Новини

Семінар-тренінг «Розвиток компетентності педагогічних працівників з використання відкритих електронних освітніх ресурсів для формування соціальної компетентності молодших школярів» Семінар-тренінг «Розвиток компетентності педагогічних працівників з використання відкритих електронних освітніх ресурсів для формування соціальної компетентності молодших школярів»

23 жовтня 2019 року співробітники Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України в рамках ХІ Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті» провели семінар-тренінг «Розвиток компетентності педагогічних працівників з використання відкритих електронних освітніх ресурсів для формування соціальної компетентності молодших школярів». У семінарі взяли участь вихователі, вчителі початкових класів та методисти.

23 Жовтня 2019


Семінар-тренінг «Цифрові відкриті системи у розвитку інформаційно-дослідницької компетентності наукових і науково-педагогічних працівників (персональні профілі дослідників)» Семінар-тренінг «Цифрові відкриті системи у розвитку інформаційно-дослідницької компетентності наукових і науково-педагогічних працівників (персональні профілі дослідників)»

16 жовтня 2019 р. співробітниками відділу відкритих освітньо-наукових інформаційних систем (Яцишин А.В. та Новицькою Т.Л.) Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України на базі Навчально-наукового інституту неперервної освіти Національного авіаційного університету було проведено семінар-тренінг «Цифрові відкриті системи у розвитку інформаційно-дослідницької компетентності наукових і науково-педагогічних працівників (персональні профілі дослідників)». У семінарі взяли участь науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти та магістранти.

16 Жовтня 2019


VII Всеукраїнська науково-практична конференція “НАУКОВА МОЛОДЬ-2019” VII Всеукраїнська науково-практична конференція “НАУКОВА МОЛОДЬ-2019”

4 жовтня 2019 року в приміщенні Президії НАПН України було проведено VII Всеукраїнську науково-практичну конференцію “НАУКОВА МОЛОДЬ-2019”. Організаторами конференції були: Рада молодих вчених НАПН України, Рада молодих учених при МОН України, Рада молодих вчених Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Рада молодих вчених Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, Рада молодих вчених Житомирського державного університету імені Івана Франка, Рада молодих науковців Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. 

4 Жовтня 2019


Науково-методичний семінар учасників Всеукраїнського експерименту «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids)» Науково-методичний семінар учасників Всеукраїнського експерименту «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids)»

20 вересня в офісі компанії Майкрософт Україна відбувся всеукраїнський науково-методичний семінар «Особливості реалізації «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids)» у 2019-2021 н.р.», в якому взяли участь понад 80 учителів учасників інноваційного проекту. Керівник проекту д. пед. н. заввідділу технологій відкритого навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Світлана Литвинова присвятила свій виступ проблемі ефективності використання електронних освітніх ресурсів у початковій школі.

20 Вересня 2019


Семінар-тренінг «Відкриті електронні системи інформаційно-аналітичної підтримки педагогічних досліджень. Індекс цитування (імпакт-фактор, індекс Гірша)» Семінар-тренінг «Відкриті електронні системи інформаційно-аналітичної підтримки педагогічних досліджень. Індекс цитування (імпакт-фактор, індекс Гірша)»

19 вересня 2019 р. дослідниками Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України на базі Навчально-наукового інституту неперервної освіти Національного авіаційного університету було проведено семінар-тренінг «Відкриті електронні системи інформаційно-аналітичної підтримки педагогічних досліджень. Індекс цитування (імпакт-фактор, індекс Гірша)». 

19 Вересня 2019


Засідання спеціалізованої вченої ради Засідання спеціалізованої вченої ради

17 вересня 2019 р. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.459.01, відбулися захисти дисертаційних робіт на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук Хрипун Вікторії Олександрівни на тему «Хмарні сервіси Google як засіб управління освітньою діяльністю закладу дошкільної освіти» та Лупаренко Лілії Анатоліївни на тему «Використання електронних відкритих журнальних систем у науково-педагогічних дослідженнях» за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті.

17 Вересня 2019


Всеукраїнська науково-практична конференція «Реалії і перспективи природничо-математичної підготовки у закладах освіти» Всеукраїнська науково-практична конференція «Реалії і перспективи природничо-математичної підготовки у закладах освіти»
12-14 вересня 2019 року за участі науковців Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України на базі Херсонського державного університету відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Реалії і перспективи природничо-математичної підготовки у закладах освіти». На конференцію з’їхалося біля 70 науковців з різних куточків України. У центрі дискусії учасників були потреби суспільства в інженерних кадрах, що суттєво зростають. Під час роботи конференції обговорювались шляхи та методичні прийоми, що допоможуть зацікавити школярів математикою та фізикою, а також допоможуть у майбутньому обрати саме інженерні спеціальності.
14 Вересня 2019


Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених

12 вересня 2019 року в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України відбулося четверте засідання Всеукраїнського методологічного семінару для молодих учених «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях», який організували та провели члени Ради молодих вчених ІІТЗН НАПН України.

12 Вересня 2019


Веб-конференція «Учені НАПН України – українським вчителям» Веб-конференція «Учені НАПН України – українським вчителям»

29 серпня 2019 року співробітники Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України взяли участь у щорічній веб-конференції «Учені НАПН України – українським вчителям».

9 Вересня 2019


«V4 + Академічний дослідницький консорціум з інтеграції баз даних, робототехніки та мовник технологій» «V4 + Академічний дослідницький консорціум з інтеграції баз даних, робототехніки та мовник технологій»

5–6 вересня 2019 року у м.Трнава, Словаччина, відбувся Заключний дводенний Воркшоп у межах науково-дослідного проекту «V4 + Академічний дослідницький консорціум з інтеграції баз даних, робототехніки та мовник технологій» Міжнародного Вишеградського Фонду. Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України виступив співорганізатором заходу.

6 Вересня 2019



Новини 271 — 280 з 602
Початок | Поперед. | 26 27 28 29 30 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посад


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога»

25.04.2024 р. відбудеться майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога». Організатори майстер-класу – співробітниці ІЦО НАПН України: Марія Шишкіна, Майя Мар’єнко, Валентина Коваленко. Запрошуємо до участі


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ІV МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» - 2024

Вельмишановні колеги, запрошуємо до участі в міжнародній конференції, яка відбудеться у змішаному форматі 30 квітня 2024 року.

Наша мета: розвиток теоретичних засад і обмін практичним досвідом застосування імерсивних технологій у навчальному процесі закладів освіти різного рівня.


Міжнародна науково-практична конференція "Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції"

Запрошуємо взяти участь у роботі IІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», яка відбудеться 26 квітня 2024 року в Донецькому державному університеті внутрішніх справ, м. Кропивницький в онлайн форматі.

Місія конференції: обговорення актуальних питань впровадження STEAM-технологій в освітній процес закладів освіти різного рівня та профілю.

Прийом матеріалів конференції до 10.04.2024 р.

Робочі мови конференції: українська, англійська, польська.


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.