|
Сороко Наталія Володимірівна
|
Посада: провідний науковий спіробітник
Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук
Телефон: +38 (044) 468-19-43
|
-
Google Академія
Дата оновлення інформації: 05.03.2025 15:30:32
Сторінка в Google Академії: https://scholar.google.com.ua/citations?user=rNx4184AAAAJ&hl=ru
Статистика цитування (усі): 575<
h-індекс (усі): 12
i10-індекс (усі): 18
Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів філологічної спеціальності в умовах комп’ютерно орієнтованого середовищаНВ Сорокоавтореф. дис.… к. пед, 2012 | 80* | 2012 | Використання хмарних технологій для професійного розвитку вчителів (зарубіжний досвід)MA Shinenko, NV SorokoJournal of Information Technologies in Education (ITE), 206-214, 2012 | 69 | 2012 | Електронні бібліометричні системи як засіб інформаційно-аналітичної підтримки науково-педагогічних дослідженьВЮ Биков, ОМ Спірін, НВ СорокоІнформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми …, 2015 | 42 | 2015 | Перспективи розвитку програмного забезпечення як послуги для створення документів електронної бібліотеки на прикладі Microsoft Office 365МА Шиненко, НВ СорокоІнформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання …, 2012 | 23 | 2012 | Дидактичні функції інформаційних і комунікаційних технологій у професійній діяльності вчителя-словесникаNV SorokoІнформаційні технології і засоби навчання 5 (1), 2008 | 21* | 2008 | ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ФІЛОЛОГІЧНОЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІНВ СорокоКомп'ютер у школі та сім'ї 1 (113), 33-38, 2014 | 17 | 2014 | Современные стратегии развития информационно-коммуникационной компетентности учителей в условиях компьютерно ориентированной среды в международном измеренииНВ СорокоМеждународный электронный журнал "Образовательные технологии и общество …, 2013 | 16 | 2013 | Інтеграція сучасних інформаційно-комунікаційнихтехнологій у навчальний процес: зарубіжний та вітчизняний досвід (на прикладі викладання рідної мови в старших класах)/Наукові …НВ СорокоВипуск 77, 113-118, 2008 | 15 | 2008 | The augmented reality functions to support the STEAM education at general education institutionsN SorokoФизико-математическое образование, 24-30, 2021 | 14 | 2021 | До проблеми застосування інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні української мови та культури мови у загальноосвітній середній школі (на матеріалі 6-9 класів)ДБ Рождественська, НВ СорокоЗбірник наукових праць Інституту засобів навчання АПН України" Інформаційні …, 2005 | 14 | 2005 | Роль інформаційної культури в удосконаленні професійної компетентності вчителів [Електронний ресурс]НВ СорокоІнформаційні технології і засоби навчання.–20, 2007 | 13 | 2007 | Information and communication competency development in education system: modern studies and prospectsOV Ovcharuk, NV SorokoІнформаційні технології і засоби навчання, 1-7, 2016 | 12 | 2016 | Розвиток iнформацiйно-комунiкацiйної компетентностi вчителiв фiлологiчної спецiальностi в умовах комп’ютерно орiєнтованого середовищаНВ Сороко). Нац. акад. пед. наук України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання …, 2012 | 12 | 2012 | Організація роботи за методом навчального проекту загальноосвітнього навчального закладуН Сороко, М СмирноваПрактика управління закладом освіти 9 (3), с. 85-88., 2007 | 12 | 2007 | Реалізація діяльнісного підходу при комп’ютерному навчанні в умовах оновлення мовної освіти в УкраїніНВ СорокоЗасоби і технології єдиного інформаційного освітнього простору: Зб. наук …, 2004 | 12 | 2004 | Загальні підходи до проблеми оцінювання інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти впродовж життяОВ Овчарук, НВ СорокоВид-во НПУ імені МП Драгоманова, 2015 | 11 | 2015 | Cтратегии мониторинга информационно-коммуникационной компетентности учителей в странах Европейского Cоюза (опыт Латвии, Литвы и Эстонии)НВ СорокоМеждународный электронный журнал "Образовательные технологии и общество …, 2014 | 10 | 2014 | Застосування мультимедійних технологій при вивченні мов у країнах зарубіжжяNV SorokoІнформаційні технології і засоби навчання 2 (1), 2007 | 10 | 2007 | ВИКОРИСТАННЯ ІКТ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ (ДОСВІД ЕСТОНІЇ)Н Сороко | 9 | 2014 | МОНІТОРИНГ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНЬО-НАУКОВИХ РЕСУРСІВ ЗА ДОПОМОГОЮ GOOGLE ANALYTICSНВ Сороко, МА ШиненкоХмарні технології в освіті: матеріали Всеукраїнського науково-методичного …, 2012 | 9 | 2012 | Європейський досвід розвитку цифрової компетентності вчителя в контексті сучасних освітніх реформОО Гриценчук, ІВ Іванюк, ОЄ Кравчина, ІД Малицька, ОВ Овчарук, ...Інформаційні технології і засоби навчання, 316-336, 2018 | 8 | 2018 | Ризики впровадження електронних бібліометричних систем оцінювання ефективності діяльності наукових працівниківВЮ Биков, НВ СорокоІнформаційні технології і засоби навчання, 1-13, 2015 | 8 | 2015 | Функції доповненої реальності для підтримки STEAM освіти в закладах загальної освітиN SorokoФізико-математична освіта 29 (3), 24-30, 2021 | 7 | 2021 | Використання хмарних обчислень для розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід країн Балтії)НВ СорокоНаукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і …, 2017 | 7 | 2017 | Огляд порівняльно-педагогічних досліджень у галузі розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності в системі освітиОВ Овчарук, НВ СорокоІнформаційні технології і засоби навчання, 50-58, 2015 | 7* | 2015 | ПРОБЛЕМА СТВОРЕННЯ МОДЕЛІ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОГО СЕРЕДОВИЩА РОЗВИТКУ ІК-КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ (МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД)Н СорокоІнформаційні технології і засоби навчання, 29-42, 2013 | 7 | 2013 | Модель STEAM-орієнтованого освітнього середовища для розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителя закладу загальної освітиНВ СорокоВидавництво УжНУ" Говерла", 2020 | 6 | 2020 | Функції та роль STEAM-орієнтованого освітнього середовища основної школи для розвитку STEAM-освітиНВ Сороко, ОГ РокоманНова педагогічна думка 4 (100), 55-60, 2019 | 6 | 2019 | Проблема оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Литви та Естонії)НВ СорокоКомпетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади і практика реалізації …, 2014 | 6 | 2014 | Інформаційні та комунікаційні технології навчання в системі загальної середньої освіти зарубіжних країнОО Гриценчук, ОЕ Коневщинська, ОЄ Кравчина, ГП Лаврентьєва, ...Педагогічна думка, НАПН України, 2010 | 6 | 2010 | Готовність учнів гімназій до використання доповненої реальності в освітньому процесіS Lytvynova, N SorokoНауковий вісник Ужгородського університету. Серія:«Педагогіка. Соціальна …, 2022 | 5 | 2022 | Проблема створення STEAM-орієнтованого освітнього середовища для розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителя основної школиНВ СорокоНаукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного …, 2018 | 5 | 2018 | Проблема развития информационно-коммуникационной компетентности учителей в условиях компьютерно ориентированной средыНВ СорокоМинск: БГУ, 2014 | 5 | 2014 | Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів у контексті євроінтеграційних процесів в освітіОВ Білоус, ОО Гриценчук, ІВ Іванюк, ОЄ Кравчина, МП Лещенко, ...