Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids) у школах Луганщини

Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids) у школах Луганщини

18-19 жовтня в Лисичанській спеціалізованій школі І-ІІІ ст. № 8 Луганської області під керівництвом Литвинової Світлани Григорівни, д. пед. н., завідувача відділу технологій відкритого навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України працювала експертна група з реалізації дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids)».

Р1.JPG

Були проведені відкриті уроки вчителів початкових класів Лисичанській спеціалізованій школі І-ІІІ ст. № 8 Луганської області. Відбувся круглий стіл у формі «відкритий мікрофон» для виступів батьків, представників батьківського комітету, представників інституту підвищення кваліфікації, методистів.

Р2.JPG

Провели відкриті уроки і презентували свою майстерність з використання технології Smart Kids вчителі початкових класів: Таушканова Т.І. – урок у 2-А класі: «Повторення таблиці додавання і віднімання чисел 2, 3, 4, 5 з переходом через десяток. Розв’язання задач»; Коршикова І.А. – урок у 3-А класі: «Речення. Види речення за метою висловлювання»; Безбожна І.В. – урок у 4-А класі «Одиниці вимірювання часу. Перетворення одиниць вимірювання часу»; Желтова Г.М. – урок у 1-А класі: «Звук «В», позначення його буквою, Читання слів».

Учні й учителі продемонстрували: групову роботу, роботу в парах, роботу біля дошки, виконання індивідуальних завдань, взаємооцінювання виконаних завдань, реалізацію прийому «6 капелюхів».

У закладі вчителі обрали різні моделі використання технологій, зокрема дієвими виявилися Smart Teacher і Smart Kids. У процесі оцінювання діяльності експертна група позитивно оцінила технічні й методичні рішення організації групової роботи учнів за моделлю «Smart Teacher».

Р3.JPG

Анонси та оголошення

Cloud-based Smart Technologies for Open Education

20 грудня 2022 року відбудеться міжнародний рецензований семінар з хмаро орієнтованих смарт технологій відкритої освіти (CSTOE 2022). Участь безкоштовна. Напрями роботи семінару: проєктування персоналізованого навчального та дослідницького середовища; розумні системи та навчальна робототехніка для дистанційного та технологічно покращеного навчання; мобільні ресурси та повсюдні обчислення у відкритій освіті; віртуальна та доповнена реальність у відкритій освіті; видобування, інженерія та управління знаннями; Інтернет речей для відкритої освіти; забезпечення якості ІКТ-освіти: методи, ресурси та технології; хмаро-орієнтовані дослідницькі інфраструктури для відкритої освіти та досліджень; методи і технології інформаційних систем для розширеного навчання; великі та розумні дані у відкритій освіті та дослідженнях тощо; машинне навчання для відкритої освіти та досліджень.


ACNS Conference on Cloud and Immersive Technologies in Education (CITEd)

19-22 грудня 2022 р. запрошуємо до участі у міжнародній конференції ACNS Conference on Cloud and Immersive Technologies in Education (CITEd) – це рецензована міжнародна конференція, присвячена новим дослідженням із застосування хмарних та імерсивних технологій в освіті. Конференція охоплює цікаву надсучасну тематику: адаптивні хмарні навчальні платформи, комбіноване навчання, блокчейн в освіті, хмаро орієнтовані освітні застосування штучного інтелекту, хмаро орієнтовані платформи засоби та сервіси електронного навчання, компетентнісно зорієнтовані освітні платформи, проєктування та впровадження імерсивних навчальних середовищ, цифрова трансформація освіти, інтелектуальний аналіз освітніх даних, емоційний штучний інтелект, імерсивні технології у професійній підготовці та перепідготовці, імерсивні технології у природничо-науковій освіті, застосування імерсивних технологій в освіті, мобільне навчання, технології розумного кампусу, соціальна аналітика в освіті, віртуалізація навчання: принципи, технології, засоби, гейміфікація з віртуальною та доповненою реальністю


Workshop on Digital Transformation of Education (DigiTransfEd 2022)

19 грудня 2022 відбудеться англомовний рецензований міжнародний Семінар з цифрової трансформації освіти (DigiTransfEd 2022). Воркшоп проходитиме спільно з міжнародним науково-практичним заходом «Conference on Cloud and Immersive Technologies in Education» (CITEd 2022). Участь безкоштовна. Напрями роботи семінару: Як пандемія COVID-19 спонукала цифрову трансформацію освіти; Цифрове навчальне середовище; Трансформація в методології викладання та навчання, інтеграція відео для онлайн-навчання; Навчання Статистика/аналітика; Адаптивне навчання; Обчислювальне мислення; Підвищення цифрових навичок і компетенцій для цифрової трансформації; Якість контенту цифрової освіти; Навчання на основі AR/VR, гейміфікація; ШІ/прогнозне навчання, платформи досвіду навчання


VIII Міжнародна конференція з цифрової освіти

У мирний час ми планували опублікувати найкращі роботи з VIII Міжнародної конференції з цифрової освіти в екологічних університетах, організованої Національним університетом біоресурсів і природокористування України (Київ, Україна) та Вроцлавським університетом природокористування (м. Вроцлав, Польща) спільно з нашим інститутом у томі Post-proceedings 2-го симпозіуму Myroslav I. Zhaldak on Advances in Educational Technology (AET 2021 - https://aet.easyscience.education/2021/). У зв’язку з війною в Україні ця конференція переноситься. Незважаючи на це, подача документів відкрита.


Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін»

V Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін», проведення якої планувалося 18-19 травня 2022 року в Льотній академії Національного авіаційного університету (м. Кропивницький) переноситься на невизначений термін.