Науково-методичний семінар «Дослідно-експериментальна робота у сучасному закладі загальної середньої освіти як засіб формування ключових компетентностей учнів»

Науково-методичний семінар «Дослідно-експериментальна робота у сучасному закладі загальної середньої освіти як засіб формування ключових компетентностей учнів»

20 травня 2021 року за підтримки Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Міністерства освіти і науки України, Луцької міської ради для директорів та заступників директорів закладів загальної середньої освіти було проведено семінар «Дослідно-експериментальна робота у сучасному закладі загальної середньої освіти як засіб формування ключових компетентностей учнів».

Олена Гриб’юк, провідний науковий співробітник Інституту, директор і науковий керівник міжнародного дослідницького проєкту звернула особливу увагу на ефективність впровадження дослідно-експериментальної роботи в контексті дослідницького навчання з педагогічно виваженим використанням комп’ютерно орієнтованих методичних систем дослідницького навчання учнів.

Олена Ведищева, координатор дослідно-експериментальної роботи ґрунтовно висвітлила питання щодо практичної реалізації проєктних завдань в контексті формування технологічної компетентності учнів шляхом занурення в іншомовне середовище в умовах інформатизованого навчально-виховного процесу.

Із доповідями виступили:

  • Валерій Півницький, директор школи,
  • Тетяна Силка, заступник начальника управління освіти Луцької міської ради,
  • Світлана Куляк, директор Центру професійного розвитку педагогів Луцька.

У рамках дослідження учні не просто почули щось нове, а піднялися на одну сходинку вище, ніж просто пізнання істини: їх серця одухотворені величчю та красою ідеї дослідницького навчання.

Кожне факультативне заняття (з географії, 9 клас, “Earth: SOS”, Катерина Начуйченко; з музичного мистецтва, 9 клас, “Music Makes the World Go Round. Idioms with Music Terms”, Віта Левчук; з хімії, 8 клас, “Citric Acid in Everyday Life”, Олександр Панчишин; з трудового навчання, 9 клас, “Collect Memories Not Things”, Тамара Коваленко) і майстер-класи («Вінок святості чеснот жінки», Зоя Сисюк; «Розвиток технологічних компетентностей шляхом застосування графічних редакторів», Тетяна Данилюк) – це ніби діамантові намистинки на великому разку пребагатого дослідницького проєкту «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences». Надихає справді творча співдружба однодумців, адже кожен вносить свій особистий вклад в колективну творчість і кожен збагачується духовно, дякуючи колективові.

У стінах Луцької спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, досліджуючи світ і здобуваючи знання, вихованець дорожить істиною, як власною честю! Кожному вчителю дослідницького проєкту «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» доводиться шукати свою доріжку, тому що кожний з учнів – неповторна людська особистість.

Більш детально з доробком учасників науково-методичного семінару можна ознайомитись у Збірнику матеріалів, що підготовлений за результатами заходу. Пропозиції, коментарі, дискусії, презентаційні матеріали викристалізувались у Резолюцію науково-методичного семінару «Дослідно-експериментальна робота у сучасному закладі загальної середньої освіти як засіб формування ключових компетентностей учнів», де можна ознайомитися із відповідними засадничими положеннями та рекомендаціями за результатами роботи учасників семінару.

Анонси та оголошення

ІV Міжнародна науково-практична конференція “Сучасні методики навчання іноземних мов і перекладу в Україні та за її межами”

30 листопада запрошуємо до участі у ІV Міжнародній науково-практичній конференції “Сучасні методики навчання іноземних мов і перекладу в Україні та за її межами”, що відбудеться дистанційно на базі Університету Григорія Сковороди в місті Переяслав , Україна. Прийом матеріалів до 28 листопада 2022 р.


IV всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум «Інноваційні трансформації в освіті: виклики, реалії, перспективи»

12 жовтня відбудеться IV всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум «Інноваційні трансформації в освіті: виклики, реалії, перспективи» 2022. Інститут цифровізації освіти НАПН України є співорганізатором заходу. Запрошуємо до участі!


