Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids) у школах Луганщини

Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids) у школах Луганщини

18-19 жовтня в Лисичанській спеціалізованій школі І-ІІІ ст. № 8 Луганської області під керівництвом Литвинової Світлани Григорівни, д. пед. н., завідувача відділу технологій відкритого навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України працювала експертна група з реалізації дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids)».

Р1.JPG

Були проведені відкриті уроки вчителів початкових класів Лисичанській спеціалізованій школі І-ІІІ ст. № 8 Луганської області. Відбувся круглий стіл у формі «відкритий мікрофон» для виступів батьків, представників батьківського комітету, представників інституту підвищення кваліфікації, методистів.

Р2.JPG

Провели відкриті уроки і презентували свою майстерність з використання технології Smart Kids вчителі початкових класів: Таушканова Т.І. – урок у 2-А класі: «Повторення таблиці додавання і віднімання чисел 2, 3, 4, 5 з переходом через десяток. Розв’язання задач»; Коршикова І.А. – урок у 3-А класі: «Речення. Види речення за метою висловлювання»; Безбожна І.В. – урок у 4-А класі «Одиниці вимірювання часу. Перетворення одиниць вимірювання часу»; Желтова Г.М. – урок у 1-А класі: «Звук «В», позначення його буквою, Читання слів».

Учні й учителі продемонстрували: групову роботу, роботу в парах, роботу біля дошки, виконання індивідуальних завдань, взаємооцінювання виконаних завдань, реалізацію прийому «6 капелюхів».

У закладі вчителі обрали різні моделі використання технологій, зокрема дієвими виявилися Smart Teacher і Smart Kids. У процесі оцінювання діяльності експертна група позитивно оцінила технічні й методичні рішення організації групової роботи учнів за моделлю «Smart Teacher».

Р3.JPG

Анонси та оголошення

ІV МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» - 2024

Вельмишановні колеги, запрошуємо до участі в міжнародній конференції, яка відбудеться у змішаному форматі 30 квітня 2024 року.

Наша мета: розвиток теоретичних засад і обмін практичним досвідом застосування імерсивних технологій у навчальному процесі закладів освіти різного рівня.


ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посад


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.