Сухіх Аліса Сергіївна

Сухіх Аліса Сергіївна Посада: старший науковий співробітник
Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук
Телефон: +38 (044) 453-96-73


scholar mini-icon[1].png Publons

  • Google Академія

    Дата оновлення інформації: 09.12.2023 03:33:37
    Сторінка в Google Академії: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=rgOnfdEAAAAJ
    Статистика цитування (усі): 169<
    h-індекс (усі): 7<
    i10-індекс (усі): 3<
    Personalization of learning through adaptive technologies in the context of sustainable development of teachers educationM Marienko, Y Nosenko, A Sukhikh, V Tataurov, M ShyshkinaarXiv preprint arXiv:2006.05810, 2020392020
    Міжнародні тенденції розвитку інформатизації освіти та підвищення її якостіВВ Лапінський, АС Міна, КІ СкрипкаІнформаційні технології і засоби навчання 5 (19), 2010222010
    Визначення рівня обізнаності учнів і вчителів основної школи щодо здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів (результати дослідження)ЕВ Воронцова, ЮГ Носенко, АС СухіхІнформаційні технології і засоби навчання, 93-106, 2014152014
    Здоров’язбережувальне використання програмно-апаратних засобів у навчальному процесі основної школиЮГ Носенко, АС СухіхКомпринт, 201792017
    Здоров’язбережувальний складник ІК-компетентності учнів як важливий елемент здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів у навчальному процесі основної школиЮ Носенко, А СухіхНова педагогічна думка, 30-35, 201692016
    Деякі аспекти використання засобів ІКТ в навчальному процесі на основі здоров’язбережувального підходуАС СухіхПроблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія.–Зб …, 201392013
    Організаційно-педагогічні умови здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів в основній школіЮГ Носенко, АС СухіхКомп'ютер у школі та сім'ї, 52-56, 201582015
    The method for forming the health-saving component of basic school students’ digital competenceЮГ Носенко, АС СухіхProceedings of the 15th International Conference on ICT in Education …, 201972019
    Модель формування здоров’язбережувального складника ІК-компетентності учнів основної школиАС СухіхКомп'ютер у школі та сім'ї, 10-14, 201662016
    Use of augmented and virtual reality tools in a general secondary education institution in the context of blended learningV Kovalenko, M Marienko, A SukhikharXiv preprint arXiv:2201.07003, 202242022
    Особливості впровадження змішаного навчання у закладах загальної середньої освітиВ Коваленко, М Мар’єнко, А СухіхNew pedagogical thought 107 (3), 86-90, 202142021
    Ергономіко-педагогічні вимоги до використання програмно-апаратних засобів у навчальному процесі загальноосвітньої школиЮГ Носенко, АС СухіхНауковий вісник Миколаївського національного університету імені ВО …, 201642016
    Розроблення проблеми використання хмаро орієнтованих систем відкритої науки у вітчизняному освітньому просторіМВ Мар’єнко, ЮГ Носенко, АС СухіхТОВ «Науково-інформаційне агентство" Наука-технології-інформація"», 202032020
    Organizational and pedagogical conditions of ict health-saving usage at school: Guidelines for teachersY Nosenko, A Sukhikh, O DmytriienkoProceedings of the 16th International Conference on ICT in Education …, 202032020
    Здоров’язбережувальне використання програмно-апаратних засобів учнями основної школиА Сухіх32018
    Деякі аспекти здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів у навчальному процесі основної школиАС СухіхВВП «Мрія», 201532015
    Systema psykholoho-pedahohichnykh vymoh do zasobiv informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii navchalnoho pryznachennia (System of psychological and pedagogical requirements to …OO Hryb’iuk, VM Dem’ianenko, MI Zhaldak, YH Zaporozhchenko, TI Koval, ...Atika, Kyiv, 201432014
    Problem of health saving of secondary school students in terms of ICT useA SukhikhІнформаційні технології в освіті, 109-118, 201432014
    Cистема психолого-педагогічних вимог до засобів інформаційно-комунікаційних технологій навчального призначенняОО Гриб'юк, ВМ Дем’яненко, МІ Жалдак, ЮГ Запорожченко, ТІ Коваль, ..." Атіка", 201432014
    Зарубіжний досвід здоров’язбережувального використання програмноапаратних засобів у навчальному процесі загальноосвітнього навчального закладуА СухіхПедагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи, 68-74, 201622016
    Психолого-педагогічні особливості навчання учнів основної школи здоров’язбережувальному використанню програмно-апаратних засобівЮГ Носенко, АС СухіхВища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього …, 201622016
    Характеристика організаційно-педагогічних умов здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів в основній школіЮГ Носенко, АС СухіхІнститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 201522015
    Деякі аспекти проблеми здоров’язбереження учнів основної школи в умовах використання програмно-апаратних засобівАС СухіхНаціональна академія педагогічних наук України Інститут інформаційних …, 201422014
    Упровадження засобів здоров’язбережувального навчального середовища в основній школіАС СухіхЗвітна наук. конф. Інституту інформаційних технологій і засобів навчання …, 201322013
    Проблема использования ИКТ в учебном процессе общеобразовательной школы на основе здоровьесберегающего подходаАС СухихББК 72.4 М 432, 201322013
    Організація навчального процесу у ЗЗСО засобами цифрових технологій під час воєнного стануМ Мар’єнко, А СухіхУкраїнський Педагогічний журнал, 31-37, 20222022
    General Approaches to Health-Saving Usage of Software and Hardware in Different Countries of the WorldA SukhikhАвторитет, 20202020
    ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ІКТ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЯК МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ПРОБЛЕМААС СухіхЗ18 Збірник матеріалів VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції …, 20192019
    Шляхи формування здоров’язбережувального складника цифрової компетентності учняАС СухіхІнститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 20192019
    Дослідження проблеми здоров’язбереження учнів в умовах використання сучасних засобів ІКТАС СухіхЗбірник матеріалів Звітної наукової конференції Інституту інформаційних …, 20192019
    Загальна теорія здоров’я та здоров’язбереженняІМ Авдєєнко, ОМ Бельорін-Еррера, ІС Бєляєв, ОМ Бєляєва, КО Бігуняк, ...ХНПУ імені ГС Сковороди, ФОП Петров ВВ, вид. Рожко СГ, 20172017
    ДЕЯКІ АСПЕКТИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНО-АПАРАТНИХ ЗАСОБІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ОСНОВНОЇ ШКОЛИВВ Лапінський, СГ Литвинова, ОІ Ляшенко, НВ Морзе, ЮІ Машбиць, ...ББК 74.580. 26.8 я43, 168, 20152015
    ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ОБІЗНАНОСТІ УЧНІВ І ВЧИТЕЛІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ЩОДО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНО-АПАРАТНИХ ЗАСОБІВ (РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ)EV Vorontsova, YH Nosenko, AS SukhikhІнформаційні технології і засоби навчання 44 (6), 93-106, 20142014
    ПРОБЛЕМА ЗДОРОВ''ЯЗБЕРЕЖЕННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНО-АПАРАТНИХ ЗАСОБІВA SukhikhІнформаційні технології в освіті, 109-118, 20142014
    Структуризація сфер використання педагогічних програмних засобів для галузевої системи добровільної сертифікаціїКІ Скрипка, АС СухіхІнформаційні технології в освіті, 158-162, 20112011
    EDUCATIONAL DISCOURSE: COLLECTION OF SCIENTIFIC PAPERSV Kovalenko, M Marienko, A Sukhikh, M Shyshkina

  • Електронна бібліотека НАПН України

    Елемент не знайдено.