Атіка, 2014 | 5 | 2014 | USE OF CLOUD COMPUTING FOR DEVELOPMENT OF TEACHERS’INFORMATION AND COMMUNICATION COMPETENCEN Soroko, M ShinenkoJournal of Information Technologies in Education (ITE), 118-130, 2013 | 5* | 2013 | Дидактичнi функцiї iнформацiйних i комунiкацiйних технологiй у професiйнiй дiяльностi вчителя словесникаНВ СорокоIнформацiйнi технологiї i засоби навчання., 2008 | 5 | 2008 | Теоретичні аспекти проблеми інформаційної компетентності вчителя-словесникаНВ СорокоЗбірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету …, 2008 | 5 | 2008 | Проектування STEAM-орієнтованого цифрового середовища школи (зарубіжний досвід)НВ СорокоНаукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного …, 2019 | 4 | 2019 | Проблема формування та розвитку інформаційної компетентності вчителя-словесника у світовому педагогічному досвіді та в Україні.НВ СорокоІнформаційні технології і засоби навчання, 12, 2009 | 4 | 2009 | Використання засобів доповненої та віртуальної реальностей в навчальному середовищі закладів загальної середньої освіти: методичні рекомендаціїСГ Литвинова, НВ Сороко, ЮМ Богачков, ОО Гриб'юк, ...ІЦО НАПН України, 2023 | 3 | 2023 | Чинники впливу на розвиток STEAM-орієнтованого освітнього середовища загального закладу освітиНВ СорокоЧДТУ, 2020 | 3 | 2020 | Використання засобів хмаро орієнтованого навчального середовища для розвитку ІК-компетентності вчителів: методичні рекомендаціїОВ Овчарук, ІД Малицька, ІВ Іванюк, ОО Гриценчук, ОЄ Кравчина, ...Літера ЛТД, 2019 | 3 | 2019 | Роль міжнародних проектів у оцінюванні інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії, Латвії та Литви)НВ СорокоУкраїнський педагогічний журнал, 22-35, 2015 | 3 | 2015 | Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії)НВ СорокоВідкрите освітнє е-середовище сучасного університету, 2015 | 3 | 2015 | Сучасні підходи до формування інформаційної та комунікаційної компетентностей учителів у країнах Східної ЄвропиС НаталіяШлях освіти, 21-24, 2007 | 3 | 2007 | Стан і перспективи використання комп'ютерних технологій на уроках української мовиНВ СорокоКомп'ютер у школі та сім'ї: Науково-методичний журнал.–К.: Фенікс 2006, 34-35, 1998 | 3 | 1998 | Використання імерсивних технологій при вивченні японської мови студентами філологічних спеціальностейН Сороко, О ГаєвськаНауково-педагогічні студії, 66-80, 2021 | 2 | 2021 | Педагогічні моделі STEAM-орієнтованого освітнього середовища для розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителя основної школиНВ СорокоФизико-математическое образование, 142-150, 2020 | 2 | 2020 | Використання освітніх платформ та електронних ресурсів для підтримки і розвитку STEAM-орієнтованого освітнього середовища школиНВ СорокоДистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні …, 2020 | 2 | 2020 | Використання освітніх електронних платформ для організації STEАM-орієнтованого навчального середовища основної школи (зарубіжний досвід)НВ СорокоНаукові записки. Серія: Педагогічні науки, 155-158, 2019 | 2 | 2019 | Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів в умовах хмаро орієнтованого навчального середовища: методичний посібникОВ Овчарук, ОО Гриценчук, ІВ Іванюк, ОЄ Кравчина, МП Лещенко, ...Літера ЛТД, 2019 | 2 | 2019 | Особливості застосування мультимедії на уроках української мовиМ СосноваНаукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету …, 2014 | 2 | 2014 | ПРОБЛЕМА СОЗДАНИЯ МОДЕЛИ КОМПЬЮТЕРНО ориентированноЙ СРЕДЫ РАЗВИТИЯ ИК-компетентности УЧИТЕЛЕЙ (международный опыт)НВ СорокоИнформационные технологии и средства обучения 37 (5), 29-42, 2013 | 2 | 2013 | Моделі взаємодії учасників освітнього середовища з використанням засобів доповненої та віртуальної реальностей у закладі загальної освітиН Сороко, В ТкаченкоФізико-математична освіта 38 (3), 63-72, 2023 | 1 | 2023 | Підходи до використання імерсивних технологій в закладах загальної освітиНВ СорокоНаціональний авіаційний університет, 2022 | 1 | 2022 | Імерсивні технології та їх роль у викладанні східних мов (на матеріалі японської мови)Н Сороко, О ГаєвськаТеорія і практика управління соціальними системами, 33-46, 2021 | 1 | 2021 | Імерсивні технології для підтримки STEAM-підходу в закладі загальної освітиНВ СорокоНаукова школа академіка Івана Зязюна у працях його соратників та учнів …, 2021 | 1 | 2021 | Модель розвитку вчителя-лідера у STEAM-орієнтованому освітньому середовищі закладу загальної освітиН CорокоНаціональний технічний університет" Харківський політехнічний інститут", 2020 | 1 | 2020 | Організація STEAM-орієнтованого освітнього середовища закладу загальної освіти за допомогою сервісів GOOGLEНВ Сороко, ІЛ ПилипчукНаукові записки. Серія: Педагогічні науки, 161-164, 2020 | 1 | 2020 | Проблеми розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителів для підтримки steam-орієнтованого середовища основної школиНВ СорокоІнноваційні технології навчання обдарованої молоді. Матеріали X міжнародної …, 2018 | 1 | 2018 | Використання хмарних сервісів для організації STEM-освіти в загальноосвітньому навчальному закладі (зарубіжний досвід)НВ СорокоНаукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки 169, 149-155, 2018 | 1 | 2018 | The FEATURES OF ORGANIZING STEAM EDUCATIONAL PROJECTS USING IMMERSIVE TECHNOLOGIESН СОРОКОФізико-математична освіта 39 (2), 51-59, 2024 | | 2024 | ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ІМЕРСИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВЧИТЕЛЯМИ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД)НВ СорокоЗ 11 Цифрова трансформація науково-освітніх середовищ в умовах, 147, 2024 | | 2024 | Інформаційний бюлетень№ 3, 2024. Інформаційно-комунікаційні технології для організації та підтримки STEAM-проєктів у закладах загальної освітиНВ Сороко, ОМ ШимонІнститут цифровізації освіти НАПН України, 2024 | | 2024 | Технічне завдання на наукове дослідження" Система використання імерсивних технологій вчителями у процесі змішаного навчання в закладах загальної середньої освіти"(ДР …ЮГ Носенко, СГ Литвинова, ОЮ Буров, НВ Сороко, АС Сухіх, ...Інститут цифровізації освіти НАПН України, 2024 | | 2024 | Проєктування навчального середовища з використанням засобів доповненої та віртуальної реальностей в закладах загальної середньої освітиСГ Литвинова, НВ Сороко, СВ Баценко, ЮМ Богачков, ОО Гриб'юк, ...ІЦО НАПН України, 2023 | | 2023 | Рекомендовано до друку вченою радою Інституту цифровізації освіти НАПН України (протокол № 14 від 30 жовтня 2023 р.)