Personalization of learning through adaptive technologies in the context of sustainable development of teachers educationM Marienko, Y Nosenko, A Sukhikh, V Tataurov, M ShyshkinaarXiv preprint arXiv:2006.05810, 2020 | 39 | 2020 |
Міжнародні тенденції розвитку інформатизації освіти та підвищення її якостіВВ Лапінський, АС Міна, КІ СкрипкаІнформаційні технології і засоби навчання 5 (19), 2010 | 22 | 2010 |
Визначення рівня обізнаності учнів і вчителів основної школи щодо здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів (результати дослідження)ЕВ Воронцова, ЮГ Носенко, АС СухіхІнформаційні технології і засоби навчання, 93-106, 2014 | 15 | 2014 |
Здоров’язбережувальне використання програмно-апаратних засобів у навчальному процесі основної школиЮГ Носенко, АС СухіхКомпринт, 2017 | 9 | 2017 |
Здоров’язбережувальний складник ІК-компетентності учнів як важливий елемент здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів у навчальному процесі основної школиЮ Носенко, А СухіхНова педагогічна думка, 30-35, 2016 | 9 | 2016 |
Деякі аспекти використання засобів ІКТ в навчальному процесі на основі здоров’язбережувального підходуАС СухіхПроблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія.–Зб …, 2013 | 9 | 2013 |
Організаційно-педагогічні умови здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів в основній школіЮГ Носенко, АС СухіхКомп'ютер у школі та сім'ї, 52-56, 2015 | 8 | 2015 |
The method for forming the health-saving component of basic school students’ digital competenceЮГ Носенко, АС СухіхProceedings of the 15th International Conference on ICT in Education …, 2019 | 7 | 2019 |
Модель формування здоров’язбережувального складника ІК-компетентності учнів основної школиАС СухіхКомп'ютер у школі та сім'ї, 10-14, 2016 | 6 | 2016 |
Use of augmented and virtual reality tools in a general secondary education institution in the context of blended learningV Kovalenko, M Marienko, A SukhikharXiv preprint arXiv:2201.07003, 2022 | 4 | 2022 |
Особливості впровадження змішаного навчання у закладах загальної середньої освітиВ Коваленко, М Мар’єнко, А СухіхNew pedagogical thought 107 (3), 86-90, 2021 | 4 | 2021 |
Ергономіко-педагогічні вимоги до використання програмно-апаратних засобів у навчальному процесі загальноосвітньої школиЮГ Носенко, АС СухіхНауковий вісник Миколаївського національного університету імені ВО …, 2016 | 4 | 2016 |
Розроблення проблеми використання хмаро орієнтованих систем відкритої науки у вітчизняному освітньому просторіМВ Мар’єнко, ЮГ Носенко, АС СухіхТОВ «Науково-інформаційне агентство" Наука-технології-інформація"», 2020 | 3 | 2020 |
Organizational and pedagogical conditions of ict health-saving usage at school: Guidelines for teachersY Nosenko, A Sukhikh, O DmytriienkoProceedings of the 16th International Conference on ICT in Education …, 2020 | 3 | 2020 |
Здоров’язбережувальне використання програмно-апаратних засобів учнями основної школиА Сухіх | 3 | 2018 |
Деякі аспекти здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів у навчальному процесі основної школиАС СухіхВВП «Мрія», 2015 | 3 | 2015 |
Systema psykholoho-pedahohichnykh vymoh do zasobiv informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii navchalnoho pryznachennia (System of psychological and pedagogical requirements to …OO Hryb’iuk, VM Dem’ianenko, MI Zhaldak, YH Zaporozhchenko, TI Koval, ...Atika, Kyiv, 2014 | 3 | 2014 |
Problem of health saving of secondary school students in terms of ICT useA SukhikhІнформаційні технології в освіті, 109-118, 2014 | 3 | 2014 |
