВОГО ВИДАННЯ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ»

ВИПУСК №4 (90) ЕЛЕКТРОННОГО ФАХОВОГО ВИДАННЯ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ»

Шановні колеги, друзі, учителі, викладачі, учені! Пропонуємо Вашій увазі випуск № 4 (90) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал незмінно посідає 1 місце у Топ 100 «Найкращі публікації – українська» за версією Google Scholar. Видання включено до Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index (ESCI), має JCI = 0,43 (2021) – Journal Citation Indicator у категорії Education & Educational Research.

У № 4 (90) розміщено 14 статей авторів з наукових установ і закладів освіти України та зарубіжжя. У випуск увійшли статті науковців Національної академії педагогічних наук України: Відділення професійної освіти і освіти дорослих НАПН України, Інституту педагогіки, Інституту вищої освіти, ДЗВО "Університет менеджменту освіти", Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна. Читачам 198 країн світу представлено результати фундаментальних і прикладних досліджень у галузі освітніх застосувань ІКТ, інноваційні рішення проблем впровадження ІКТ в освітній процес.

Тематика наукових публікацій охоплює напрями:

  • ІКТ і засоби навчання у загальній середній освіті
  • ІКТ і засоби навчання у професійній освіті
  • ІКТ і засоби навчання у закладах вищої освіти
  • Підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників з використання ІКТ
  • Відкритий інформаційно-освітній простір, інформаційна безпека та захист даних

Географія авторського колективу охоплює Україну: Вінниця, Житомир, Київ, Кривий Ріг, Суми, Тернопіль Харків, Херсон, а також зарубіжжя, зокрема: Саудівська Аравія, Словаччина, Філіппіни.

У випуску висвітлено результати наукових пошуків і практичних напрацювань наукові і науково-педагогічні працівники таких закладів освіти і наукових установ:

Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради, Криворізький державний педагогічний університет, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Київський національний лінгвістичний університет, Національний авіаційний університет, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київський національний університет будівництва і архітектури, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Державний університет «Одеська політехніка», Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, Державний університет «Житомирська політехніка», Вінницький національний технічний університет, Кошицький технічний університет, Факультет виробничих технологій у Пряшові, м. Пряшів, Словаччина, Університет принца Саттама бін Абдулазіза, Хаутат Бані Тамім, Саудівська Аравія, Університет Силлімана, м. Думагете, Філіппіни.

Низький уклін вам, дорогі наші захисники і захисниці, щиро вдячні за те, що можемо продовжувати нашу роботу та презентувати вітчизняній і міжнародній науковій спільноті працю наших вчених. Ми переможемо! Слава Україні!

Анонси та оголошення

Вступ до аспірантури у 2024 р. Спеціально організована сесія ЄВІ.

Згідно з Порядком прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році, умовою допуску до вступних іспитів до аспірантури Інституту цифровізації освіти НАПН України є успішне складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ).
У вересні 2024 році відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ.
Зареєструватися для участі в спецсесії ЄВІ можуть вступники, які:
  • реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ, але не змогли взяти в ній участі;
  • бажають повторно скласти ЄВІ, для покращення результату;
  • не реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ.
Реєстрація для участі в спецсесії ЄВІ триватиме протягом 12–19 серпня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ триватиме протягом 12–14 вересня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ буде проведена за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.