Редакційна колегія журналу «Інформаційні технології і засоби навчання» ухвалила рішення перейменувати розділ «Штучний інтелект в освіті та наукових дослідженнях» на «Штучний інтелект: розроблення, інтеграція, етичні та регуляторні аспекти».
Таке оновлення викликане широким застосуванням ШІ в усіх сферах освітньої діяльності. Дослідження, пов’язані з використанням ШІ в освіті, сьогодні органічно інтегруються в усі наявні розділи журналу – від дошкілля до післядипломної освіти, а також у сферу управління освітою, захисту даних, підтримки психолого-педагогічних досліджень.
Нова назва розділу фокусує увагу не на прикладному використанні, а на комплексних проблемах розроблення, інтеграції, етики, безпеки, регулювання та системного аналізу штучного інтелекту в освітньому та науковому середовищах.
Запрошуємо авторів подавати до цього оновленого розділу матеріали, присвячені:
- створенню та впровадженню AI-систем в освіті;
- міждисциплінарним підходами до ШІ в освітніх дослідженнях;
- правовим, етичним і безпековим викликам;
- стратегіям інтеграції ШІ в академічну екосистему.
Дякуємо авторам і читачам за підтримку на шляху до актуалізації й вдосконалення наукового дискурсу.