Засідання науково-методичних комісій (підкомісій) сектору вищої освіти Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України

Засідання науково-методичних комісій (підкомісій) сектору вищої освіти Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України

Міністерство освіти і науки України затвердило персональний склад науково-методичних комісій (підкомісій) сектору вищої освіти Науково-методичної ради, до складу яких увійшли співробітники Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України (наказ МОН України від 06.04.2016 р. № 375 «Про затвердження персонального складу науково-методичних комісій (підкомісій) сектору вищої освіти Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України»):

Іванову Світлану Миколаївну, кандидата педагогічних наук, завідувача відділу відкритих освітньо-наукових інформаційних систем включено до складу підкомісії 306 Бібліотечні технології (Науково-методична комісія 15 з організаційно-методичного забезпечення вищої освіти) та обрано головою;

Носенко Юлію Григорівну, кандидата педагогічних наук, старшого наукового співробітника, провідного наукового співробітника включено до складу підкомісії 301 Освіта впродовж життя, визнання неформального та інформального навчання (Науково-методична комісія 15 з організаційно-методичного забезпечення вищої освіти);

Шишкіну Марію Павлівну, кандидата філософських наук, старшого наукового співробітника, завідувача відділу хмаро орієнтованих систем інформатизації освіти включено до складу підкомісії 015-1 Професійна освіта (інформаційні технології, автоматизація та телекомунікації) (Науково-методична комісія 1 із загальної та професійної освіти) та обрано секретарем.

Згідно з Законом України «Про вищу освіту», Науково-методична рада МОН України за участю Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти розробляє методологію, методичні рекомендації щодо розроблення стандартів освітньої діяльності та стандартів вищої освіти, а науково-методичні комісії (НМК) здійснюють розроблення цих стандартів.

Окрім цього, до завдань НМК належать (згідно з наказом МОН України від 08.05.2007 р. № 363 «Про Науково-методичну раду МОН і науково-методичні комісії з вищої освіти»):

  • розробка концепції розвитку спеціальностей навчального напряму;
  • визначення основних напрямів науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу у ВНЗ України з урахуванням вітчизняного досвіду, національних традицій і тенденцій розвитку світових освітніх систем;
  • узагальнення та впровадження прогресивних освітніх технологій;
  • проведення науково-методичної експертизи стандартів на їх відповідність сучасним вимогам до професійної підготовки фахівців усіх освітніх та освітньо-кваліфікаційних рівнів, науково-навчальної літератури, дидактичних засобів і програмних продуктів;
  • науково-методичне супроводження впровадження стандартів освітньої діяльності та стандартів вищої освіти.

Наразі тривають установчі збори членів НМК, що відбудуться упродовж 12-22 квітня 2016 р.

За словами Шарова Олега Ігоровича, директора департаменту вищої освіти МОН України, вже у червні 2016 р. МОН планує представити на громадське обговорення проекти стандартів.

1.jpg

2.jpg

3.jpeg

НМК.jpg

Анонси та оголошення

Всеукраїнський науково-методичний семінар «Системи навчання і освіти в комп’ютерно орієнтованому середовищі»

18.04.2024 р. відбудеться Всеукраїнський науково-методичний семінар «Системи навчання і освіти в комп’ютерно орієнтованому середовищі».


Майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога»

25.04.2024 р. відбудеться майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога»


Міжнародна науково-практична конференція "Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції"

Запрошуємо взяти участь у роботі IІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», яка відбудеться 26 квітня 2024 року в Донецькому державному університеті внутрішніх справ, м. Кропивницький в онлайн форматі.

Місія конференції: обговорення актуальних питань впровадження STEAM-технологій в освітній процес закладів освіти різного рівня та профілю.

Прийом матеріалів конференції до 10.04.2024 р.

Робочі мови конференції: українська, англійська, польська.


ІV МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» - 2024

Вельмишановні колеги, запрошуємо до участі в міжнародній конференції, яка відбудеться у змішаному форматі 30 квітня 2024 року.

Наша мета: розвиток теоретичних засад і обмін практичним досвідом застосування імерсивних технологій у навчальному процесі закладів освіти різного рівня.


ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посад


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.