СГ Литвинова, НВ Сороко | | 2023 | ЗАСТОСУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ СТРАТЕГІЙ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ДОПОВНЕНОЇ ТА ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТЕЙ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИНВ СорокоЗ 11 Звітна наукова конференція Інституту цифровізації освіти НАПН України …, 2023 | | 2023 | METHODICAL ASPECTS OF USING VIRTUAL MUSEUMS OF THE EDUCATIONAL PROCESS IN GENERAL EDUCATION INSTITUTIONSН СорокоФізико-математична освіта 35 (3), 71-76, 2022 | | 2022 | Актуалізація проблеми розвитку цифрової компетентності вчителів іноземних мовГ Кошкіна | | 2022 | Методичні аспекти використання віртуальних музеїв у освітньому процесі закладу загальної освітиН Сороко | | 2022 | СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ДОПОВНЕНОЇ І ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТЕЙ В ОСВІТІНВ СорокоРекомендовано до друку: Вченою радою Інституту цифровізації освіти …, 2022 | | 2022 | Сороко Наталія Володимирівна©ОВ ГаєвськаСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у …, 2021 | | 2021 | Використання імерсивних технологій для підтримки STEAM-освіти у закладу загальної середньої освіти (зарубіжний досвід)Н СорокоКрок, 2021 | | 2021 | Стан впровадження та перспективи розвитку STEАM підходу в закладах загальної освітиНВ СорокоЛьотна академія НАУ, 2021 | | 2021 | Використання імерсивних технологій у закладі загальної освіти (зарубіжний досвід)НВ СорокоУманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, 2021 | | 2021 | Використання доповненої і віртуальної реальностей для підтримки STEAM-освітиНВ СорокоЗвітна науково-практична конференція Інституту інформаційних технологій, 82, 2021 | | 2021 | Процедура проєктування steam-орієнтованого освітнього середовища для розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителя основної школиНВ СорокоНова педагогічна думка 3 (103), 75-79, 2020 | | 2020 | МОДЕЛЬ РАЗВИТИЯ УЧИТЕЛЯ-ЛИДЕРА В STEAM-ОРИЕНТИРОВАННОЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ СРЕДЫ УЧРЕЖДЕНИЙ ОБЩЕГО ОБРАЗОВАНИЯН СорокоТеорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія …, 2020 | | 2020 | Роль STEAM-орієнтованого освітнього середовища у розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителяНВ СорокоНауково-методичний центр ВФПО, 2020 | | 2020 | Моделі STEAM-освіти (зарубіжний досвід)НВ СорокоЛІРА, 2020 | | 2020 | Організація STEAM проєктів для виявлення та розвитку обдарованих учнівНВ СорокоІнститут обдарованої дитини НАПН України, 2020 | | 2020 | Використання результатів наукового дослідження «Формування інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників на основі технологій електронних соціальних мереж» в …ВМ Барладим, ВЮ Биков, ЮМ Богачков, ОЮ Буров, НП Дементієвська, ...Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2020 | | 2020 | Проєктування масових відкритих онлайн-курсів для розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителів (досвід Європейської академії шкільних мереж)НВ СорокоАвторитет, 2020 | | 2020 | Відкриті електронні освітні ресурси для створення та підтримки STEAM-орієнтованого середовища основної школиНВ СорокоЗВІТНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ ІНСТИТУТУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗАСОБІВ …, 2020 | | 2020 | Як ми проводили онлайн опитування. Потреби вчителів у підвищенні фахового рівня з питань використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантинуОЄ Кравчина, ОВ Овчарук, ІВ Іванюк, НВ Сороко, ОО Гриценчук, ... | | 2020 | Проблема проектування цифрової навчальної екосистеми масових онлайн курсів для розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії)НВ СорокоNew computer technology 17, 64-70, 2019 | | 2019 | Використання сучасних інформаційних технологій у освітньому процесі: міжнародні тенденції, 2019. Збірник інформаційних матеріалівОВ Овчарук, ІВ Іванюк, НВ Сороко, ОЄ Кравчина, ОО Гриценчук, ...ІІТЗН НАПН України, 2019 | | 2019 | Інформаційний бюлетень№ 3, 2019. Актуальні теми міжнародних масових відкритих он-лайн курсів для розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителя (2019)НВ СорокоІнститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2019 | | 2019 | РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ДЛЯ ПІДТРИМКИ STEAM-ОРІЄНТОВАНОГО СЕРЕДОВИЩА ОСНОВНОЇ ШКОЛИНВ СорокоЗбірник матеріалів Звітної наукової конференції Інституту інформаційних …, 2019 | | 2019 | ЕВРОПЕЙСКИЙ ОПЫТ РАЗВИТИЯ ЦИФРОВОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ УЧИТЕЛЯ В КОНТЕКСТЕ СОВРЕМЕННЫХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ РЕФОРМЕА Гриценчук, ИВ Иванюк, ОЕ Кравчина, ИД Малицкая, ОВ Овчарук, ...Информационные технологии и средства обучения 65 (3), 316-336, 2018 | | 2018 | Хмарні сервіси для педагогічної діяльності вчителів. Інформаційний бюлетень№ 1НВ СорокоІІТЗН НАПН України, 2018 | | 2018 | Досвід країн зарубіжжя: огляд загальних тенденційОВ Овчарук, НВ Сороко, ІД Малицька, ІВ Іванюк, ОО Гриценчук, ... | | 2018 | Використання он-лайн інструментів для оцінювання ІК-компетентності вчителів (досвід країн Балтії)НВ СорокоІІТЗНАПН України, 2017 | | 2017 | Масові відкриті європейські он-лайн курси для вчителів (2017 р.). Інформаційний бюлетень№ 1НВ СорокоІнститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2017 | | 2017 | Овчарук Оксана ВасилівнаНВ Сороко | | 2016 | Використання інструментів оцінювання інформаційно-rомунікаційної компетентності вчителів у країнах ЄвропиНВ Сороко, ОВ ОвчарукІнформаційні технології і засоби навчання 2 (52), 133-143, 2016 | | 2016 | ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИНСТРУМЕНТОВ ОЦЕНИВАНИЯ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ УЧИТЕЛЕЙ В СТРАНАХ ЕВРОПЫОВ Овчарук, НВ СорокоИнформационные технологии и средства обучения 52 (2), 133-143, 2016 | | 2016 | Матеріали семінару з питань створення профілів наукових колективів та включення наукових фахових видань до міжнародних наукометричних баз данихОМ Спірін, НВ Сороко, ІД Малицька, ЛА Лупаренко, ОО ГриценчукІнститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2016 | | 2016 | Міжнародна сертифікація комп’ютерних користувачів як інструмент оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії, Латвії, Литви)НВ СорокоПедагогічна думка 1 (1), 196-199, 2016 | | 2016 | Огляг міжнародних проектів Європейського Союзу у галузі оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності суб’єктів навчального процесу системи загальної середньої освіти …НВ СорокоІІТЗН НАПН України, 2015 | | 2015 | РОЛЬ МЕЖДУНАРОДНЫХ ПРОЕКТОВ В ОЦЕНИВАНИИ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ УЧИТЕЛЕЙ (ОПЫТ ЭСТОНИИ, ЛАТВИИ И ЛИТВЫ)НВ СорокоУкраїнський педагогічний журнал, 22-35, 2015 | | 2015 | ОБЗОР СРАВНИТЕЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЙ В ОБЛАСТИ РАЗВИТИЯ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ В СИСТЕМЕ ОБРАЗОВАНИЯОВ Овчарук, НВ СорокоИнформационные технологии и средства обучения 45 (1), 50-58, 2015 | | 2015 | РИСКИ ВНЕДРЕНИЯ ЭЛЕКТРОННЫХ БИБЛИОМЕТРИЧЕСКИХ СИСТЕМ ОЦЕНИВАНИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ НАУЧНЫХ РАБОТНИКОВВЕ Быков, НВ СорокоИнформационные технологии и средства обучения 48 (4), 1-13, 2015 | | 2015 | Матеріали семінару-тренінгу щодо створення профілю наукового працівника в наукометричній базі Google ScholarОМ Спірін, СМ Іванова, СМ Тукало, НВ Сороко, АВ КільченкоІнститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2015 | | 2015 | Оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів (досвід Латвії, Литви та Естонії)НВ СорокоНАУКОВІ ЗАПИСКИ. Серія: ПРОБЛЕМИ МЕТОДИКИ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ І …, 2015 | | 2015 | Использование веб&технологий в профессиональной деятельности учителей филологических специальностейНВ СорокоКомпютер у школі та сімї, 33-37, 2014 | | 2014 | ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ (ДОСВІД ЕСТОНІЇ)НВ СорокоНаціональна академія педагогічних наук України Інститут інформаційних …, 2014 | | 2014 | Проблема оценивания информационно- коммуникационной компетентности учителейНВ СорокоСовременный научный вестник. Научно-теоретический и практический журнал 8 …, 2014 | | 2014 | Моніторинг використання веб-ресурсу" Електронне наукове фахове видання" Інформаційні технології і засоби навчання" за допомогою Google Analytics: порівняльний аналіз за січень …МА Шиненко, НВ Сороко, ВА Ткаченко | | 2013 | Бюлетень (2013) Нормативно-правове забезпечення державної політики інформатизації освіти УкраїниОО Гриценчук, НВ СорокоІІТЗН НАПН України, 2013 | | 2013 | Відомості щодо сучасного стану інформатизації освіти УкраїниНВ Сороко, ОВ БілоусІІТЗН НАПН України, 2013 | | 2013 | Звіт про науково-дослідну роботу «Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів у контексті євроінтеграційних процесів в освіті»ОВ Овчарук, МП Лещенко, НВ Сороко, ОО Гриценчук, ОЄ Кравчина, ...Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2013 | | 2013 | Інтернет орієнтовані автоматизовані системи збирання, накопичення і опрацювання результатів навчальної діяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладівВЮ Биков, ЮМ Богачков, ОІ Вольневич, ОЕ Коневщинська, ПС Ухань, ...Педагогічна думка, 2012 | | 2012 | Бюлетень" Веб-технології у професійній діяльності вчителів філологічної спеціальності (зарубіжний досвід)"НВ СорокоІІТЗН НАПН України, 2012 | | 2012 | ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ ПРОГРАММЫ КАК УСЛУГИ ДЛЯ СОЗДАНИЯ ДОКУМЕНТОВ ЭЛЕКТРОННОЙ БИБЛИОТЕКИ НА ПРИМЕРЕ MICROSOFT OFFICE 365НА Шиненко, НВ СорокоИнформационные технологии и средства обучения 26 (6), 16-16, 2011 | | 2011 | МОДЕЛИРОВАНИЕ СИСТЕМЫ РАЗВИТИЯ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ УЧИТЕЛЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧЕБНОГО ЗАВЕДЕНИЯ В ПОСЛЕДИПЛОМНОМ ОБРАЗОВАНИИ (ЗАРУБЕЖНЫЙ И …НВ СорокоИнформационные технологии и средства обучения 24 (4), 2-2, 2011 | | 2011 | Моделювання системи розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя загальноосвітнього навчального закладу в післядипломній освіті (зарубіжний і вітчизняний досвід)НВ СорокоІнформаційні технології і засоби навчання 4 (24), 2011 | | 2011 | ІНФОРМАЦІЙНІ ТА КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНІД Малицька, ОВ Овчарук, ДБ Рождественська, НВ Сороко | | 2010 | ПРОБЛЕМА ФОРМИРОВАНИЯ И РАЗВИТИЯ ИНФОРМАЦИОННОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ УЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА В МИРОВОМ ПЕДАГОГИЧЕСКОМ ОПЫТЕ И В УКРАИНЕНВ СорокоИнформационные технологии и средства обучения 12 (4), 1-1, 2009 | | 2009 | ДИДАКТИЧЕСКИЕ ФУНКЦИИ ИНФОРМАЦИОННЫХ И КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ УЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКАНВ СорокоИнформационные технологии и средства обучения 5 (1), 8-8, 2008 | | 2008 | Бюлетені Інформаційно-аналітичного відділу педагогічних інновацій за 2008 рікОО Гриценчук, НВ Сороко, ДБ Рождественська, ІД Малицька, ...Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2008 | | 2008 | РОЛЬ ИНФОРМАЦИОННОЙ КУЛЬТУРЫ В УСОВЕРШЕНСТВОВАНИИ ПРОФЕСИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ УЧИТЕЛЯНВ СорокоИнформационные технологии и средства обучения 4 (3), 7-7, 2007 | | 2007 | ПРИМЕНЕНИЕ МУЛЬТИМЕДИЙНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ЯЗЫКОВ В СТРАНАХ ЗАРУБЕЖЬЯНВ СорокоИнформационные технологии и средства обучения 2 (1), 8-8, 2007 | | 2007 | THE ROLE OF INFORMATIVE CULTURE IN IMPROVEMENT OF TEACHER PROFESSIONAL COMPETENCENV SorokoInformation Technologies and Learning Tools 4 (3), 2007 | | 2007 | К ПРОБЛЕМЕ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ПРИ ИЗУЧЕНИИ УКРАИНСКОГО ЯЗЫКА И КУЛЬТУРЫ РЕЧИ В ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ СРЕДНЕЙ ШКОЛЕ (НА МАТЕРИАЛЕ 6-9 …ДБ Рождественская, НВ СорокоИнформационные технологии и средства обучения 1 (1), 10-10, 2006 | | 2006 | |
-
Електронна бібліотека НАПН України
Дата оновлення інформації: 08.10.2024 21:14:12
Кількість ресурсів: 110
Article
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564) and Ткаченко, В.А. (orcid.org/0000-0003-4028-4522)
(2023)
Models of participants interaction of the educational environment using the tools of augmented and virtual reality in an institution of general education
Phisical and Mathematical Education, 3 (38).
pp. 63-72.
ISSN 2413-1571
- Литвинова, С.Г. (orcid.org/0000-0002-5450-6635) and Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2022)
Gymnasium students readiness to the augmented reality using in the educational process
Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», 1 (50).
pp. 158-164.
ISSN 2524-0609
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2020)
The pedagogical models of STEAM-oriented educational environment for the teachers’ digital competence development
Physical and mathematical education, 2 (24).
pp. 142-150.
ISSN 2413-158X
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2020)
Model of the STEAM-oriented educational environment for teachers’ information and digital competence development of general school
Scientifi c Bulletin of Uzhhorod University. Series: «Pedagogy. Social Work», 2 (47).
ISSN 2524-0609
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2020)
Procedure for designing a STEAM-oriented educational environment for the development of information and digital competence of general school teachers
Нова педагогічна думка, 3 (103).
pp. 75-79.
ISSN 2520-6427
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564) and Пилипчук, І.Л. (orcid.org/0000-0002-6359-5705)
(2020)
The STEAM-oriented educational environment organization for general education by GOOGLE services
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 191.
pp. 161-164.
ISSN 2521-1919
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2020)
Model of teacher-leader development in STEAM-oriented educational environment of general education institution
Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія, 4.
ISSN 2078-7782
- Сороко, Н.В.
(2019)
The problem of designing a digital learning ecosystem for massive online courses (Estonian experience)
Новітні комп’ютерні технології: спецвипуск «Хмарні технології в освіті» (17).
pp. 64-70.
ISSN 2309-1460
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2019)
The Design of STEAM-oriented digital school environment (foreign experience)
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2 (177).
pp. 100-104.
