Новини

Освіта для сталого розвитку – поширення кращих практик Освіта для сталого розвитку – поширення кращих практик

5-6 вересня 2023 року Світлана Литвинова та Марія Шишкіна, доктори педагогічних наук, провідні вчені ІЦО НАПН України взяли участь в міжнародній конференції “Education for sustainable development – dissemination of the best practices”, що відбулася в Краківському педагогічному університеті імені Національної комісії освіти (Польща). Науковиці презентували проєкт «SIN-NEC», поділилися досвідом організації дистанційної та змішаної форм навчання та співпраці, ініціювали дискусію щодо стійкості та потенціалу інтернаціоналізації для сприяння модернізації вищої освіти.

17 Вересня 2023


Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях" Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях"
14 вересня 2023 року в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбувся Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях". В рамках семінару з доповіддю "Освітні парадигми штучного інтелекту. Приклади застосувань засобів штучного інтелекту в освіті" виступив Олександр Євгенійович Стрижак, доктор технічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України, заступник директора з наукової роботи Національного центру «Мала академія наук України».
14 Вересня 2023


Спеціалізована вчена рада Д 26.459.01 Спеціалізована вчена рада Д 26.459.01

На базі Інституту цифровізації освіти НАПН України з 2010 р. функціонує Спеціалізована вчена рада Д 26.459.01 з правом прийняття до розгляду та проведення захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня доктора (кандидата) педагогічних наук зі спеціальності 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті. До складу Спеціалізованої вченої ради наразі залучено 11 докторів наук, які є провідними вченими у галузі цифровізації освіти і науки України.

13 Вересня 2023


Захищені дисертаційні роботи у Спеціалізованій вченій раді Д 26.459.01 протягом 2022-2023 рр. Захищені дисертаційні роботи у Спеціалізованій вченій раді Д 26.459.01 протягом 2022-2023 рр.
У Спеціалізований вченій раді Д 26.459.01 Інституту цифровізації освіти протягом 2022-2023 рр. були прийняті до розгляду та вдало захищені три дисертаційні роботи на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті. Нові наукові результати було отримано в проектуванні сучасної хмаро орієнтованої методичної системи підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів для роботи в науковому ліцеї (Майя Мар’єнко); розробленні не тільки теорії, а й методичні засади проєктування веб-базованого освітнього середовища університету (Юлія Романишин); проєктування, адміністрування та використання хмаро орієнтованого середовища навчання майбутніх учителів інформатики (Василь Олексюк).
13 Вересня 2023


Сердечні вітання з Днем Незалежності України від Почесного консула України в Бидгощі Президента WSG University Кшиштофа Сікора Сердечні вітання з Днем Незалежності України від Почесного консула України в Бидгощі Президента WSG University Кшиштофа Сікора
24 Серпня 2023


Результати онлайн-опитування вчителів з питань готовності та потреб вчителів щодо використання цифрових засобів в умовах війни Результати онлайн-опитування вчителів з питань готовності та потреб вчителів щодо використання цифрових засобів в умовах війни

Вчені Інституту цифровізації освіти НАПН України оприлюднили результати всеукраїнського онлайн-опитування вчителів та педагогічних працівників «Готовність і потреби вчителів щодо використання цифрових засобів та ІКТ в умовах війни: 2023», в якому взяли участь 42 708 респонденти.

Опитування проводилось спільно вченими Інституту цифровізації освіти НАПН України та Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» у період з 13 березня до 13 квітня 2023 року.
23 Серпня 2023


Матеріали 8-ї міжнародної конференції: Цифрова освіта в екологічних університетах (DEEU 2022) Матеріали 8-ї міжнародної конференції: Цифрова освіта в екологічних університетах (DEEU 2022)
Спільно з редакційною колегією після конференційного видання представляємо вашій увазі збірку тез 8-ї міжнародної конференції: Цифрова освіта в екологічних університетах. Цей захід є щорічним. Його організовано та проведено відповідно до плану діяльності НАПН України на 2022 рік. Співорганізатор заходу – Інститут цифровізації освіти НАПН України.
4 Серпня 2023


Інститут цифровізації освіти для університету Інститут цифровізації освіти для університету
30 червня На запрошення директора Навчально-наукового інституту педагогіки, психології, підготовки фахівців вищої кваліфікації Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського Романа Гуревича заступник директора Інституту цифровізації освіти НАПН України Світлана Литвинова прочитала гостьову лекцію на тему "Штучний інтелект : освітні аспекти". У заході взяли участь викладачі, аспіранти та слухачі курсів підвищення кваліфікації. Лекція отримала своє продовження у виконанні практичних вправ та жвавому обговоренні результатів.

23 Липня 2023


Тренінг «Штучний інтелект для молоді» Тренінг «Штучний інтелект для молоді»

З 3 по 12 липня відбувся інноваційний тренінг «Штучний інтелект для молоді» для вчителів початкової та середньої освіти. Ініціатор, експерт і тренер першої команди вчителів – Світлана Литвинова, заступниця директора Інституту цифровізації освіти НАПН України, докторка педагогічних наук, старша наукова співробітниця. У тренінгу взяли участь 27 осіб. Це представники Львівської, Донецької, Харківської, Запорізької, Тернопільської, Дніпропетровської, Сумської, Херсонської, Вінницької, Одеської, Київської областей та м. Києва.

23 Липня 2023


ІІ Літня школа підвищення кваліфікації "ШІ+освіта+наука" ІІ Літня школа підвищення кваліфікації "ШІ+освіта+наука"

30.06.23-02.07.23 організовано та проведено очну ІІ Літню школу підвищення кваліфікації "ШІ+освіта+наука", ініціатором якої була ВГО "Інноваційний університет". Анна Яцишин, провідний науковий співробітник Інституту цифровізації освіти НАПН України була однією з розробників Програми підвищення кваліфікації та спікером цієї Літньої школи. Учасники – представники закладів вищої освіти, наукових установ, професійних та громадських об’єднань, установ неформальної освіти.

20 Липня 2023



Новини 61 — 70 з 611
Початок | Поперед. | 5 6 7 8 9 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях"

29 травня 2024 року в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбудеться Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях". В рамках семінару аспіранти Інституту звітують про хід виконання та результати свого дисертаційного дослідження.
Семінар відбудеться в дистанційному форматі.


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.