Новини

Результати онлайн-опитування вчителів з питань готовності та потреб вчителів щодо використання цифрових засобів в умовах війни Результати онлайн-опитування вчителів з питань готовності та потреб вчителів щодо використання цифрових засобів в умовах війни

Вчені Інституту цифровізації освіти НАПН України оприлюднили результати всеукраїнського онлайн-опитування вчителів та педагогічних працівників «Готовність і потреби вчителів щодо використання цифрових засобів та ІКТ в умовах війни: 2023», в якому взяли участь 42 708 респонденти.

Опитування проводилось спільно вченими Інституту цифровізації освіти НАПН України та Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» у період з 13 березня до 13 квітня 2023 року.
23 Серпня 2023


Матеріали 8-ї міжнародної конференції: Цифрова освіта в екологічних університетах (DEEU 2022) Матеріали 8-ї міжнародної конференції: Цифрова освіта в екологічних університетах (DEEU 2022)
Спільно з редакційною колегією після конференційного видання представляємо вашій увазі збірку тез 8-ї міжнародної конференції: Цифрова освіта в екологічних університетах. Цей захід є щорічним. Його організовано та проведено відповідно до плану діяльності НАПН України на 2022 рік. Співорганізатор заходу – Інститут цифровізації освіти НАПН України.
4 Серпня 2023


Інститут цифровізації освіти для університету Інститут цифровізації освіти для університету
30 червня На запрошення директора Навчально-наукового інституту педагогіки, психології, підготовки фахівців вищої кваліфікації Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського Романа Гуревича заступник директора Інституту цифровізації освіти НАПН України Світлана Литвинова прочитала гостьову лекцію на тему "Штучний інтелект : освітні аспекти". У заході взяли участь викладачі, аспіранти та слухачі курсів підвищення кваліфікації. Лекція отримала своє продовження у виконанні практичних вправ та жвавому обговоренні результатів.

23 Липня 2023


Тренінг «Штучний інтелект для молоді» Тренінг «Штучний інтелект для молоді»

З 3 по 12 липня відбувся інноваційний тренінг «Штучний інтелект для молоді» для вчителів початкової та середньої освіти. Ініціатор, експерт і тренер першої команди вчителів – Світлана Литвинова, заступниця директора Інституту цифровізації освіти НАПН України, докторка педагогічних наук, старша наукова співробітниця. У тренінгу взяли участь 27 осіб. Це представники Львівської, Донецької, Харківської, Запорізької, Тернопільської, Дніпропетровської, Сумської, Херсонської, Вінницької, Одеської, Київської областей та м. Києва.

23 Липня 2023


ІІ Літня школа підвищення кваліфікації "ШІ+освіта+наука" ІІ Літня школа підвищення кваліфікації "ШІ+освіта+наука"

30.06.23-02.07.23 організовано та проведено очну ІІ Літню школу підвищення кваліфікації "ШІ+освіта+наука", ініціатором якої була ВГО "Інноваційний університет". Анна Яцишин, провідний науковий співробітник Інституту цифровізації освіти НАПН України була однією з розробників Програми підвищення кваліфікації та спікером цієї Літньої школи. Учасники – представники закладів вищої освіти, наукових установ, професійних та громадських об’єднань, установ неформальної освіти.

20 Липня 2023


Засідання спеціалізованої вченої ради Д 26.459.01 Засідання спеціалізованої вченої ради Д 26.459.01

11 липня 2023 року о 14:00 на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.459.01 в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбувся захист дисертаційної роботи Олексюка Василя Петровича «Теоретико-методичні основи проєктування, адміністрування та використання хмаро орієнтованого середовища навчання майбутніх учителів інформатики» на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті.

12 Липня 2023


Випуск № 3 (95) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання» Випуск № 3 (95) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання»
Шановні колеги, друзі, учителі, викладачі, учені! Пропонуємо Вашій увазі випуск № 3 (95) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал незмінно посідає 1 місце у Топ 100 «Найкращі публікації – українська» за версією Google Scholar. Видання включено до Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index (ESCI), має JCI = 0,46 (2022) – Journal Citation Indicator в категорії Education & Educational Research.
1 Липня 2023


Призначення на посаду директора ІЦО НАПН України
22 червня 2023 р. розглянувши подання Відділення загальної середньої освіти і цифровізації освітніх систем НАПН України та керуючись п. 43 Статуту НАПН України, п. 2.46 Положення про порядок наймання на роботу та звільнення керівника, заступника керівника з наукової роботи та ученого секретаря наукової установи НАПН України, Президія НАПН України постановила затвердити на посаді директора Інституту цифровізації освіти НАПН України СПІРІНА Олега Михайловича – доктора педагогічних наук, професора, Заслуженого діяча науки і техніки України, члена-кореспондента НАПН України. 
22 Червня 2023


ПРОВЕДЕНО КРУГЛИЙ СТІЛ «ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТІ: CHATGPT І БІЛЬШЕ» ПРОВЕДЕНО КРУГЛИЙ СТІЛ «ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТІ: CHATGPT І БІЛЬШЕ»

14 червня 2023 р. в онлайн форматі відбувся КРУГЛИЙ СТІЛ «ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТІ: CHATGPT І БІЛЬШЕ». Метою заходу було визначення перспективних підходів до освітніх застосувань та експертне обговорення потенційних проблем етичного та безпечного використання різних моделей ШІ. Інститут цифровізації освіти НАПН України був одним з організаторів цього заходу. Кількість зареєстрованих учасників 1660 осіб, фактичну участь у заході взяли 800 учасників.

16 Червня 2023


Акредитація освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії в ІЦО НАПН України Акредитація освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії в ІЦО НАПН України
Освітньо-наукова програма підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" за спеціальністю "011 Освітні, педагогічні науки" (галузь знань "01 Освіта/Педагогіка") акредитована згідно з рішенням Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 30 травня 2023 року (протокол № 9 (38)).
1 Червня 2023



Новини 71 — 80 з 616
Початок | Поперед. | 6 7 8 9 10 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях"

24 червня 2024 року в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбудеться Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях". В рамках семінару докторанти та аспіранти Інституту звітують про хід виконання та результати свого дисертаційного дослідження.
Семінар відбудеться в дистанційному форматі.


Онлайн-курс «Рецензування в епоху відкритої науки: нові виклики та можливості»

Запрошуємо взяти участь у навчанні на онлайн-курсі «Рецензування в епоху відкритої науки: нові виклики та можливості». Цей курс допоможе вам:

  • зрозуміти концепцію відкритої науки: дізнатися, як вона впливає на процес рецензування та яким чином можна використовувати її принципи для підвищення якості наукових публікацій;
  • опанувати новітні інструменти та методи: ознайомитися з цифровими платформами та інноваційними технологіями, що спрощують процес рецензування та роблять його більш прозорим;
  • розвинути навички рецензування: навчитися давати конструктивний зворотний зв’язок, аналізувати наукові статті та інші матеріали в умовах відкритого доступу;
  • дізнатися про етичні аспекти та виклики: розглянути питання конфіденційності, прозорості та об’єктивності в сучасному науковому середовищі.

25 червня 2024 року о 15:00 відбудеться презентація онлайн-курсу.

Реєстраційна форма https://forms.gle/rs4pk5ygyHi33X7M8


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.