Практичній освіті Василь Олександрович Сухомлинський

Останні новини

 02.06.2020

ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ОСВІТНІХ СЕРЕДОВИЩ У НАУКОВИХ ПРАЦЯХ ІНСТИТУТУ

ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ОСВІТНІХ СЕРЕДОВИЩ У НАУКОВИХ ПРАЦЯХ ІНСТИТУТУ

Вийшли з друку наукові праці ІІТЗН НАПН України: колективна монографія «Цифрова трансформація відкритих освітніх середовищ», збірник наукових праць «Цифрова трансформація освіти і науки: теорія і практика», словник «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті». Видання адресовані науково-педагогічним і педагогічним працівникам, учителям, керівникам закладів освіти, аспірантам, докторантам, широкому колу осіб, хто цікавиться процесами цифрової трансформації освіти та педагогічної науки України.


 28.05.2020

VІ Міжнародна науково-практична конференція «Наукова школа академіка І.А. Зязюна у працях його соратників та учнів»

VІ Міжнародна науково-практична конференція «Наукова школа академіка І.А. Зязюна у працях його соратників та учнів»

28 травня відбулось урочисте відкриття VІ Міжнародної науково-практичної конференції «Наукова школа академіка І.А. Зязюна у працях його соратників та учнів», що ініційована й щорічно проводиться кафедрою педагогіки та психології управління соціальними системами ім. акад. І.А. Зязюна Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Співорганізатором цієї наукової події цьогоріч став Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. 5 країн світу, 212 доповідей – статистика конференції. Учасників конференції привітав і виступив з доповіддю Валерій Юхимович Биков, директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, доктор технічних наук, професор, академік НАПН України.


 28.05.2020

Міжнародний [не] Форум цифрової трансформації шкільної освіти в Україні

Міжнародний [не] Форум цифрової трансформації шкільної освіти в Україні

ІІТЗН НАПН України взяв участь у Національній інформаційній агенції «Укрінформ» відбувся Міжнародний [не] Форум цифрової трансформації шкільної освіти в Україні. Під час форуму було розглянуто дві проблеми: відсутність стратегії цифрової трансформації освіти в Україні та виклики для дітей, батьків, вчителів. До слова була запрошена Литвинова Світлана Григорівна, в.о. заступника директора з наукової роботи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, доктор педагогічних наук, яка виступила з доповіддю «Концепція цифровізації загальної середньої освіти».


 27.05.2020

Всеукраїнська онлайн-конференція з питань дистанційної освіти та навчально-дослідної роботи в закладах освіти

Всеукраїнська онлайн-конференція з питань дистанційної освіти та навчально-дослідної роботи в закладах освіти

27 травня відбулася Всеукраїнська онлайн-конференція з питань дистанційної освіти та навчально-дослідної роботи в закладах освіти. У заході взяли участь понад 110 осіб, зокрема провідні фахівці державних установ системи освіти, директори закладів позашкільної освіти, завідувачі відділів Палаців, Будинків дітей та юнацтва, директори опорних шкіл.

Литвинова Світлана Григорівна, в.о. заступника директора з наукової роботи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, доктор педагогічних наук виступила з доповіддю «Дистанційна форма навчання як альтернатива реалізації освітнього процесу під час карантинів». 


 23.05.2020

Міжнародна науково-практична конференція «Засоби і технології сучасного навчального середовища»

Міжнародна науково-практична конференція «Засоби і технології сучасного навчального середовища»

22-23 травня 2020 року на базі Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка (м. Кропивницький) відбулася щорічна Міжнародна науково-практична конференція «Засоби і технології сучасного навчального середовища». Співорганізатором заходу виступив Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.


Анонси подій та оголошення

 29.04.2020

ІНСТИТУТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗАСОБІВ НАВЧАНЯ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посади заступника директора з наукової роботи.

У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які вільно володіють українською мовою, мають науковий ступінь доктора наук або доктора філософії (кандидата наук), стаж роботи на посадах наукових та (або) науково-педагогічних працівників не менше як 5 років, а також високі моральні якості та організаторські здібності.
Строк подання заяв2 місяці з дня опублікування оголошення.


Запрошуємо на навчання в аспірантуру

Освітньо-наукова програма підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті». Фахове зростання цифрової компетентності. Якісне дослідження у найактуальнішому та прогресивному напрямі психологічної та педагогічної галузі.

Навчання протягом 4 років на бюджеті чи контракті.


ІV міжнародна конференція (інтернет-конференція) "Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2020. Глобалізований простір інновацій"

28 травня 2020 р. відбудеться ІV міжнародна конференція "Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2020. Глобалізований простір інновацій". Серед тематичних напрямів наступні: освітні реформи, інновації, освітня політика в рамках європеїзації та глобалізації; світові стратегії цифровізації освіти; тенденції розвитку шкільної освіти – міжнародний аспект; актуальні проблеми професійної освіти та освіти дорослих у компаративній перспективі; міжнародний досвід підтримки обдарованості та інклюзивної освіти.


IV Міжнародний семінар «Методи, ресурси і технології відкритого навчання та досліджень» (MROL 2020)

Тематика семінару охоплює питання сучасного стану розвитку та перспектив використання провідних інформаційно-комунікаційних технологій підтримування навчання і наукових досліджень у відкритих системах вищої освіти.


V Міжнародний семінар з питань професійної перепідготовки та навчання протягом усього життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)

Цей семінар призначений для оцінювання нових технологій в освіті, у навчальних середовищах та методиках, що мають задовольнити навчання протягом усього життя людини, професійну підготовку та перепідготовку на основі використання особистісно орієнтованого підходу.