Новини

Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи

06 квітня 2023 р. на базі кафедри інформатики та методики її навчання Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка відбулася XI Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи», співорганізатором якої виступив Інститут цифровізації освіти НАПН України. Збірник матеріалів можна завантажити в Електронній бібліотеці НАПН України.

1 Травня 2023


ВИПУСК №2 (94) ЕЛЕКТРОННОГО ФАХОВОГО ВИДАННЯ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ» ВИПУСК №2 (94) ЕЛЕКТРОННОГО ФАХОВОГО ВИДАННЯ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ»
Шановні колеги, друзі, учителі, викладачі, учені! Пропонуємо Вашій увазі випуск № 2 (94) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал незмінно посідає 1 місце у Топ 100 «Найкращі публікації – українська» за версією Google Scholar. Видання включено до Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index (ESCI), має JCI = 0,46 – Journal Citation Indicator в категорії Education & Educational Research.
28 Квітня 2023


І Науково-практична конференція з міжнародною участю  «Відкрита наука в умовах інтеграції освіти України до європейського дослідницького простору» (OS-UA-ERA-2023) І Науково-практична конференція з міжнародною участю «Відкрита наука в умовах інтеграції освіти України до європейського дослідницького простору» (OS-UA-ERA-2023)

27 квітня 2023 року відбулася І Науково-практична конференція з міжнародною участю «Відкрита наука в умовах інтеграції освіти України до європейського дослідницького простору» (OS-UA-ERA-2023). Тематика конференції охоплювала питання розвитку теоретичних засад і обміну практичним досвідом застосування технологій відкритої науки в закладах освіти і наукових установах, використання дослідницьких цифрових сервісів та е-інфраструктур, шляхів інтеграції у Європейський дослідницький простір.

28 Квітня 2023


Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції

21 квітня 2023 року відбулася Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», співорганізатором якої є Інститут цифровізації освіти. У роботі конференції взяли участь Пінчук Ольга, Гриб’юк Олена, Дем’яненко Віктор Михайлович, Сороко Наталя, Богачков Юрій, Ухань Павло.

21 Квітня 2023


Взаємодія людини і нових технологій: штучний інтелект і майбутні застосування Взаємодія людини і нових технологій: штучний інтелект і майбутні застосування

13-15 квітня 2023 р. у Лозанні, Швейцарія, пройшла чергова міжнародні наукова конференція «Взаємодія людини і нових технологій: штучний інтелект і майбутні застосування» (IHIET-AI 2023). Значна кількість доповідей були зроблені онлайн. Поміж головних напрямів роботи наступні: Штучний інтелект, обчислювальні системи та інтелектуальне проєктування; Моделювання доповненої, віртуальної та змішаної реальності; Комп’ютерні системи розпізнавання соціального та емоційного впливу; Гуманістичні технології та майбутнє праці; Менеджмент, навчання та застосування в бізнесі. Від України була представлена одна доповідь. Співавтори – науковці нашого інституту: Олександр Буров, Світлана Литвинова і Ольга Пінчук.

17 Квітня 2023


Вебінар «Тренди, ризики та детермінанти розвитку консалтингової діяльності в закладі освіти» Вебінар «Тренди, ризики та детермінанти розвитку консалтингової діяльності в закладі освіти»

07 квітня 2023 року відбувся вебінар на тему «Тренди, ризики та детермінанти розвитку консалтингової діяльності в закладі освіти», який проходив у межах акції «Освітня ватра перемоги». Спікером заходу була запрошена співробітниця Інституту цифровізації освіти НАПН України – Анна Яцишин, яка представила доповідь «Цифровізація освіти. Консалтингові послуги для закладів освіти від вчених». У заході брали участь понад 200 осіб з усіх регіонів України.

13 Квітня 2023


Марафон «ЦИФРОВІЗАЦІЯ ОСВІТИ: ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ДЛЯ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ» Марафон «ЦИФРОВІЗАЦІЯ ОСВІТИ: ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ДЛЯ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ»

У межах Програми спільної діяльності з МОН України Інститутом цифровізації освіти НАПН України та ДНУ «Інституту модернізації змісту освіти» було проведено триденний Марафон «ЦИФРОВІЗАЦІЯ ОСВІТИ: ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ДЛЯ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ». На захід було зареєстровано 1055 осіб, які протягом трьох днів вивчали педагогічний досвід, отримували поради від вчителів-новаторів та взяли участь в онлайнових тренінгах.

13 Квітня 2023


Всеукраїнський науково-методичний семінар «Системи навчання і освіти в комп’ютерно орієнтованому середовищі» Всеукраїнський науково-методичний семінар «Системи навчання і освіти в комп’ютерно орієнтованому середовищі»
23.03.2023 р. в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбулося перше у 2023 році засідання Всеукраїнського науково-методичного семінару «Системи навчання і освіти в комп’ютерно орієнтованому середовищі». Присутні заслухали доповідь та обговорили наукові результати дисертаційної роботи Олексюка Василя Петровича на тему «Теоретико-методичні основи проєктування, адміністрування та використання хмаро орієнтованого середовища навчання майбутніх учителів інформатики» для здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті.
23 Березня 2023


Всеукраїнський науково-практичний семінар «ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ 2023. ПОШУК РІШЕНЬ У ПЕРІОД ВІЙНИ» Всеукраїнський науково-практичний семінар «ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ 2023. ПОШУК РІШЕНЬ У ПЕРІОД ВІЙНИ»
21 березня відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар, організований Інститутом цифровізації освіти НАПН України спільно з ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». Захід, до якого долучилися близько 300 вчителів, керівників шкіл, методистів, спеціалістів системи післядипломної педагогічної освіти, викладачів ЗВО, аспірантів, докторантів, наукових працівників зі всієї України, пройшов у онлайн форматі.
23 Березня 2023


Круглий стіл «Цифровий освітній контент в освітньому процесі: стан, проблеми, перспективи» Круглий стіл «Цифровий освітній контент в освітньому процесі: стан, проблеми, перспективи»

22 березня 2023 року відбувся всеукраїнський круглий стіл "Цифровий освітній контент в освітньому процесі: стан, проблеми, перспективи", на який зареєструвалися понад 1500 педагогів. Під час заходу обговорювалася низка питань щодо удосконалення нормативної бази, що стосується використання цифрового контенту в закладах загальної середньої освіти; готовності вчителів й учнів використовувати інноваційний контент; презентовано розробки цифрового контенту видавництвами та узагальнено пропозиції від користувачів, щодо розвитку такого контенту в Україні.

23 Березня 2023



Новини 81 — 90 з 607
Початок | Поперед. | 7 8 9 10 11 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.