ISSN 2415-7988
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564) and Рокоман, О.Г. (orcid.org/0000-0002-3367-6926)
(2019)
The role and functions of the STEAM-oriented education environment for the STEAM education development
Нова педагогічна думка, 4 (100).
pp. 55-60.
ISSN 2520-6427
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2019)
The use of educational electronic platforms for the organization of STEAM-oriented learning environment of school (foreign experience)
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (183).
pp. 155-158.
ISSN 2521–1919
- Овчарук, О.В. (orcid.org/0000-0001-7634-7922), Гриценчук, О.О. (orcid.org/0000-0003-3173-7649), Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X), Кравчина, О.Є. (orcid.org/0000-0002-3903-0835), Малицька, І.Д. (orcid.org/0000-0003-1598-0120) and Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2018)
European experience of the teachers' digital competence development in the context of modern educational reforms
Інформаційні технології і засоби навчання, 3 (65).
pp. 317-336.
ISSN 2076-8184
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2018)
The problems of teacher’s informational and digital competence development for the support of STEAM-oriented educational environment of general school
Інноваційні технології навчання обдарованої молоді. Матеріали X міжнародної науково-практичної конференції.
pp. 217-223.
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2018)
The use cloud computing for the organization of STEM-education in a general school (foreign experience)
Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки, 169.
pp. 149-155.
ISSN 2521-1919
- Сороко, Н.В.
(2018)
The problem of steam-oriented educational environment creation for development of teacher’s informational and digital competence
Academic notes. Series: Pedagogical Sciences, 2 (173).
pp. 187-195.
ISSN 2415–7988
- Сороко, Н.В.
(2017)
Using cloud computing for developing teachers’ information and communication competency (the experience of the Baltic States)
Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 2 (11).
pp. 45-53.
ISSN 2519-254Х
- Сороко, Н.В. and Овчарук, О.В.
(2016)
Information and communication competency development in education system: modern studies and prospects
Інформаційні технології і засоби навчання, 1 (51).
pp. 1-7.
ISSN 2076-8184
- Сороко, Н.В. and Овчарук, О.В.
(2016)
Using of the teachers’ information and communication сompetency assessment instruments in Еuropean countries
Інформаційні технології і засоби навчання, 2 (52).
pp. 133-143.
ISSN 2076-8184
- Сороко, Н.В.
(2015)
Assessment methods of teachers’ information and communication competence (Estonia experience)
International scientific conference “Open educational e-environment of modern University”.
pp. 83-90.
- Сороко, Н.В.
(2015)
The assessment of students information and communication competence in secondary schools (the experience of Latvia, Lithuania and Estonia)
Наукові записки, 7.
pp. 93-100.
ISSN ISBN 978-966-7406-67-7
- Биков, В.Ю. and Сороко, Н.В.
(2015)
Risks of electronic bibliometric systems implementation for the assessment of researchers’ activities effectiveness
Інформаційних технологій і засобів навчання, 4 (48).
pp. 1-13.
ISSN 2076-8184
- Биков, В.Ю., Спірін, О.М. (orcid.org/0000-0002-9594-6602) and Сороко, Н.В.
(2015)
Electronic bibliometric system as a tool for information and analytical support of scientific and educational researches
Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи (1).
pp. 91-100.
ISSN 2411-4685
- Сороко, Н.В.
(2015)
The Role of International Projects in the Evaluation of Teachers Information аnd Communication Competence (experience оf Estonia, Latvia аnd Lithuania)
Український педагогічний журнал, 3.
pp. 22-35.
ISSN 2411-1317
- Сороко, Н.В.
(2014)
Problem of evaluation of teachers’ information and communication competence
Современный научный вестник. Научно-теоретический и практический журнал, 8 (204).
pp. 32-37.
ISSN 1561-6886
- Сороко, Н.В.
(2014)
Strategies for monitoring of teachers' information and communication competence in the European Union (the experience of Latvia, Lithuania and Estonia)
Международный электронный журнал "Образовательные технологии и общество", 1 (17).
pp. 590-616.
ISSN 1436-4522
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2014)
Using Web technology in teachers philological specialties professional activity
Комп'ютер у школі та сім'ї, 1 (113).
pp. 33-38.
ISSN 2307-9851
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2014)
Use ICT for assessment information and communication competency of teachers (Estonian experience)
Наукові записки, 5 (1).
pp. 55-61.
ISSN ISBN 978-966-7406-67-7
- Сороко, Н.В.
(2014)
The problem of assessment teachers information and communication competence (experience of Lithuania and Estonia)
Компетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади і практика реалізації: матеріали методол. семінару 3 квіт. 2014 р..
pp. 239-248.
- Овчарук, О.В. and Сороко, Н.В.
(2014)
The comparative education studies review in the sphere of information and communication competence justification
Збірник наукових праць до 15-річчя ІІТЗН НАПН України.
- Сороко, Н.В.
(2013)
Проблема створення моделі комп’ютерно орієнтованого середовища розвитку ІК-компетентності вчителів (міжнародний досвід)
Інформаційні технології і засоби навчання, 5 (37).
pp. 29-42.
ISSN 2076-8184
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2013)
Сучасні стратегії розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів в умовах комп'ютерно орієнтованого середовища у міжнародному вимірі
"Образовательные технологии и общество журнал" Международного Форума, 1 (16).
pp. 699-736.
ISSN 1436-4522
- Сороко, Н.В. and Шиненко, М.А. (orcid.org/0000-0001-6697-747X)
(2013)
Use of Cloud Computing for Development of Teachers’ Information and Communication Competence
Інформаційні технології в освіті (17).
pp. 118-130.
ISSN 1998-6939
- Шиненко, М.А. (orcid.org/0000-0001-6697-747X) and Сороко, Н.В.
(2012)
Using cloud technology for professional development of teachers (foreign experience)
Інформаційні технології в освіті , 2 (12).
pp. 206-214.
ISSN 1998-6939
- Сороко, Н.В.
(2011)
Modeling systems of information and communication competence teachers of secondary school in postgraduate education (foreign and Ukrainian experience)
Інформаційні технології і засоби навчання , 4 (24).
ISSN 2076-8184
- Шиненко, М.А. and Сороко, Н.В.
(2011)
Future development of software as a service to create documents of electronic libraries by the example of microsoft office 365
Інформаційні технології і засоби навчання , 6 (26).
ISSN 2076-8184
- Сороко, Н.В.
(2009)
Problem of forming and development of information competence of teacher-philologist in word pedagogical experience and in Ukraine
Інформаційні технології і засоби навчання, 4 (12).
ISSN 2076-8184
- Сороко, Н.В.
(2007)
Сучасні підходи до формування інформаційної та комунікаційної компетентностей учителів у країнах Східної Європи
Шлях освіти (1).
pp. 21-24.
ISSN 74638
- Рождественська, Д.Б. and Сороко, Н.В.
(2005)
До проблеми застосування інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні української мови та культури мови у загальноосвітній середній школі (на матеріалі 6-9 класів)
Збірник наукових праць Інституту засобів навчання АПН України "Інформаційні технології і засоби навчання".
pp. 162-170.
Book Section
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2024)
Monitoring the development of STEAM education through the analysis of the activity of teachers in the European Schoolnet Academy
In:
Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2024: інтеграційні процеси в освіті у науковому дискурсі : збірник матеріалів VІІІ Міжнар. наук. конф. (Київ, 30 трав. 2024 р.)
.
ТзОВ "Трек-ЛТД", м. Київ, Україна - м. Дрогобич, Україна, pp. 331-336.
ISBN 978-617-7990-72-6
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2021)
Implementation status and development prospects STEAM approach in general education schools
In:
Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін: збірник матеріалів IV Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 70-річчю Льотної академії Національного авіаційного університету
.
