Хмарні сервіси як чинник розвитку інноваційної школи

Хмарні сервіси як чинник розвитку інноваційної школи

Метою семінару було проаналізувати педагогічні та психологічні аспекти розвитку навчання за допомогою хмарних технологій, використання хмарних сервісів в навчальному процесі; узагальнення досвіду використання та обговорення проблем, пов’язаних з організацією навчання за допомогою хмарних сервісів.

На Всеукраїнському науково-практичному семінарі «Хмарні сервіси як чинник розвитку інноваційної школи» до слова запрошені були:

Відкриття Всеукраїнського науково-практичного семінару.

Биков Валерій Юхимович, доктор тех. наук, професор, академік НАПН України, директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України;

Пушкарьова Тетяна Олександрівна, заступник директора Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України

Кудренко Богдан Віталійович, головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України

Освітній простір Летичівщини в умовах реформаційних викликів.

Матлаєва Ірина Дмитрівна, голова Летичівської районної державної адміністрації.

Довгалюк Леонід Олексійович, голова Летичівської районної ради

Стратегія розвитку освітньої галузі Хмельниччини в контексті реалізації державної освітньої політики.

Фасоля Олег Іванович, директор Департаменту освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації.

Післядипломна освіта Хмельниччини на шляху інноваційного розвитку.

Берека Віктор Євгенович, ректор Хмельницького ОІППО, професор, доктор пед. наук.

Узагальнення досвіду роботи та планування роботи експериментальних закладів – учасників проекту на 2014-2015 н.р

Литвинова Світлана Григорівна, керівник проекту, докторант, старший науковий співробітник Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, канд. пед. наук.

Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів в умовах інноваційної діяльності

Гущина Наталія Іванівна, начальник відділу інноваційних і інформаційних технологій відділення стратегії розвитку освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України.

Сучасні інноваційні проекти в системі загальної середньої освіти.

Коломоєць Галина Анатоліївна, науковий співробітник відділу інноваційних і інформаційних технологій відділення стратегії розвитку освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України.

Особливості використання хмарних технологій у вихованні професійно-прикладної фізичної культури дітей та молоді.

Ребрина Анатолій Арсенович, доцент кафедри здоров’я людини Хмельницького національного університету, кандидат педагогічних наук.

Подолання цифрового розриву в установах освіти Хмельницької області

Ребрина Віталій Арсенович, старший викладач теорії і методик природничо-математичних дисциплін і технологій, завідувач науково-методичного центру викладання інформатики, ІКТ і ДН Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Використання хмарних технологій у науково-методичній роботі з педагогічними працівниками

Коржик Світлана Анатоліївна, завідувач районного методичного відділу освіти, молоді та спорту Летичівської РДА.кабінету

Презентація творчих надбань Летичівського НВК № 2 «ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія» по створенню єдиного інформаційного навчального простору. З хмарними технологіями у майбутнє.

Жорницька Тетяна Василівна, директор Летичівського НВК №2, переможець XI Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор».

Калейдоскоп уроків із використанням хмарних сервісів office 365:

  • "Вигук як особлива частина мови". Українська мова, 7-А клас (вчитель Тисячна Оксана Ігорівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, сертифікований учасник проектів Microsoft «Навчання з основ технології», «Навчання з технологією», «Windows 8 в класі», «Windows в навчанні» ).
  • "Ми мандруємо по світу". Німецька мова, 5-Б клас ( вчитель Гусар Оксана Валеріївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, сертифікований учасник проектів Microsoft «Навчання з основ технології», «Навчання з технологією», «Windows в навчанні» ).
  • "Застосування координатної площини". Математика, 6-А клас (вчитель Чумак Лариса Миколаївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, сертифікований учасник проектів Microsoft «Навчання з основ технології», «Навчання з технологією», «Windows 8 в класі», «Windows в навчанні»)
  • "Моя уявна подорож історичними місцями України". Історія України, 5-А клас (вчитель Бачинська Наталія Миколаївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, сертифікований учасник проектів Microsoft «Навчання з основ технології», «Навчання з технологією», «Windows 8 в класі», «Windows в навчанні»,)
  • "Підсумковий урок за темою"Теплові явища". Фізика, 8-Б клас (вчитель Панічева Леся Василівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, тренер створення електронного освітнього контенту засобами програми Маster Tool , тренер програми «Іntel. Навчання для майбутнього» ).
  • "Шкільне життя". Англійська мова, 6-Б клас (вчитель Войченко Альона Валеріївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, сертифікований учасник проектів Microsoft «Навчання з основ технології», «Навчання з технологією», «Windows в навчанні»).

Лабораторія педагогічного досвіду «Використання Офіс 365, програмних засобів Майстер Тул, Міксіке в Україні, порталу «Класна оцінка» у роботі з обдарованими дітьми

Мярковська Любов Іванівна, вчитель - методист, тренер створення електронного освітнього контенту засобами програми Маster Tool;

Марущак Вікторія Миколаївна, учитель інформатики, сертифікований учасник проектів Microsoft «Навчання з основ технології», «Навчання з технологією», «Windows 8 в класі», «Windows в навчанні»,

Ящук Інна Миколаївна, учитель англійської мови;

Притуляк Ніна Василівна, вчитель початкових класів, сертифікований учасник проектів Microsoft «Навчання з основ технології», «Навчання з технологією», «Windows 8 в класі», «Windows в навчанні»;

Попель Лілія Володимирівна вчитель початкових класів, тренер створення електронного освітнього контенту засобами програми Маster Tool.

Литвинова Світлана Григорівна. Підведення підсумків роботи семінару.  

Анонси та оголошення

All-Ukrainian scientific and methodical seminar "Learning and education systems in a computer-oriented environment"

On April 1, 2024, the All-Ukrainian Scientific and Methodological Seminar "Learning and Education Systems in a Computer-Oriented Environment" will be held.


ІV INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND PRACTICAL CONFERENCE IMMERSIVE TECHNOLOGIES IN EDUCATION (ITE-2024)

Dear scientists, teachers, doctorate students, students!

The conference committee invites you to present your reports, actively participate in discussions, and exhibit your own software, electronic, and information resources within the ITE-2024, which will be held on April 30, 2024.

Our purpose is to develop theoretical foundations and exchange practical experience of using immersive technologies in the educational process of educational institutions of different levels.


International Scientific and Practical Conference «Current aspects of the development of STEAM education in the conditions of European integration»

We invite you to take part in the IІ International Scientific and Practical Internet Conference «Current aspects of the development of STEAM education in the conditions of European integration», which will be held on April 26, 2024, at the Donetsk State University of Internal Affairs, Kropyvnytskyi in an online format.

The mission of the conference: discussion of topical issues of the implementation of STEAM technologies in the educational process of educational institutions of various levels and profiles.

Receiving articles by 10.04.2024

Working languages of the conference: Ukrainian, English and Polish. 


The National Research Fund of Ukraine Competitions

In December 2023, the Scientific Council of NRFU approved the terms of the competitions: "Research Infrastructures for Conducting Advanced Scientific Research", "Science for Strengthening the Defense Capability of Ukraine", "Advanced Science in Ukraine".
Project selection begins. The winners will receive grant support for conducting fundamental and practical scientific research for development of the national research space and its integration into the world research space.