Інноваційні рішення для навчання: «Розумники» взяли участь у Восьмій міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2017»

Інноваційні рішення для навчання: «Розумники» взяли участь у Восьмій міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2017»

16-18 березня відбулась одна з найвагоміших та найочікуваніших подій року в сфері освіти – Восьма міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти – 2017», яка перетворила Київський Палац дітей та юнацтва на платформу для презентації кращих закладів освіти та сучасних засобів для навчання.

Виставка зібрала близько 800 учасників з різних куточків України, а також з Польщі, Німеччини, Австрії, Швейцарії, США, Китаю та низки інших країн. Було представлено експозиції університетів та наукових установ, шкіл, технікумів, позашкільних закладів, освітніх агенцій і видавництв.

Організатори відзначили нагородами переможців рейтингових виставкових конкурсів під час урочистого відкриття події. Видавництво «Розумники» отримало почесний диплом за участь у створенні сучасної якісної системи національної освіти та золоту медаль у номінації «Розробка та впровадження інноваційних проектів, тренінгових технологій , програм і рішень для осучаснення навчального процесу та підвищення рівня знань молоді». На конкурсі компанія представила проект «Розумники» (Smart Kids) для початкової школи.

На численних семінарах та майстер-класах гості й учасники заходу обмінювалися досвідом, презентували інноваційні проекти та розглядали актуальні проблеми освіти в Україні та за її межами. Проект Smart Kids, його особливості та перспективи впровадження в Україні, стали головною темою для обговорення на Всеукраїнському науково-практичному семінарі «Початкова школа як складова єдиного ІКТ-насиченого освітнього простору», який проводився у перший день виставки, 16 березня.

Науковий керівник проекту Світлана Григорівна Литвинова розповіла присутнім вчителям про навчальний контент, особливості його використання у молодшій школі та моделі, за якими кожен навчальний заклад може підключитися до експерименту за використовувати інтерактивні освітні ресурси (педагогічні ігри) під час навчання. А вчителі Олександр Мацьоха та Юлія Багінська поділилися на семінарі власним досвідом використання цих навчальних програм на уроках з української мови та математики.

Протягом трьох днів виставки працював стенд компанії «Розумники», де демонструвалися сучасні рішення для навчання. Зокрема, цифрові лабораторії для вивчення природничих дисциплін Еinstein та Globisens Labdisc, шкільний нетбук-трансформер MYTAB (M21CR), учнівський нетбук-трансформер Impression 110ES Palace Hill, а також повністю український навчальний контент – навчальні ігри для молодших школярів та «Смарткейс» вчителя початкової школи. Відвідувачі залюбки проводили час, стріляючи у цифровому тирі, який використовується у сучасних кабінетах з предмету «Захист Вітчизни». А наймолодші із захватом заробляли оцінки у вигляді совенят, розв’язуючи цікаві завдання на інтерактивній дошці.

Анонси та оголошення

Майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога»

25.04.2024 р. відбудеться майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога». Організатори майстер-класу – співробітниці ІЦО НАПН України: Марія Шишкіна, Майя Мар’єнко, Валентина Коваленко. Запрошуємо до участі


Міжнародна науково-практична конференція "Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції"

Запрошуємо взяти участь у роботі IІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», яка відбудеться 26 квітня 2024 року в Донецькому державному університеті внутрішніх справ, м. Кропивницький в онлайн форматі.

Місія конференції: обговорення актуальних питань впровадження STEAM-технологій в освітній процес закладів освіти різного рівня та профілю.

Прийом матеріалів конференції до 10.04.2024 р.

Робочі мови конференції: українська, англійська, польська.


ІV МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» - 2024

Вельмишановні колеги, запрошуємо до участі в міжнародній конференції, яка відбудеться у змішаному форматі 30 квітня 2024 року.

Наша мета: розвиток теоретичних засад і обмін практичним досвідом застосування імерсивних технологій у навчальному процесі закладів освіти різного рівня.


ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посад


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.