Cистема психолого-педагогічних вимог до засобів інформаційно-комунікаційних технологій навчального призначенняОО Гриб'юк, ВМ Дем’яненко, МІ Жалдак, ЮГ Запорожченко, ТІ Коваль, ..." Атіка", 2014 | 3 | 2014 |
Зарубіжний досвід здоров’язбережувального використання програмноапаратних засобів у навчальному процесі загальноосвітнього навчального закладуА СухіхПедагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи, 68-74, 2016 | 2 | 2016 |
Психолого-педагогічні особливості навчання учнів основної школи здоров’язбережувальному використанню програмно-апаратних засобівЮГ Носенко, АС СухіхВища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього …, 2016 | 2 | 2016 |
Характеристика організаційно-педагогічних умов здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів в основній школіЮГ Носенко, АС СухіхІнститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2015 | 2 | 2015 |
Деякі аспекти проблеми здоров’язбереження учнів основної школи в умовах використання програмно-апаратних засобівАС СухіхНаціональна академія педагогічних наук України Інститут інформаційних …, 2014 | 2 | 2014 |
Упровадження засобів здоров’язбережувального навчального середовища в основній школіАС СухіхЗвітна наук. конф. Інституту інформаційних технологій і засобів навчання …, 2013 | 2 | 2013 |
Проблема использования ИКТ в учебном процессе общеобразовательной школы на основе здоровьесберегающего подходаАС СухихББК 72.4 М 432, 2013 | 2 | 2013 |
Організація навчального процесу у ЗЗСО засобами цифрових технологій під час воєнного стануМ Мар’єнко, А СухіхУкраїнський Педагогічний журнал, 31-37, 2022 | | 2022 |
General Approaches to Health-Saving Usage of Software and Hardware in Different Countries of the WorldA SukhikhАвторитет, 2020 | | 2020 |
ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ІКТ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЯК МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ПРОБЛЕМААС СухіхЗ18 Збірник матеріалів VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції …, 2019 | | 2019 |
Шляхи формування здоров’язбережувального складника цифрової компетентності учняАС СухіхІнститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2019 | | 2019 |
Дослідження проблеми здоров’язбереження учнів в умовах використання сучасних засобів ІКТАС СухіхЗбірник матеріалів Звітної наукової конференції Інституту інформаційних …, 2019 | | 2019 |
Загальна теорія здоров’я та здоров’язбереженняІМ Авдєєнко, ОМ Бельорін-Еррера, ІС Бєляєв, ОМ Бєляєва, КО Бігуняк, ...ХНПУ імені ГС Сковороди, ФОП Петров ВВ, вид. Рожко СГ, 2017 | | 2017 |
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНО-АПАРАТНИХ ЗАСОБІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ОСНОВНОЇ ШКОЛИВВ Лапінський, СГ Литвинова, ОІ Ляшенко, НВ Морзе, ЮІ Машбиць, ...ББК 74.580. 26.8 я43, 168, 2015 | | 2015 |
ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ОБІЗНАНОСТІ УЧНІВ І ВЧИТЕЛІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ЩОДО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНО-АПАРАТНИХ ЗАСОБІВ (РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ)EV Vorontsova, YH Nosenko, AS SukhikhІнформаційні технології і засоби навчання 44 (6), 93-106, 2014 | | 2014 |
ПРОБЛЕМА ЗДОРОВ''ЯЗБЕРЕЖЕННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНО-АПАРАТНИХ ЗАСОБІВA SukhikhІнформаційні технології в освіті, 109-118, 2014 | | 2014 |
Структуризація сфер використання педагогічних програмних засобів для галузевої системи добровільної сертифікаціїКІ Скрипка, АС СухіхІнформаційні технології в освіті, 158-162, 2011 | | 2011 |
EDUCATIONAL DISCOURSE: COLLECTION OF SCIENTIFIC PAPERSV Kovalenko, M Marienko, A Sukhikh, M Shyshkina | | |