3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

23 вересня 2024 року відбувся третій англомовний рецензований воркшоп з цифрової трансформації освіти - DigiTransfEd 2024. Семінар пройшов у рамках 19-тої Міжнародної конференції з ІКТ в освіті, дослідженнях та індустріальних застосуваннях. Інтеграція, гармонізація та трансфер знань (ICTERI 2024).

Захід проходив у гібридному форматі на базі Українського католицького університету, м. Львів. Співголови програмного комітету: Тетяна ВАКАЛЮК, Державний університет «Житомирська політехніка», Вячеслав ОСАДЧИЙ, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Ольга ПІНЧУК, Інститут цифровізації освіти НАПН України. У заході взяли участь 37 науковців і педагогів, фахівців ІТ галузі. Доповідачі презентували найкращі матеріали. За результатами рецензування було відібрано 11 з 27 поданих статей.

Цифрова трансформація змінила світ, суспільство та економіку. Однак до пандемії COVID-19 її вплив на освіту та навчання був набагато меншим. Пандемія продемонструвала, що система освіти та навчання, що відповідає цифровій епосі, є важливою. Цифровізація освітнього процесу всіх рівнів, галузей і напрямів підготовки, яка відбулася під час пандемії, підготувала всі рівні освіти в Україні до роботи в умовах війни. Цифрова трансформація на сьогодні є ключовим питанням для досліджень усіх науковців світу.

Теми DigiTransfEd:

  • Стратегії цифрової трансформації навчальних закладів.
  • Розвиток цифрових ресурсів для освіти.
  • Цифрові освітні ресурси та практики.
  • Оцінювання та оцінка цифрових навчальних середовищ.
  • Інтеграція цифрових технологій у викладання та навчання.
  • Онлайнові та змішані моделі навчання для загальної середньої освіти та вищої освіти.
  • Залучення та мотивація студентів до онлайн-навчання.
  • Навчання майбутніх вчителів та їх професійний розвиток для цифрової трансформації.
  • Етичні та соціальні наслідки цифрової трансформації в освіті.
  • Гейміфікація та ігрове навчання в цифровій освіті.
  • Інноваційні технології та інструменти цифрової освіти.
  • Адаптивні технології навчання.
  • Цифрова трансформація та освітня рівність.
  • Цифрове громадянство та цифрова грамотність в освіті.
  • Цифрове навчальне середовище для кооперації, колаборації та спілкування.

Сайт події: https://doors.easyscience.education/digitransfed2024/

Програма конференції: https://easychair.org/smart-program/ICTERI-2024/2024-09-23.html#talk:268637

Збірник матеріалів: CEUR-WS: https://ceur-ws.org/Vol-3771/

Анонси та оголошення

Онлайн-форум

Запрошуємо вас 12.11.24 до участі у VІ всеукраїнському відкритому науково-практичному онлайн-форумі «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії». Інститут цифровізації освіти запрошує презентувати свої досягнення та поділитися досвідом під час роботи секції «Інформаційно-цифрові середовища закладів освіти: трансформація, безпека, вплив AI».

Програму заходу, тези Форуму, посилання на підключення будуть надіслані всім зареєстрованим учасникам. Електронний варіант збірника буде розіслано авторам. Також усім спікерам і зареєстрованим учасникам буде надіслано сертифікат щодо участі у Форумі.

Участь у Форумі безкоштовна.


VI міжнародна виставка «Інноватика в сучасній освіті», 23-25.11.24

Запрошуємо 24 жовтня відвідати вебінар «Сервіси штучного інтелекту для професійного зростання педагогічних працівників». Проводить: Мар’єнко Майя Володимирівна, провідний науковий співробітник відділу хмаро орієнтованих систем і штучного інтелекту в освіті Інституту цифровізації освіти НАПН України. Питання, що обговорюватимуться: використання інструментів ШІ в освітньому процесі (на прикладі ChatGPT і Gemini).


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.