Льотна академія НАУ, м. Кропивницький, Україна, pp. 210-215.
ISBN 978-966-932-006-3
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2021)
Use of immersive technologies in a general education institution (foreign experience)
In:
Сучасні інформаційні технології в освіті і науці: 3 Всеукр. наук. Інтернет-конф., 26-27 березня 2021 р. : (зб. матеріалів)
.
Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, м. Умань, Україна, pp. 71-73.
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2021)
Immersive technologies to support the STEAM approach in general education
In:
Наукова школа академіка Івана Зязюна у працях його соратників та учнів: матеріали VIІ науково-практичної конференції (25-26 травня 2021 року)
.
НТУ «ХПІ», м. Харків, Україна, pp. 217-220.
ISBN 978-617-7912-20-9
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2021)
Use augmented and virtual realities to support STEAM education
In:
Звітна науково-практична конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України : матеріали науково-практичної конференції (11 лютого 2021 р., м. Київ)
.
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 82-84.
ISBN 978-617-95182-1-8
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2021)
The use of immersive technologies to support STEAM education in general secondary education (foreign experience)
In:
Comparative and International Education — 2021: Education Innovations in the Context of European Integration and Globalisation: Book of Abstrakts of the 5th International Conference (Kyiv, May 27-28, 2021)
.
Крок, м. Тернопіль, Україна, pp. 227-229.
ISBN 978-617692652-8
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2020)
Using Information and Communication Technologies to Support STEAM Education at School (experience of European countries)
In:
Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: (Моделювання цифрового навчального середовища закладу загальної середньої освіти) : зб. матеріалів всеукр. наук.-практ. семінару (Київ, 5 березня 2020 р.)
.
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 100-103.
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2020)
Open electronic educational resources to create and maintain a STEAM-oriented general school environment
In:
Збірник матеріалів Звітної наукової конференції Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: Збірник матеріалів наукової конференції.
.
ІІТЗН НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 152-155.
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2020)
Impact factors on the development of STEAM-oriented education environment
In:
V Міжнародна науково-практична конференція «Інформаційні технології в освіті, науці і техніці» (ІТОНТ-2020)
.
ЧДТУ, м. Черкаси, Україна, pp. 16-17.
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2020)
Designing mass open online courses for the teachers' digital competence development (experience of the European Academy of School Networks)
In:
Comparative and international education — 2020: globalized space of innovation, Kyiv May 28, 2020
.
Авторитет, м. Київ, Україна - м. Біла Церква, Україна, pp. 436-438.
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2020)
STEAM-education models (foreign experience)
In:
ІV Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Науково-методичні засади створення інноваційної моделі STEM-освіти в Україні"
.
ЛІРА, м. Дніпро, Україна, pp. 119-123.
ISBN 978-966-981-408-1
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2020)
Organization of STEAM projects to identify and develop gifted students
In:
Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Підтримка та супровід обдарованих учнів в сучасному інформаційно-освітньому просторі»
.
Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 286-291.
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2020)
The role of STEAM-oriented educational environment in the development of information and digital competence of teachers
In:
Інформаційно-ресурсне забезпечення освітнього процесу в умовах діджиталізації суспільства : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції
.
Науково-методичний центр ВФПО, м. Київ, Україна, pp. 22-24.
ISBN 978-617-7283-43-9
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2017)
The using of on-line tools for assessing the teachers’ information and communication competence of (Baltic countries experience)
In:
Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
.
ІІТЗНАПН України, м. Київ, Україна, pp. 192-194.
- Сороко, Н.В.
(2016)
International Computer Driving Licence as teachers’ information and communication сompetency assessment instruments (the experience of Estonia, Latvia, Lithuania)
In:
Педагогічна компаративістика - 2016: освітні реформи та інновації у глобалізованому світі
, 1
(1).
Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 196-199.
Monograph
- Литвинова, С.Г. (orcid.org/0000-0002-5450-6635), Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564), Баценко, Сергій Вікторович (orcid.org/0000-0002-7752-609X), Богачков, Ю.М. (orcid.org/0000-0001-5088-7154), Гриб'юк, О.О. (orcid.org/0000-0003-3402-0520), Дементієвська, Н.П. (orcid.org/0000-0003-2985-3771), Коркішко, І. А., Слободяник, О.В. (orcid.org/0000-0003-3504-2684), Соколюк, О.М. (orcid.org/0000-0002-5963-760X) and Ухань, П.С. (orcid.org/0000-0001-7318-6027)
(2023)
Designing an educational environment using augmented and virtual reality tools in general secondary education institutions
Project Report.
ІЦО НАПН України, м. Київ, Україна.
- Биков, В.Ю., Богачков, Ю.М., Вольневич, О.І., Коневщинська, О.Е., Ухань, П.С., Сороко, Н.В., Дивак, В. В. and Красношапка, В.О.
(2012)
Internet oriented computerized system for collecting, accumulating and processing the results of learning activities of students of secondary schools
Discussion Paper.
Педагогічна думка, м. Київ, Україна.
Conference or Workshop Item
- Кравчина, О.Є. (orcid.org/0000-0002-3903-0835), Овчарук, О.В. (orcid.org/0000-0001-7634-7922), Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X), Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564), Гриценчук, О.О. (orcid.org/0000-0003-3173-7649) and Малицька, І.Д. (orcid.org/0000-0003-1598-0120)
(2020)
How we conducted our online survey. Teachers' needs for raising the level of expertise in digital quarantine and ICT
In: Опитування "Потреби вчителів у підвищенні фахового рівня з питань використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину", 27 березня–4 квітня 2020, м. Київ, Україна.
- Овчарук, О.В., Сороко, Н.В., Малицька, І.Д., Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X), Гриценчук, О.О. and Кравчина, О.Є.
(2018)
The Experirncr of tthe foreign countrues: the main tendencies
In: All-Ukrainian seminar "Digital competence of the New Ukrainian School Teacher", 28 лютого 2018, м. Київ, Україна.
(Unpublished)
- Спірін, О.М. (orcid.org/0000-0002-9594-6602), Сороко, Н.В., Малицька, І.Д., Лупаренко, Л. А. and Гриценчук, О.О.
(2016)
The proceedings of the seminar on the establishment of profiles of research teams and the inclusion of scientific publications in international scientometric databases
In: Cемінар з питань створення профілів наукових колективів та включення наукових фахових видань до міжнародних наукометричних баз даних (в рамках Х Всеукраїнського фестивалю науки), м. Київ, Україна.
(Unpublished)
- Спірін, О.М. (orcid.org/0000-0002-9594-6602), Іванова, С.М. (orcid.org/0000-0002-3613-9202), Тукало, С.М., Сороко, Н.В. and Кільченко, А.В. (orcid.org/0000-0003-2699-1722)
(2015)
Materials of the seminar-training on creating a profile of a scientist in scientometric database Google Scholar
In: Cемінар щодо створення профілю наукового працівника в наукометричній базі Google Scholar, м. Київ, Україна.
(Unpublished)
Book
Барладим, В.М., Биков, В.Ю. (orcid.org/0000-0002-5890-6783), Богачков, Ю.М. (orcid.org/0000-0001-5088-7154), Буров, О.Ю. (orcid.org/0000-0003-0733-1120), Дементієвська, Н.П. (orcid.org/0000-0003-2985-3771), Гриб'юк, О.О. (orcid.org/0000-0003-3402-0520), Коваленко, В.В. (orcid.org/0000-0002-4681-5606), Коневщинська, О.Е., Литвинова, С.Г. (orcid.org/0000-0002-5450-6635), Лебеденко, Л.В., Пінчук, О.П. (orcid.org/0000-0002-2770-0838), Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564), Слободяник, О.В. (orcid.org/0000-0003-3504-2684), Соколюк, О.М. (orcid.org/0000-0002-5963-760X), Ткаченко, В.А. (orcid.org/0000-0003-4028-4522), Ухань, П.С. (orcid.org/0000-0001-7318-6027) and Яськова, Н.В. (orcid.org/0000-0002-5736-6877)
(2020)
Using the results of research "Developing of information and educational learning environment of senior students' training on the base of e-social networks" in educational practice: a collection of materials
.