Cloud-based Smart Technologies for Open Education

20 грудня 2022 року відбудеться міжнародний рецензований семінар з хмаро орієнтованих смарт технологій відкритої освіти (CSTOE 2022). Участь безкоштовна. Напрями роботи семінару: проєктування персоналізованого навчального та дослідницького середовища; розумні системи та навчальна робототехніка для дистанційного та технологічно покращеного навчання; мобільні ресурси та повсюдні обчислення у відкритій освіті; віртуальна та доповнена реальність у відкритій освіті; видобування, інженерія та управління знаннями; Інтернет речей для відкритої освіти; забезпечення якості ІКТ-освіти: методи, ресурси та технології; хмаро-орієнтовані дослідницькі інфраструктури для відкритої освіти та досліджень; методи і технології інформаційних систем для розширеного навчання; великі та розумні дані у відкритій освіті та дослідженнях тощо; машинне навчання для відкритої освіти та досліджень.


ACNS Conference on Cloud and Immersive Technologies in Education (CITEd)

19-22 грудня 2022 р. запрошуємо до участі у міжнародній конференції ACNS Conference on Cloud and Immersive Technologies in Education (CITEd) – це рецензована міжнародна конференція, присвячена новим дослідженням із застосування хмарних та імерсивних технологій в освіті. Конференція охоплює цікаву надсучасну тематику: адаптивні хмарні навчальні платформи, комбіноване навчання, блокчейн в освіті, хмаро орієнтовані освітні застосування штучного інтелекту, хмаро орієнтовані платформи засоби та сервіси електронного навчання, компетентнісно зорієнтовані освітні платформи, проєктування та впровадження імерсивних навчальних середовищ, цифрова трансформація освіти, інтелектуальний аналіз освітніх даних, емоційний штучний інтелект, імерсивні технології у професійній підготовці та перепідготовці, імерсивні технології у природничо-науковій освіті, застосування імерсивних технологій в освіті, мобільне навчання, технології розумного кампусу, соціальна аналітика в освіті, віртуалізація навчання: принципи, технології, засоби, гейміфікація з віртуальною та доповненою реальністю


Workshop on Digital Transformation of Education (DigiTransfEd 2022)

19 грудня 2022 відбудеться англомовний рецензований міжнародний Семінар з цифрової трансформації освіти (DigiTransfEd 2022). Воркшоп проходитиме спільно з міжнародним науково-практичним заходом «Conference on Cloud and Immersive Technologies in Education» (CITEd 2022). Участь безкоштовна. Напрями роботи семінару: Як пандемія COVID-19 спонукала цифрову трансформацію освіти; Цифрове навчальне середовище; Трансформація в методології викладання та навчання, інтеграція відео для онлайн-навчання; Навчання Статистика/аналітика; Адаптивне навчання; Обчислювальне мислення; Підвищення цифрових навичок і компетенцій для цифрової трансформації; Якість контенту цифрової освіти; Навчання на основі AR/VR, гейміфікація; ШІ/прогнозне навчання, платформи досвіду навчання


VIII Міжнародна конференція з цифрової освіти

У мирний час ми планували опублікувати найкращі роботи з VIII Міжнародної конференції з цифрової освіти в екологічних університетах, організованої Національним університетом біоресурсів і природокористування України (Київ, Україна) та Вроцлавським університетом природокористування (м. Вроцлав, Польща) спільно з нашим інститутом у томі Post-proceedings 2-го симпозіуму Myroslav I. Zhaldak on Advances in Educational Technology (AET 2021 - https://aet.easyscience.education/2021/). У зв’язку з війною в Україні ця конференція переноситься. Незважаючи на це, подача документів відкрита.


Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін»

V Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін», проведення якої планувалося 18-19 травня 2022 року в Льотній академії Національного авіаційного університету (м. Кропивницький) переноситься на невизначений термін.