Науково-методичний семінар «Дослідно-експериментальна робота у сучасному закладі загальної середньої освіти як засіб формування ключових компетентностей учнів»

Науково-методичний семінар «Дослідно-експериментальна робота у сучасному закладі загальної середньої освіти як засіб формування ключових компетентностей учнів»

20 травня 2021 року за підтримки Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Міністерства освіти і науки України, Луцької міської ради для директорів та заступників директорів закладів загальної середньої освіти було проведено семінар «Дослідно-експериментальна робота у сучасному закладі загальної середньої освіти як засіб формування ключових компетентностей учнів».

Олена Гриб’юк, провідний науковий співробітник Інституту, директор і науковий керівник міжнародного дослідницького проєкту звернула особливу увагу на ефективність впровадження дослідно-експериментальної роботи в контексті дослідницького навчання з педагогічно виваженим використанням комп’ютерно орієнтованих методичних систем дослідницького навчання учнів.

Олена Ведищева, координатор дослідно-експериментальної роботи ґрунтовно висвітлила питання щодо практичної реалізації проєктних завдань в контексті формування технологічної компетентності учнів шляхом занурення в іншомовне середовище в умовах інформатизованого навчально-виховного процесу.

Із доповідями виступили:

  • Валерій Півницький, директор школи,
  • Тетяна Силка, заступник начальника управління освіти Луцької міської ради,
  • Світлана Куляк, директор Центру професійного розвитку педагогів Луцька.

У рамках дослідження учні не просто почули щось нове, а піднялися на одну сходинку вище, ніж просто пізнання істини: їх серця одухотворені величчю та красою ідеї дослідницького навчання.

Кожне факультативне заняття (з географії, 9 клас, “Earth: SOS”, Катерина Начуйченко; з музичного мистецтва, 9 клас, “Music Makes the World Go Round. Idioms with Music Terms”, Віта Левчук; з хімії, 8 клас, “Citric Acid in Everyday Life”, Олександр Панчишин; з трудового навчання, 9 клас, “Collect Memories Not Things”, Тамара Коваленко) і майстер-класи («Вінок святості чеснот жінки», Зоя Сисюк; «Розвиток технологічних компетентностей шляхом застосування графічних редакторів», Тетяна Данилюк) – це ніби діамантові намистинки на великому разку пребагатого дослідницького проєкту «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences». Надихає справді творча співдружба однодумців, адже кожен вносить свій особистий вклад в колективну творчість і кожен збагачується духовно, дякуючи колективові.

У стінах Луцької спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, досліджуючи світ і здобуваючи знання, вихованець дорожить істиною, як власною честю! Кожному вчителю дослідницького проєкту «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» доводиться шукати свою доріжку, тому що кожний з учнів – неповторна людська особистість.

Більш детально з доробком учасників науково-методичного семінару можна ознайомитись у Збірнику матеріалів, що підготовлений за результатами заходу. Пропозиції, коментарі, дискусії, презентаційні матеріали викристалізувались у Резолюцію науково-методичного семінару «Дослідно-експериментальна робота у сучасному закладі загальної середньої освіти як засіб формування ключових компетентностей учнів», де можна ознайомитися із відповідними засадничими положеннями та рекомендаціями за результатами роботи учасників семінару.

Анонси та оголошення

Вступ до аспірантури у 2024 р. Спеціально організована сесія ЄВІ.

Згідно з Порядком прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році, умовою допуску до вступних іспитів до аспірантури Інституту цифровізації освіти НАПН України є успішне складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ).
У вересні 2024 році відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ.
Зареєструватися для участі в спецсесії ЄВІ можуть вступники, які:
  • реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ, але не змогли взяти в ній участі;
  • бажають повторно скласти ЄВІ, для покращення результату;
  • не реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ.
Реєстрація для участі в спецсесії ЄВІ триватиме протягом 12–19 серпня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ триватиме протягом 12–14 вересня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ буде проведена за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.