MoodleMootUkraine 2015

Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України виступив співорганізатором ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «MoodleMootUkraine 2015. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle», яка проходила 21-22 травня 2015 р. на базі Київського національного університету будівництва і архітектури.

IMG_20150521_130847.jpgТематика конференції охоплювала основні організаційні, технічні, технологічні, дидактичні, методичні питання використання платформи дистанційного навчання Moodle у загальноосвітніх і вищих навчальних закладах, в системі підготовки і підвищення кваліфікації працівників освіти у процесі неперервного навчання, та охоплювала такі змістові напрями:

- досвід упровадження й використання системи Moodle у дистанційному навчанні та мережній підтримці навчального процесу;
- розвиток системи Moodle, створення і використання нових модулів Moodle, інтеграція Moodle з іншими програмними засобами;
- організаційно-педагогічні та методичні проблеми використання платформи Moodle.

Конференція була включена у міжнародний календар проведення MoodleMoot на офіційному сайті світової спільноти користувачів цієї платформи (https://moodle.org/mod/forum/discuss.php?d=279238) та складалась з двох частин – очної і дистанційної. Очна частина проходила 21-22 травня на базі КНУБД. У межах дистанційної було передбачено публікацію повних текстів і матеріалів доповідей, он-лайн трансляцію очної частини заходу, зворотний зв'язок між очними та дистанційними учасниками. По закінченню конференції обговорення доповідей продовжилось на форумах курсів, розміщених на офіційному сайті (http://2015.moodlemoot.in.ua/).

Загальна кількість зареєстрованих учасників склала 98 осіб (з України, Австрії, Білорусії, Канади, Нідерландів, Росії), 53 з яких розмістили доповіді на офіційному сайті.

20150521_112220.jpgЗазначимо, що MoodleMoot – це традиційна назва конференцій, які в усьому світі проводяться користувачами Moodle. Процедура їх проведення має характерні особливості, головною з яких є публікація доповідей на сайті конференції, що створюється на платформі Moodle. Для цього кожному доповідачу надаються права викладача в його курсі Moodle, де він може розмістити повний текст доповіді та необхідні ілюстративні матеріали, а також має зворотній зв'язок з аудиторією.

Україномовний формат конференції MoodleMootUkraine організований і проводиться в Україні з 2013 р., за участю Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України та Київського національного університету будівництва і архітектури.

Сайти конференцій MoodleMootUkraine працюють і по завершенню конференції, сприяючи обміну досвідом і співпраці усіх користувачів цієї платформи.

Проведений захід, що вже став традиційним для української спільноти користувачів Moodle, сприяє налагодженню й зміцненню співробітництва між розробниками, науково-педагогічними, педагогічними працівниками в сфері використання й вдосконалення цієї платформи; обміну позитивним досвідом; обговоренню і спільному пошуку вирішення проблем, пов’язаних з упровадженням дистанційного навчання; подальшому розвитку і впровадженню ІКТ в загальноосвітні, вищі навчальні заклади, інститути післядипломної освіти. 

 

Анонси та оголошення

IX INTERNATIONAL WORKSHOP LIFE LONG LEARNING USING ICT: PERSON-ORIENTED APPROACH (3L-PERSON-2024)

The IX International Workshop Life-Long Learning using ICT: Person-oriented Approach (3L-Person) in the series of workshop under this title continues topics set in 2016 with new sub-topics accordingly to new challenges in the field of education (such as “Synthetic learning environment: AR/VR/MR, AI in education, etc.” since 2020). The main idea of the series is ICTs’ creation-development-implementation at stages Academia → Education/Training → Industry. The quick transfer of the world to remote education and work has led to appearance of the hybrid workforce and needs of the further Human-System-Integration (HSI), where the ”System” means an education system, first of all. HSI in education is considered as a mutual adaptation of a human and ICT for K16 + re-skilling during the whole human active life.


ХІІ International Scientific and Practical Conference “MoodleMoot Ukraine 2024. Theory and Practice of Using the Moodle LMS”

We invite teachers, scientists, graduate students, students, specialists in the organization of the educational process, distance learning – everyone who uses or plans to use the Moodle LMS to participate in the conference on May 31, 2024.


The National Research Fund of Ukraine Competitions

In December 2023, the Scientific Council of NRFU approved the terms of the competitions: "Research Infrastructures for Conducting Advanced Scientific Research", "Science for Strengthening the Defense Capability of Ukraine", "Advanced Science in Ukraine".
Project selection begins. The winners will receive grant support for conducting fundamental and practical scientific research for development of the national research space and its integration into the world research space.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

The Institute for Digitalisation of Education of NAES of Ukraine invites you to participate in the third English-language workshop on DIGITAL TRANSFORMATION OF EDUCATION (DigiTransfEd 2024). The seminar is peer-reviewed and will be held in a hybrid format on 09/23/2024 as part of ICTERI 2024.
The theme of DigiTransfEd 2024 is related to the ICTERI 2024 Track 3: ICT Applications in Academia & Industry: ICT solutions for competence design and development / ICT development to support technology-enhanced teaching and learning, including life-long learning / ICT solutions for quality assurance in education and education management / Novel ICT infrastructures, tools, and environments for research, cooperation, and knowledge transfer.
The deadline for submission of papers is 07/29/2024.

The best papers of last year's DigiTransfEd 2023 are indexed in Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553