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, м. Житомир, Україна.
ISBN 978-966-485-261-3
Овчарук, О.В. (orcid.org/0000-0001-7634-7922), Гриценчук, О.О. (orcid.org/0000-0003-3173-7649), Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X), Кравчина, О.Є., Лещенко, М.П., Сороко, Н.В. and Малицька, І.Д. (orcid.org/0000-0003-1598-0120)
(2019)
Development of teachers' informational and communicational competence in the framework of the cloud-oriented learning environment: manual
.
Літера ЛТД, м. Київ, Україна.
ISBN 978-966-945-121-7
Овчарук, О.В. (orcid.org/0000-0001-7634-7922), Андрос, Мирослав Євгенійович (orcid.org/0000-0002-6651-1853), Антощук, С. В. (orcid.org/0000-0002-2857-5274), Болілий, В.О., Копотій, В.В., Буров, О.Ю. (orcid.org/0000-0003-0733-1120), Гергель, О.В., Горленко, В.М. (orcid.org/0000-0003-3963-4804), Гриценчук, О.О. (orcid.org/0000-0003-3173-7649), Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X), Карташова, Л.А. (orcid.org/0000-0002-1270-4158), Пліш, І.В., Бойченко, О.А., Карташов, А.М., Касьян, С.П. (orcid.org/0000-0001-7310-233X), Кравчина, О.Є. (orcid.org/0000-0002-3903-0835), Кузьменко, А.В., Кулинич, О.А., Ляхоцька, Л.Л. (orcid.org/0000-0002-9690-8376), Малицька, І.Д. (orcid.org/0000-0003-1598-0120), Нежинська, О.О. (orcid.org/0000-0002-0800-356X), Процай, Л.П., Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564) and Юцевич, І.С.
(2018)
Digital Competence of the Modern New Ukrainian School Teacher
.
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 1-61.
Овчарук, О.В. (orcid.org/0000-0001-7634-7922), Гриценчук, О.О. (orcid.org/0000-0003-3173-7649), Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X), Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564), Лещенко, М.П., Тимчук, Л.І., Кравчина, О.Є. (orcid.org/0000-0002-3903-0835) and Малицька, І.Д.
(2017)
Evaluation of students' and pedagogues' IT-competence in the context of European integration process
.
Педагогічна думка, м. Київ, Україна.
ISBN 978-966-644-461-8
Білоус, О.В., Гриценчук, О.О., Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X), Кравчина, О.Є. (orcid.org/0000-0002-3903-0835), Лещенко, М.П., Малицька, І.Д., Морзе, Н.В., Овчарук, О.В., Рождественська, Д.Б., Сороко, Н.В., Тимчук, Л.І., Ткаченко, В.А. (orcid.org/0000-0003-4028-4522), Шиненко, М.А. (orcid.org/0000-0001-6697-747X) and Яцишин, А.В. (orcid.org/0000-0001-8011-5956)
(2014)
Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів у контексті євроінтеграційних процесів в освіті
.
Атіка, м. Київ, Україна.
Сороко, Н.В.
(2012)
Development of information and communication competence of teachers in the international dimension and the individual experience
(1).
LAP LAMBERT Academic Publishing, LAP LAMBERT Academic Publishing.
ISBN 978-3-659-39002-9
Гриценчук, О.О. (orcid.org/0000-0003-3173-7649), Коневщинська, О.Е., Кравчина, О.Є., Лаврентьєва, Г.П., Малицька, І.Д., Овчарук, О.В. (orcid.org/0000-0001-7634-7922), Рождественська, Д.Б., Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564), Хитровська, Ю.В., Шиненко, М.А. (orcid.org/0000-0001-6697-747X) and Іванова, С.М.
(2010)
Information and communication technologies of learning in the system of general secondary education of foreign countries
.
Педагогічна думка, НАПН України, м. Київ, Україна.
Thesis
- Сороко, Н.В.
(2012)
The development of information and communication competence of teachers philological specialty in computer-based oriented environment.
Dissertation candidate2 thesis, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.
Experiment
- Шиненко, М.А., Сороко, Н.В. and Ткаченко, В.А.
(2016)
Monitoring the use of website "Electronic scientific specialized edition of "Information technology and learning tool" using Google Analytics: report october - december 2015
[Experiment]
- Шиненко, М.А., Сороко, Н.В. and Ткаченко, В.А.
(2015)
Monitoring the use of website "Electronic scientific specialized edition of" Information Technology and Learning Tool "using Google Analytics: comparative analysis in March - April 2015
[Experiment]
- Шиненко, М.А., Сороко, Н.В. and Ткаченко, В.А.
(2015)
Моніторинг використання веб-ресурсу Електронне наукове фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання" за допомогою Google Analytics: порівняльний аналіз за січень - лютий 2015 року
[Experiment]
- Шиненко, М.А., Сороко, Н.В. and Ткаченко, В.А.
(2015)
Моніторинг використання веб-ресурсу "Електронне наукове фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання" за допомогою Google Analytics: порівняльний аналіз за листопад - грудень 2014 року
[Experiment]
- Шиненко, М.А., Сороко, Н.В. and Ткаченко, В.А.
(2015)
Monitoring the use of website "Electronic scientific specialized edition of" Information Technology and Learning Tool "using Google Analytics: comparative analysis in May - June 2015
[Experiment]
- Шиненко, М.А., Сороко, Н.В. and Ткаченко, В.А.
(2015)
Monitoring the use of website "Electronic scientific specialized edition of" Information Technology and Learning Tool "using Google Analytics: Report for July - August - September 2015
[Experiment]
- Шиненко, М.А., Сороко, Н.В. and Ткаченко, В.А.
(2014)
Моніторинг використання веб-ресурсу " Електронне наукове фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання" за допомогою Google Analytics: порівняльний аналіз за липень - серпень 2014 року
[Experiment]
(Unpublished)
- Шиненко, М.А., Сороко, Н.В. and Ткаченко, В.А.
(2014)
Моніторинг використання веб-ресурсу " Електронне наукове фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання" за допомогою Google Analytics: порівняльний аналіз за травень - червень 2014 року
[Experiment]
(Unpublished)
- Шиненко, М.А., Сороко, Н.В. and Ткаченко, В.А.
(2014)
Моніторинг використання веб-ресурсу " Електронне наукове фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання" за допомогою Google Analytics: порівняльний аналіз за березень - квітень 2014 року
[Experiment]
(Unpublished)
- Шиненко, М.А., Сороко, Н.В. and Ткаченко, В.А.
(2014)
Моніторинг використання веб-ресурсу " Електронне наукове фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання" за допомогою Google Analytics: порівняльний аналіз за січень - лютий 2014 року
[Experiment]
(Unpublished)
- Шиненко, М.А., Сороко, Н.В. and Ткаченко, В.А.
(2014)
Моніторинг використання веб-ресурсу " Електронне наукове фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання" за допомогою Google Analytics: порівняльний аналіз за листопад - грудень 2013 року
[Experiment]
- Шиненко, М.А., Сороко, Н.В. and Ткаченко, В.А.
