Освітньо-наукова програма підготовки докторів філософії (освітня складова)
Опис освітньо-наукової програми 2016 2019 2021 2022 2023 2024
Рецензії на освітньо-наукову програму
Рецензія 1 Рецензія 2 Рецензія 3 Рецензія 4 Рецензія 5 Рецензія 6 Рецензія 7 Рецензія 8 Рецензія 9 Рецензія 10 Рецензія 11 Рецензія 12
Навчальний план 2017 2019 2021 2022 2023 2024
Освітня складова освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії становить 36 кредитів ЄКТС та відображена в навчальному плані освітніми компонентами:
- Основні навчальні дисципліни (20 кредитів ЄКТС)
- Вибіркові навчальні дисципліни (12 кредитів ЄКТС)
- Комплексний іспит зі спеціальності (2 кредити ЄКТС)
- Педагогічна практика (2 кредити ЄКТС)
Основні навчальні дисципліни
ОК1. Філософія освіти
ОК2. Методологія освітніх досліджень
ОК3. Академічне письмо та етика наукових досліджень
ОК4. Англійська мова у науковій діяльності
ОК5. Науково-методичне забезпечення освіти і науки України
ОК6. Експериментальна діяльність в освіті
Робоча програма Силабус
ОК7. Інформаційні технології в освіті та наукових дослідженнях
ОК8. Наукові основи використання ІКТ в освіті
ОК9. ІКТ навчання, управління та підтримки науково-освітніх досліджень
ОК10. Хмаро орієнтовані технології підтримки науково-освітньої діяльності
Вибіркові навчальні дисципліни
ВК1. Організація освітнього процесу в закладах освіти
ВК2. Управління та лідерство в закладах освіти
ВК3. Наукові електронні комунікації та фахові видання
ВК4. STEM орієнтовані педагогічні системи
ВК5. Кібербезпека в освітньому середовищі
ВК6. Цифрова гуманістична педагогіка
ВК7. Штучний інтелект в освіті та науці
Робоча програма Силабус
ВК8. Використання імерсивних технологій в педагогічній діяльності
ВК9. Наукові електронні бібліотеки та наукометрія
ВК10. Здоров’язбережувальні засади використання цифрових технологій в закладах освіти
ВК11. ІКТ підтримки інклюзивного навчання
ВК12. Основи квантової інформатики
ОК11. Комплексний іспит зі спеціальності «011 Освітні, педагогічні науки» (освітньо-наукова програма «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті»)
ОК12. Практика викладання в закладах вищої освіти (ЗВО)
АРХІВ
Робочі програми навчальних дисциплін
2019
Методологія освітніх досліджень
Наукові електронні комунікації та академічне письмо
Науково-методичне забезпечення освіти і науки України
Організація освітнього процесу в закладах освіти
Проектно-дослідницька діяльність в освіті
ІКТ навчання, управління та підтримки науково-освітніх досліджень
Наукові основи використання ІКТ в освіті
Використання ІКТ в закладах освіти
Хмаро орієнтовані технології підтримки науково-освітньої діяльності
Цифрова гуманістична педагогіка
Інформаційні технології в освіті та наукових дослідженнях
Наукові електронні комунікації та відкриті журнальні системи
Системи освіти та навчання в комп’ютерно орієнтованому середовищі
2022
Методологія освітніх досліджень
Академічне письмо та етика наукових досліджень
Науково-методичне забезпечення освіти і науки України
Організація освітнього процесу в закладах освіти
Проектно-дослідницька діяльність в освіті
Інформаційні технології в освіті та наукових дослідженнях
Наукові основи використання ІКТ в освіті
Хмаро орієнтовані технології підтримки науково-освітньої діяльності
ІКТ навчання, управління та підтримки науково-освітніх досліджень
STEM орієнтовані педагогічні системи
Кібербезпека в освітньому середовищі
Цифрова гуманістична педагогіка
Наукові електронні комунікації та фахові видання
Комп’ютерно орієнтоване середовище в освітньому процесі
Використання імерсивних технологій в педагогічній діяльності
Здоров’язбережувальні засади використання цифрових технологій в закладах освіти