Cемінар «Інформаційно-цифровий освітній простір України: трансформаційні процеси і перспективи розвитку»

2.JPG

3.JPG

4 квітня 2019 року відповідно до плану роботи Національної академії педагогічних наук України відбувся методологічний семінар «Інформаційно-цифровий освітній простір України: трансформаційні процеси і перспективи розвитку». Організатори семінару: Національна академія педагогічних наук України, Відділення загальної середньої освіти, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.

4.JPG

5.jpg

6.JPG

На Пленарному засіданні було проголошено 12 доповідей. У програму семінару внесено – 100 доповідей та 132 особи. В роботі семінару взяли участь 180 осіб.

7.JPG

8.JPG

9.jpg

Після Пленарного засідання робота семінару продовжилась у 4 секціях:

Секція 1. інформаційно-цифровий освітній простір закладів дошкільної і загальної середньої освіти.

Секція 2. інформаційно-цифровий освітній простір закладів вищої освіти і наукових установ.

Секція 3. інформаційно-цифрові технології у позашкільній освіті та у роботі з обдарованими дітьми і молоддю.

Секція 4. інформаційно-психологічна безпека використання ресурсів інформаційно-цифрового освітнього простору.

10.jpg

11.jpg

12.jpg

Матеріали семінару та більше фото розміщено за посиланням https://drive.google.com/drive/folders/1jb7JAM7lg6VLZp_7GeKd6F6w-KeYHEyw?usp=sharing

Дякуємо всім учасникам за активну участь та цікаві дискусії! 

Анонси та оголошення

Вступ до аспірантури у 2024 р. Спеціально організована сесія ЄВІ.

Згідно з Порядком прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році, умовою допуску до вступних іспитів до аспірантури Інституту цифровізації освіти НАПН України є успішне складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ).
У вересні 2024 році відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ.
Зареєструватися для участі в спецсесії ЄВІ можуть вступники, які:
  • реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ, але не змогли взяти в ній участі;
  • бажають повторно скласти ЄВІ, для покращення результату;
  • не реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ.
Реєстрація для участі в спецсесії ЄВІ триватиме протягом 12–19 серпня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ триватиме протягом 12–14 вересня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ буде проведена за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.