Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях»

1.jpeg

2.jpeg

3.jpeg

4..jpg

06 грудня 2018 року було проведено засідання № 2 Всеукраїнського методологічного семінару для молодих учених «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях» в приміщенні Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. На семінарі були присутні понад 30 осіб – представники Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, Житомирського національного університету імені Івана Франка, Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України та Національної академії наук України.

Відкрив семінар і виступив з вітальним словом Биков В.Ю. – директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, продовжила семінар Яцишин А.В. – Голова ради молодих вчених Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, яка оголосила про результати конкурсу «Кращий аспірант 2018 року Інституту», і переможцям та учасникам отримали вручили дипломи.

5..jpg

6..jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

Потім Клочко О.В. – доцент кафедри математики та інформатики Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, анонсувала доповіді молодих дослідників, магістрантів, які виголосили доповіді відповідно до програми семінару.

  1. Панченко О. В. «Моделювання процесів операційних систем»;
  2. Смірнова А.В. «Гейм-дизайн віртуального середовища навчання математики»;
  3. Михайлюк О.В., Клочко О.В., Гуменний О.Д. «Проектування SMART-середовища навчальної дисципліни на основі нейронних мереж»;
  4. Бойчук Д.Ю. Клочко О.В., Гуменний О.Д. «Математичне забезпечення SMART-середовища навчальної дисципліни на основі нейронних мереж».

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

Доповідачам були поставлені запитання і надані пропозиції щодо подальшої роботи над дослідженнями. А також, запропоновано, після отримання диплому магістра вступати до аспірантури і продовжувати дослідження щодо різних аспектів розробки і використання ІКТ в освіті.

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

Також, було вручено сертифікати учасників семінару молодим дослідникам та їх науковому керівнику.

Програма семінару

Анонси та оголошення

XV Міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти – 2024»

Запрошуємо до участі в заходах, що пройдуть за ініціативи співробітників ІЦО НАПН України.

  1. Науково-практична конференція «Упровадження цифрових технологій в освітній процес: сучасні підходи», спільно з ІМЗО - 27.03.2024 р., 14:00-16:00.
  2. Науково-практична конференція «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованих методичних систем дослідницького навчання предметів природничо-математичного циклу в закладах освіти - Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» (присвячена пам’яті видатного вченого, академіка Мирослава Івановича Жалдака) - 27.03.2024 р., 10:00-16:00.
  3. Майстер-класи в рамках дослідницького проєкту «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» - 28.03.2024 р., 11:00-17:00.
  4. Вебінар «Інформаційно-цифрові технології для оцінювання результативності педагогічних досліджень» - 28.03.2024 р., 11:00-11:45.


Опитування вчителів 2024 «Моніторинг готовності та потреб вчителів щодо використання цифрових засобів та ІКТ»

Інститут цифровізації освіти НАПН України спільно з ДНЗ «Інститут модернізації змісту освіти» з 12 лютого по 31 березня 2024 р. проводить всеукраїнське онлайн опитування вчителів щодо використання ними цифрових засобів та ІКТ.

Запрошуємо Вас долучитись до опитування за посиланням https://forms.gle/JxWXQ8btuFDnUqNA6.


Методологічний семінар з проблем профільної середньої освіти

4 квітня 2024 р. відбудеться методологічний семінар «ПРОФІЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА: ВИКЛИКИ І ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ». Методологічний семінар пройде у змішаному форматі. У роботі семінару передбачаються виступи на пленарному засіданні, проблемні дискусії на круглих столах, онлайн презентації інноваційних освітніх практик реалізації профільного навчання в різних типах закладів освіти. Серед наукових напрямів роботи семінару: Формування і перспективи розвитку цифрового освітнього середовища закладів профільної середньої освіти; Підготовка педагогічних працівників до профільного навчання в умовах реформування української освіти.


Міжнародна науково-практична конференція "Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції"

Запрошуємо взяти участь у роботі IІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», яка відбудеться 26 квітня 2024 року в Донецькому державному університеті внутрішніх справ, м. Кропивницький в онлайн форматі.

Місія конференції: обговорення актуальних питань впровадження STEAM-технологій в освітній процес закладів освіти різного рівня та профілю.

Прийом матеріалів конференції до 10.04.2024 р.

Робочі мови конференції: українська, англійська, польська.


ІV МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» - 2024

Вельмишановні колеги, запрошуємо до участі в міжнародній конференції, яка відбудеться у змішаному форматі 30 квітня 2024 року.

Наша мета: розвиток теоретичних засад і обмін практичним досвідом застосування імерсивних технологій у навчальному процесі закладів освіти різного рівня.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук зі спеціальності "011 Освітні, педагогічні науки" ("Інформаційно-комунікаційні технології в освіті").


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.