2021-2023 Methodology of Using Cloud-oriented Systems of Open Science in Educational Institutions
2020-2022 Development of the Informational and Digital Learning Environment of Ukrainian School
2015-2017 Methodology of the cloud-based learning and research environment formation in the pedagogical educational institution
2014-2016 Assessment information and communication competence of subjects of educational process of general secondary education in the integration of Ukraine into the European educational space
2012-2014 System of psychological and pedagogical requirements to ICT tools for educational purposes
2012-2014 Methodology of design network resource centers of distance education of secondary schools
2009-2011 Scientific methods and organizational framework for evaluating the quality of educational software for educational purposes
2008-2010 ICT learning in the system of secondary education abroad
2006-2008 Methods of use of multimedia systems as interactive learning tools
2006-2008 Methods of use of computer oriented learning tools in physics at pilot secondary schools
2006-2008 Scientific and methodical bases of Internet-oriented automated collection systems, storage and processing of results of educational activity of pupils of secondary schools
Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу: інноваційні засоби і технології: Колективна монографія/ [ авт.: Биков В.Ю., доктор технічних наук, Гриценчук О.О., Жук Ю.О., кандидат педагогічних наук, доцент, Іванюк І.В., Малицька І.Д., Овчарук О.В., кандидат педагогічних наук, Пасічник Л.М., Позняк С.І., Чернявська Ю.Ю.] – К.: Атіка, 2005. – 252.
Монографія присвячена проблемам розвитку інформаційного освітнього середовища завдяки застосуванню комп’ютерних засобів в освітніх процесах в країнах світу. Автори висвітлюють загальні принципи та форми роботи інформаційних освітніх мереж міжнародних організацій, серед яких – Європейський Союз та Рада Європи, ЮНЕСКО, ЮНІСЕФ та ін., які були використані для розробки порталу «Діти Україні».
Виявлення та аналіз проблем розвитку сучасних форм інформаційно-комунікаційних технологій в освіті, зокрема дистанційного навчання в Європи та США, функціонування інформаційних освітніх мереж, розробки та впровадження освітніх проектів та інструментів вимірювання якості освіти, застосування засобів масової інформації тощо, дають змогу окреслити перспективи модернізації освіти в Україні.
Книга призначена для розробників освітньої політики, науковців, викладачів та студентів ВНЗ, вчителів та аспірантів.
2003-2005 Scientific and methodological foundations of designing of computer-based learning environment pilot secondary schools
2003-2005 Theory and methods of use of computer-oriented learning tools and global computer networks in education
2003-2005 Scientific and methodological support student achievement assessment process in pilot secondary schools
Формування інформаційного освітнього простору в процесі модернізації середньої загальної освіти: Колективна монографія / [ авт.: Биков В.Ю. доктор технічних наук, Гриценчук О.О., Іванова С.М., Лаврентьєва Г.П., Малицька І.Д., Овчарук О.В., кандидат педагогічних наук, Пасічник Л.М., Рождественська Д.Б., Сороко Н.В., Чернявська Ю.Ю., Коневщинська О.Е.] – К.: «Педагогічна думка», 2007. – 292с.
Монографія присвячена проблемам розвитку інформаційного освітнього простору в країнах світу. Автори висвітлюють загальні підходи та принципи застосування ІКТ в освіті країн зарубіжжя. Аналіз тенденцій розвитку сучасних форм ІКТ в освіті, зокрема відкритої освіти, дистанційного навчання, електронних підручників, ресурсів інформаційних освітніх мереж, електронних проектів у навчальних закладах Європи та США дають змогу окреслити перспективи інформатизації освіти в Україні.
Книга призначена для розробників освітньої політики, науковців, викладачів та студентів ВНЗ, системи післядипломної педагогічної освіти, вчителів та аспірантів.
2000-2002 Didactical basis of formation of computer-oriented learning environment
Дослідження, виконані на замовлення:
2009-2011 рр. – спільно з Microsoft НДР «Локалізація, налаштування та адміністрування порталу “Мережа партнерство в навчанні”»
2011 р. – спільно з НЦ «Мала академія наук» НДР «Моделі гармонізації сучасних мережних інструментів організації та інформаційно-технологічного підтримування процесів навчально-дослідницької діяльності учнів-членів»