Новини

Круглий стіл «Наукова молодь в умовах інтеграції України в міжнародний освітній та дослідницький простір: сучасний стан, проблеми, перспективи» Круглий стіл «Наукова молодь в умовах інтеграції України в міжнародний освітній та дослідницький простір: сучасний стан, проблеми, перспективи»
17 травня 2019 року члени Ради молодих вчених ІІТЗН НАПН України Анна Яцишин, Валентина Коваленко, Майя Попель і Аліса Сухіх взяли участь у круглому столі «Наукова молодь в умовах інтеграції України в міжнародний освітній та дослідницький простір: сучасний стан, проблеми, перспективи», який відбувся в Державній науково-педагогічній бібліотеці України імені В. О. Сухомлинського в рамках ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ФЕСТИВАЛЮ НАУКИ – 2019.
17 Травня 2019


V міжнародна ювілейна науково-практична конференція «НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА НОВОГО СТОРІЧЧЯ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ» V міжнародна ювілейна науково-практична конференція «НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА НОВОГО СТОРІЧЧЯ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»
16 травня в ЗОІППО відбулася V міжнародна ювілейна науково-практична конференція «НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА НОВОГО СТОРІЧЧЯ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ». На пленарному засіданні з доповіддю «Інформатизація і цифровізація освітнього процесу – сучасні тренди Нової української школи» виступила Світлана Литвинова, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу технологій відкритого навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.
16 Травня 2019


Семінар-практикум «Хмарні сервіси для наукової освіти у навчанні математики» Семінар-практикум «Хмарні сервіси для наукової освіти у навчанні математики»
16 травня 2019 року у м. Рівне відбувся семінар-тренінг «Хмарні сервіси для наукової освіти у навчанні математики» з ініціативи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти в рамках проведення семінару-тренінгу для методистів районних, міських методичних кабінетів, працівників методичних служб ОТГ, які відповідають за стан навчання математики, з теми «Цифрові відкриті системи розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителя математики».
16 Травня 2019


Засідання спеціалізованої вченої ради Засідання спеціалізованої вченої ради
14 травня 2019 р. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.459.01, відбулися захисти дисертацій на здобуття наукових ступенів доктора педагогічних наук та кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті.
Вакалюк Тетяна Анатоліївна «Теоретико-методичні засади проектування і використання хмаро орієнтованого навчального середовища у підготовці бакалаврів інформатики»
Процька Світлана Миколаївна «Комп’ютерно орієнтована методика формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів-філологів».
14 Травня 2019


Засідання Ради молодих вчених НАПН України Засідання Ради молодих вчених НАПН України
19 квітня 2019 року вчені Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Валентина Коваленко та Аліса Сухіх взяли участь у засіданні Ради молодих вчених НАПН України. 
19 Квітня 2019


Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених
17 квітня 2019 року в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання було проведено друге засідання Всеукраїнського методологічного семінару для молодих учених «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях».
17 Квітня 2019


Загальні збори НАПН України Загальні збори НАПН України

5 квітня 2019 р. відбулися загальні збори Національної академії педагогічних наук України. Президент Академії Василь Кремень вручив дипломи переможцям щорічного академічного конкурсу на кращу наукову роботу. У номінації «краща монографія» конкурсу однією з кращих стала робота колективу авторів Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: монографія «Формування інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників на основі технологій електронних соціальних мереж». Вітаємо наших колег. 

5 Квітня 2019


Cемінар «Інформаційно-цифровий освітній простір України: трансформаційні процеси і перспективи розвитку» Cемінар «Інформаційно-цифровий освітній простір України: трансформаційні процеси і перспективи розвитку»

4 квітня 2019 року відбувся Методологічний семінар «Інформаційно-цифровий освітній простір України: трансформаційні процеси і перспективи розвитку». Організатори семінару: Національна академія педагогічних наук України, Відділення загальної середньої освіти, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.

4 Квітня 2019


2-й міжнародний семінар Доповнена реальність в освіті 2-й міжнародний семінар Доповнена реальність в освіті

22 березня 2019 року відбувся 2-гий міжнародний семінар «Доповнена реальність в освіті»

22 Березня 2019


Золота відзнака Х Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти» Золота відзнака Х Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти»

14-16 березня Інститут взяв участь у Х Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти». В конкурсі наукових розробок у рамках виставки за номінацією «STEM-навчання як освітній ресурс ХХІ століття» отримали Золоту медаль. Високу оцінку експертів отримав навчально-методичний посібник «Впровадження STEM-STEAM-STREAM-освіти в рамках дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня «Варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі» (авт.: Гриб’юк Олена Олександрівна, провідний науковий співробітник відділу технологій відкритого навчального середовища ІІТЗН НАПН України, кандидат педагогічних наук, Лукавий Петро Миколайович, вчитель фізики та інформатики навчально-виховного комплексу № 9 Луцької міської ради та Куліш Наталя Юріївна, вчитель фізики загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Краматорської міської ради Донецької області)

16 Березня 2019



Новини 301 — 310 з 603
Початок | Поперед. | 29 30 31 32 33 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посад


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ІV МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» - 2024

Вельмишановні колеги, запрошуємо до участі в міжнародній конференції, яка відбудеться у змішаному форматі 30 квітня 2024 року.

Наша мета: розвиток теоретичних засад і обмін практичним досвідом застосування імерсивних технологій у навчальному процесі закладів освіти різного рівня.


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.