Новини

MoodleMootUkraine 2015 MoodleMootUkraine 2015
21-22 травня 2015 р. Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України виступив співорганізатором ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «MoodleMootUkraine 2015. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle», яка проходила на базі Київського національного університету будівництва і архітектури.
22 Травня 2015


ICTERI-2015 ICTERI-2015
14-16 травня 2015 р. відбулася ХІ Міжнародна науково-практична конференція «ІКТ в освіті, дослідженнях та індустріальних додатках: інтеграція, гармонізація та трансфер знань» (‘ICT in Education, Research, and Industrial Applications: Integration, Harmonization, and Knowledge Transfer’ (ICTERI-2015)).
16 Травня 2015


Хмарні сервіси як чинник розвитку інноваційної школи Хмарні сервіси як чинник розвитку інноваційної школи

15-16 травня відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Хмарні сервіси як чинник розвитку інноваційної школи» 

16 Травня 2015


Міжнародна науково-практична конференція FOSS Lviv-2015 Міжнародна науково-практична конференція FOSS Lviv-2015
З 23 по 26 квітня 2015 року старший науковий співробітник відділу комп’ютерно орієнтованих засобів навчання Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПНУ, кандидат педагогічних наук Гриб’юк Олена Олександрівна та аспірант відділу комп’ютерно орієнтованих засобів навчання Юнчик Валентина Леонідівна брали активну участь у Міжнародній науково-практичній конференції FOSS Lviv-2015, що проходила в Львівському національному університеті імені Івана Франка (вул. Університеська 1, дзеркальна зала).
26 Квітня 2015


Семінари-тренінги НАПН Семінари-тренінги НАПН
7-8 квітня 2015 року відбулися семінари-тренінги для наукових працівників установ НАПН України
7 Квітня 2015


Звітна наукова конференція ІІТЗН НАПН України Звітна наукова конференція ІІТЗН НАПН України
19 березня відбулась Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.
19 Березня 2015



Новини 611 — 616 з 616
Початок | Поперед. | 58 59 60 61 62 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях"

24 червня 2024 року в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбудеться Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях". В рамках семінару докторанти та аспіранти Інституту звітують про хід виконання та результати свого дисертаційного дослідження.
Семінар відбудеться в дистанційному форматі.


Онлайн-курс «Рецензування в епоху відкритої науки: нові виклики та можливості»

Запрошуємо взяти участь у навчанні на онлайн-курсі «Рецензування в епоху відкритої науки: нові виклики та можливості». Цей курс допоможе вам:

  • зрозуміти концепцію відкритої науки: дізнатися, як вона впливає на процес рецензування та яким чином можна використовувати її принципи для підвищення якості наукових публікацій;
  • опанувати новітні інструменти та методи: ознайомитися з цифровими платформами та інноваційними технологіями, що спрощують процес рецензування та роблять його більш прозорим;
  • розвинути навички рецензування: навчитися давати конструктивний зворотний зв’язок, аналізувати наукові статті та інші матеріали в умовах відкритого доступу;
  • дізнатися про етичні аспекти та виклики: розглянути питання конфіденційності, прозорості та об’єктивності в сучасному науковому середовищі.

25 червня 2024 року о 15:00 відбудеться презентація онлайн-курсу.

Реєстраційна форма https://forms.gle/rs4pk5ygyHi33X7M8


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.