IX International Workshop on Professional Retraining and Life-Long Learning using ICT

IX International Workshop on Professional Retraining and Life-Long Learning using ICT

23 вересня 2024 року відбувся IX International Workshop on Professional Retraining and Life-Long Learning using ICT: Person-oriented Approach (3L-Person-2024)». Семінар пройшов у рамках 19th International Conference on ICT in Education, Research, and Industrial Applications (ICTERI-2024).

Захід проходив у комбінованому форматі на базі Українського католицького університету, м. Львів. Співголовами програмного комітету виступили Світлана ЛИТВИНОВА, Інститут цифровізації освіти НАПН України, Сергій СЕМЕРІКОВ, Криворізький державний педагогічний університет, Ірина МІНТІЙ, Інститут цифровізації освіти НАПН України. У заході взяли участь понад 40 науковців, було презентовано 14 досліджень, відібраних шляхом рецензування з 27 поданих статей.

Мета семінару – об'єднати дослідників і практиків у галузі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та освіти/навчання для підтримки процесу налагодження зв'язків між розвитком ІКТ, їх адаптацією, оцінкою можливостей та потребами освіти/навчання. Їх взаємний вплив все більше прискорюється, іноді в несподіваний спосіб, з оригінальними ідеями та інноваційними інструментами, методологіями, методами та синергіями, які можуть і повинні задовольнити навчання людини впродовж життя, професійну підготовку та перепідготовку з огляду на особистісно-орієнтований підхід. Він охоплює такі теми, як розробка інструментів ІКТ для: дистанційного навчання, адаптивного навчання, щоденної підтримки навчання, синтетичного навчального середовища, навчання впродовж життя, виробничого навчання, навчання/підготовка осіб з особливими потребами, безпека викладання/навчання, професійна підготовка та орієнтація на кар'єру тощо.

Теми 3L-Person-2024:

  • Дизайн персонального навчального середовища.
  • AR/VR/ER.
  • Штучний інтелект в освіті.
  • Передові ІКТ для професійної перепідготовки та навчання на робочому місці.
  • Комбіноване та дистанційне навчання/викладання з використанням ІКТ.
  • Освітні роботи, бази даних та мовні технології для відкритого навчання та досліджень.
  • ІКТ в інклюзивній освіті.
  • ІКТ у безпеці та захисті освіти.
  • ІКТ-підтримка STEM-освіти та професійної кар'єри.
  • Синтетичне навчальне середовище.

Сайт події: https://notso.easyscience.education/3l-person/

Програма конференції: https://easychair.org/smart-program/ICTERI-2024/

Анонси та оголошення

Онлайн-форум

Запрошуємо вас 12.11.24 до участі у VІ всеукраїнському відкритому науково-практичному онлайн-форумі «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії». Інститут цифровізації освіти запрошує презентувати свої досягнення та поділитися досвідом під час роботи секції «Інформаційно-цифрові середовища закладів освіти: трансформація, безпека, вплив AI».

Програму заходу, тези Форуму, посилання на підключення будуть надіслані всім зареєстрованим учасникам. Електронний варіант збірника буде розіслано авторам. Також усім спікерам і зареєстрованим учасникам буде надіслано сертифікат щодо участі у Форумі.

Участь у Форумі безкоштовна.


VI міжнародна виставка «Інноватика в сучасній освіті», 23-25.11.24

Запрошуємо 24 жовтня відвідати вебінар «Сервіси штучного інтелекту для професійного зростання педагогічних працівників». Проводить: Мар’єнко Майя Володимирівна, провідний науковий співробітник відділу хмаро орієнтованих систем і штучного інтелекту в освіті Інституту цифровізації освіти НАПН України. Питання, що обговорюватимуться: використання інструментів ШІ в освітньому процесі (на прикладі ChatGPT і Gemini).


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.