Тренінг з використання хмарних сервісів Microsoft Office 365

11 червня 2015 року в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України відбувся навчальний тренінг з використання хмарних сервісів Microsoft Office 365, організований та проведений відділом хмаро орієнтованих систем інформатизації освіти. До участі в заході долучились понад 20 аспірантів та наукових співробітників.

З вітальним словом виступила завідувач відділу хмаро орієнтованих систем інформатизації освіти, кандидат філософських наук, старший науковий співробітник Шишкіна М.П., яка окреслила основні напрями діяльності відділу з підготовки до планової НДР «Методологія формування хмаро орієнтованого навчально-наукового середовища педагогічного навчального закладу», поділилась досвідом роботи щодо розгортання й впровадження сервісів Microsoft Office 365 для виконання науково-організаційних завдань (планування, спільного редагування документації, підготовки звітності та ін.)

З прикладами використання хмаро орієнтованого середовища в роботі відділу учасників ознайомила Попель М.В., молодший науковий співробітник. На прикладі «хмари» від ділу охарактеризовано основні сервіси Microsoft Office 365, зокрема, електронну пошту, календар, роботу з групами (їх створення, адміністрування), формування зовнішнього та внутрішнього сайтів, а також ознайомлено з роллю та основними функціями адміністратора.

Під час другої частини навчального тренінгу, який провела Литвинова С.Г., кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, учасники мали змогу попрактикуватися в роботі з хмарними сервісами. Практична частина включала ознайомлення з основними сервісами, вивчення питань щодо організації спільної роботи та здійснення наукової комунікації з використанням Microsoft Office 365, зокрема:

  • авторизація на порталі (portal.microsoftonline.com);
  • робота з електронною поштою Outlook (формування структури пошти, перенаправлення листів, прикріплення файлів, форматування тексту листа та ін.);
  • робота з календарем (планування наукової діяльності, створення нового календаря та подій);
  • робота з OneDrive (проектування хмарного сховища, створення системи підпапок «Статті», «Презентації», «Експеримент», «Проект»);
  • організація спільної роботи: аспірант-аспірант, керівник-аспірант з використанням сервісів Word Online, Excel Online, PowerPoint Online, OneNote Online, Sway.

По завершенню практичної частини всі бажаючі мали змогу одержати відповіді на запитання, що виникли, а також взяти участь в обговоренні проблем, пов’язаних з упровадженням хмарних технологій в освітню й наукову діяльність.

У ході тренінгу було проведено опитування для виявлення актуального стану інформаційно-комунікаційної компетентності з використання хмарних технологій для слухачів тренінгу.

Завдяки проведеному заходу учасники змогли поглибити знання щодо можливостей та шляхів використання хмарних технологій в науковій і науково-організаційній роботі, розширити навички роботи з хмарними сервісами Microsoft Office 365.
1.jpg 3.jpg 5.jpg 7.jpg
2.jpg 4.jpg 6.jpg 8.jpg

Анонси та оголошення

IX INTERNATIONAL WORKSHOP LIFE LONG LEARNING USING ICT: PERSON-ORIENTED APPROACH (3L-PERSON-2024)

The IX International Workshop Life-Long Learning using ICT: Person-oriented Approach (3L-Person) in the series of workshop under this title continues topics set in 2016 with new sub-topics accordingly to new challenges in the field of education (such as “Synthetic learning environment: AR/VR/MR, AI in education, etc.” since 2020). The main idea of the series is ICTs’ creation-development-implementation at stages Academia → Education/Training → Industry. The quick transfer of the world to remote education and work has led to appearance of the hybrid workforce and needs of the further Human-System-Integration (HSI), where the ”System” means an education system, first of all. HSI in education is considered as a mutual adaptation of a human and ICT for K16 + re-skilling during the whole human active life.


ХІІ International Scientific and Practical Conference “MoodleMoot Ukraine 2024. Theory and Practice of Using the Moodle LMS”

We invite teachers, scientists, graduate students, students, specialists in the organization of the educational process, distance learning – everyone who uses or plans to use the Moodle LMS to participate in the conference on May 31, 2024.


The National Research Fund of Ukraine Competitions

In December 2023, the Scientific Council of NRFU approved the terms of the competitions: "Research Infrastructures for Conducting Advanced Scientific Research", "Science for Strengthening the Defense Capability of Ukraine", "Advanced Science in Ukraine".
Project selection begins. The winners will receive grant support for conducting fundamental and practical scientific research for development of the national research space and its integration into the world research space.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

The Institute for Digitalisation of Education of NAES of Ukraine invites you to participate in the third English-language workshop on DIGITAL TRANSFORMATION OF EDUCATION (DigiTransfEd 2024). The seminar is peer-reviewed and will be held in a hybrid format on 09/23/2024 as part of ICTERI 2024.
The theme of DigiTransfEd 2024 is related to the ICTERI 2024 Track 3: ICT Applications in Academia & Industry: ICT solutions for competence design and development / ICT development to support technology-enhanced teaching and learning, including life-long learning / ICT solutions for quality assurance in education and education management / Novel ICT infrastructures, tools, and environments for research, cooperation, and knowledge transfer.
The deadline for submission of papers is 07/29/2024.

The best papers of last year's DigiTransfEd 2023 are indexed in Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553