Новини

ІV Міжнародна науково-практична конференція «Імерсивні технології в освіті» ІV Міжнародна науково-практична конференція «Імерсивні технології в освіті»
30 квітня 2024 року проведено ІV Міжнародну науково-практичну конференцію «Імерсивні технології в освіті», ініційовану та організовану Інститутом цифровізації освіти НАПН України. Учасники конференції дискутували щодо потенційних ризиків, відповідності вимогам безпеки та позитивного практичного досвіду застосування імерсивних технологій у навчальному процесі закладів освіти різного рівня.
2 Травня 2024


Випуск № 2 (100) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання» Випуск № 2 (100) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання»
Пропонуємо Вашій увазі випуск № 2 (100) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал незмінно посідає 1 місце у Топ 100 «Найкращі публікації – українська» за версією Google Scholar. Видання включено до Web of Science Core Collection - Emerging SourcesCitation Index (ESCI), JIF = 0,8 (2022), JCI = 0,45 (2022); процентиль (квартиль) 34% (Q3) в категорії Education & Educational Research.
30 Квітня 2024


Цифрова трансформація науково-освітніх середовищ в умовах воєнного стану Цифрова трансформація науково-освітніх середовищ в умовах воєнного стану

Опубліковано Збірник матеріалів Звітної наукової конференції Інституту цифровізації освіти НАПН України «Цифрова трансформація науково-освітніх середовищ в умовах воєнного стану». У доповідях учасників конференції визначено сучасні напрями розвитку цифрових технологій відкритої освіти і науки, описано теоретичні та практичні аспекти проектування і використання сучасних засобів навчання у комп’ютерно орієнтованому середовищі, зокрема, застосування хмарних та імерсивних технологій, а також презентовано результати досліджень трансформації та ролі веборієнтованих систем енциклопедичних видань, використання семантичного підходу у функціонуванні онлайн енциклопедій та формуванні поняттєво-термінологічного апарату педагогіки та психології.

30 Квітня 2024


CoARA - Action Plans CoARA - Action Plans

29 квітня 2024 р. відбулася онлайн-зустріч підписантів Угоди про реформування процесу оцінювання досліджень. Протягом року Інститут цифровізації освіти НАПН України, як підписанит Угоди і учасник Коаліції має зобов’язання створити План дій із конкретними етапами виконання узгоджених основних зобов’язань. Для підтримки цього процесу всі підписанти та організації, зацікавлені в підписанні Угоди, були запрошені на інформаційну зустріч, організовану CoARA (Coalition for Advansing Research Assessment).

У зустрічі взяли участь заступниця директора Інституту Ольга Пінчук та завідувачка відділу хмаро орієнтованих систем інформатизації освіти Марія Шишкіна

29 Квітня 2024


Майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога» Майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога»
25.04.2024 р. відбувся майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога»
28 Квітня 2024


Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції

26 квітня 2024 р. відбулася IІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», ініціатором та базою якого став Донецький державний університет внутрішніх справ, м. Кропивницький. Інститут цифровізації освіти другий рік поспіль є співорганізатором цього заходу, місія якого в обговоренні актуальних питань впровадження STEAM-технологій в освітній процес закладів освіти різного рівня та профілю.

26 Квітня 2024


Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті"

19 квітня 2024 р. на базі МДПУ імені Богдана Хмельницького відбулася підсумкова науково-практична конференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті". Робота здійснювалася за двома напрямами: Інформаційно-комунікаційні технології у закладах вищої освіти та у наукових дослідженнях; Інформаційно-комунікаційні технології у загальній середній освіті та у професійній освіті. До складу журі Конкурсу увійшли наукові співробітники нашого інституту: Тетяна Вакалюк, Вячеслав Осадчий, Ольга Пінчук, Олег Спірін, Анна Яцишин.

У Конкурсі, що отримав старт у грудні 2023 року, взяли участь студенти, які здобувають вищу освіту за освітнім ступенем бакалавра, магістра у закладах вищої освіти України та інших країн. 

19 Квітня 2024


Всеукраїнський науково-методичний семінар «Системи навчання і освіти в комп’ютерно орієнтованому середовищі» Всеукраїнський науково-методичний семінар «Системи навчання і освіти в комп’ютерно орієнтованому середовищі»

18.04.2024 р. відбувся Всеукраїнський науково-методичний семінар «Системи навчання і освіти в комп’ютерно орієнтованому середовищі»

19 Квітня 2024


Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях" Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях"
10 квітня 2024 року в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбувся Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях". В рамках семінару відбулася лекція Зої Рябової, доктора педагогічних наук, професора, професора кафедри менеджменту освіти та права ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, на тему: "Науково-методологічні засади організації та проведення експерименту наукового дослідження".
12 Квітня 2024


ІІ Міжнародний цифровий форум – нова платформа обміну досвідом освітян з України та Польщі ІІ Міжнародний цифровий форум – нова платформа обміну досвідом освітян з України та Польщі
9 квітня відбувся ІІ Міжнародний цифровий форум, організований Вищою Школою Економіки (Wyższa Szkoła Gospodarki) (м.Бидгощ, Польща) у партнерстві з Міністерством вищої освіти Польщі, в роботі якого взяли участь близько 60 учасників з університетів та наукових установ Польщі та України.
Доповідачі поділились досвідом використання штучного інтелекту та імерсивних технологій у мистецькій освіти, підготовці архітекторів, оцифруванні культурної спадщини, методами та формами використання імерсивних засобів у вивченні іноземних мов, міжкультурному спілкуванні, обговорили вплив штучного інтелекту на рівність і справедливість в освіті, питання обізнаності з цифровими технологіями дорослих, шляхи подолання цифрової дезінформації та маніпуляції та ін.
З доповідями на форумі виступили Оксана Овчарук, доктор педагогічних наук, професор, заввідділом компаративістики інформаційно-освітніх інновацій та Оксана Кравчина, науковий співробітник відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій.
10 Квітня 2024



Новини 11 — 20 з 618
Початок | Поперед. | 1 2 3 4 5 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях"

24 червня 2024 року в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбудеться Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях". В рамках семінару докторанти та аспіранти Інституту звітують про хід виконання та результати свого дисертаційного дослідження.
Семінар відбудеться в дистанційному форматі.


Онлайн-курс «Рецензування в епоху відкритої науки: нові виклики та можливості»

Запрошуємо взяти участь у навчанні на онлайн-курсі «Рецензування в епоху відкритої науки: нові виклики та можливості». Цей курс допоможе вам:

  • зрозуміти концепцію відкритої науки: дізнатися, як вона впливає на процес рецензування та яким чином можна використовувати її принципи для підвищення якості наукових публікацій;
  • опанувати новітні інструменти та методи: ознайомитися з цифровими платформами та інноваційними технологіями, що спрощують процес рецензування та роблять його більш прозорим;
  • розвинути навички рецензування: навчитися давати конструктивний зворотний зв’язок, аналізувати наукові статті та інші матеріали в умовах відкритого доступу;
  • дізнатися про етичні аспекти та виклики: розглянути питання конфіденційності, прозорості та об’єктивності в сучасному науковому середовищі.

25 червня 2024 року о 15:00 відбудеться презентація онлайн-курсу.

Реєстраційна форма https://forms.gle/rs4pk5ygyHi33X7M8


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.