(2014)
Monitoring the use of website "Electronic scientific specialized edition of" Information Technology and Learning Tool "using Google Analytics: Comparative Analysis for September - October 2014
[Experiment]
- Шиненко, М.А., Сороко, Н.В. and Ткаченко, В.А.
(2013)
Моніторинг використання веб-ресурсу " Електронне наукове фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання" за допомогою Google Analytics: порівняльний аналіз за вересень - жовтень 2013 року
[Experiment]
(Unpublished)
- Шиненко, М.А., Сороко, Н.В. and Ткаченко, В.А.
(2013)
Моніторинг використання веб-ресурсу " Електронне наукове фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання" за допомогою Google Analytics: порівняльний аналіз за липень - серпень 2013 року
[Experiment]
(Unpublished)
- Шиненко, М.А., Сороко, Н.В. and Ткаченко, В.А.
(2013)
Моніторинг використання веб-ресурсу " Електронне наукове фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання" за допомогою Google Analytics: порівняльний аналіз за травень - червень 2013 року
[Experiment]
(Unpublished)
- Шиненко, М.А., Сороко, Н.В. and Ткаченко, В.А.
(2013)
Моніторинг використання веб-ресурсу " Електронне наукове фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання" за допомогою Google Analytics: порівняльний аналіз за березень - квітень 2013 року
[Experiment]
(Unpublished)
- Шиненко, М.А., Сороко, Н.В. and Ткаченко, В.А.
(2013)
Моніторинг використання веб-ресурсу " Електронне наукове фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання" за допомогою Google Analytics : порівняльний аналіз за січень - лютий 2013 року
[Experiment]
(Unpublished)
- Шиненко, М.А., Ткаченко, В.А. and Сороко, Н.В.
(2013)
Моніторинг використання веб-ресурсу " Електронне наукове фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання" за допомогою Google Analytics : порівняльний аналіз за листопад - грудень 2012 року
[Experiment]
(Unpublished)
- Шиненко, М.А., Ткаченко, В.А. and Сороко, Н.В.
(2013)
Моніторинг використання веб-ресурсу " Електронне наукове фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання" за допомогою Google Analytics : звіт за 2012 рік
[Experiment]
(Unpublished)
- Шиненко, М.А., Ткаченко, В.А. and Сороко, Н.В.
(2012)
Моніторинг використання веб-ресурсу " Електронне наукове фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання" за допомогою Google Analytics : порівняльний аналіз за вересень - жовтень 2012 року
[Experiment]
(Unpublished)
- Шиненко, М.А., Ткаченко, В.А. and Сороко, Н.В.
(2012)
Моніторинг використання веб-ресурсу " Електронне наукове фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання" за допомогою Google Analytics: порівняльний аналіз за липень - серпень 2012 року
[Experiment]
(Unpublished)
- Шиненко, М.А., Ткаченко, В.А. and Сороко, Н.В.
(2012)
Моніторинг використання веб-ресурсу " Електронне наукове фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання" за допомогою Google Analytics:порівняльний аналіз за травень - червень 2012 року
[Experiment]
(Unpublished)
- Шиненко, М.А., Ткаченко, В.А. and Сороко, Н.В.
(2012)
Моніторинг використання веб-ресурсу " Електронне наукове фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання" за допомогою Google Analytics: порівняльний аналіз за березень - квітень 2012 року
[Experiment]
(Unpublished)
- Шиненко, М.А., Сороко, Н.В. and Ткаченко, В.А.
(2012)
Моніторинг використання веб-ресурсу " Електронне наукове фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання" за допомогою Google Analytics: порівняльний аналіз за січень - лютий 2012 року
[Experiment]
(Unpublished)
Teaching Resource
- Литвинова, С.Г. (orcid.org/0000-0002-5450-6635), Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564), Богачков, Ю.М. (orcid.org/0000-0001-5088-7154), Гриб'юк, О.О. (orcid.org/0000-0003-3402-0520), Дементієвська, Н.П. (orcid.org/0000-0003-2985-3771), Соколюк, О.М. (orcid.org/0000-0002-5963-760X), Слободяник, О.В. (orcid.org/0000-0003-3504-2684) and Ухань, П.С. (orcid.org/0000-0001-7318-6027)
(2023)
The use of augmented and virtual reality tools in the educational environment of general secondary education institutions: methodical recommendations
[Teaching Resource]
- Овчарук, О.В. (orcid.org/0000-0001-7634-7922), Малицька, І.Д., Іванюк, І.В., Гриценчук, О.О., Кравчина, О.Є. and Сороко, Н.В.
(2019)
Using cloud-based learning environments to develop teachers' ITcompetencies: guidelines
[Teaching Resource]
- Овчарук, О.В., Малицька, І.Д., Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X), Гриценчук, О.О., Кравчина, О.Є. and Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2018)
The Use of the cloud computing tools for the development of the IT-competence of teachers:methodological recomendations
[Teaching Resource]
(In Press)
Other
- Носенко, Ю.Г. (orcid.org/0000-0002-9149-8208), Литвинова, С.Г. (orcid.org/0000-0002-5450-6635), Буров, О.Ю. (orcid.org/0000-0003-0733-1120), Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564), Сухіх, А.С. (orcid.org/0000-0001-8186-1715), Соколюк, О.М. (orcid.org/0000-0002-5963-760X), Ухань, П.С. (orcid.org/0000-0001-7318-6027), Богачков, Ю.М. (orcid.org/0000-0001-5088-7154), Слободяник, О.В. (orcid.org/0000-0003-3504-2684) and Рашевська, Н. В. (orcid.org/0000-0001-6431-2503)
(2024)
Technical task for a scientific study "The system of using immersive technologies by teachers in the process of blended learning in general secondary education institutions" (№ 0124U000648), 2024-2025
Інститут цифровізації освіти НАПН України, м. Київ, Україна.
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564) and Шимон, О.М. (orcid.org/0000-0001-7009-2682)
(2024)
Newsletter No. 3, 2024. Information and communication technologies for the organization and support of STEAM projects in general education institutions
Інститут цифровізації освіти НАПН України, м. Київ, Україна.
(Submitted)
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564)
(2019)
Newsletter No. 3, 2019. Topical topics of international mass open online courses for the development of teacher digital information competence (2019)
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ, Україна.
- Овчарук, О.В. (orcid.org/0000-0001-7634-7922), Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X), Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564), Кравчина, О.Є. (orcid.org/0000-0002-3903-0835), Гриценчук, О.О. (orcid.org/0000-0003-3173-7649) and Малицька, І.Д. (orcid.org/0000-0003-1598-0120)
(2019)
The Use of Modern Information Technologies in Educational Process: International Trends, 2019. Collection of Information Materials
ІІТЗН НАПН України, м. Київ, Україна.
- Сороко, Н.В.
(2018)
Cloud services for teachers teaching activities. Newsletter № 1
ІІТЗН НАПН України, м. Київ, Україна.
- Овчарук, О.В. (orcid.org/0000-0001-7634-792), Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X), Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564), Малицька, І.Д. (orcid.org/0000-0003-1598-0120), Гриценчук, О.О. (orcid.org/0000-0003-3173-7649) and Кравчина, О.Є. (orcid.org/0000-0002-3903-0835)
(2018)
The Use of Modern Information Technologies in Educational Process: International Trends, 2018. Collection of Information Materials
ІІТЗН НАПН України, м. Київ, Україна.
- Сороко, Н.В.
(2017)
Massive open European online courses for teachers (2017). Bulletin № 1
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.
(Unpublished)
- Овчарук, О.В. (orcid.org/0000-0001-7634-7922), Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X), Гриценчук, О.О. (orcid.org/0000-0003-3173-7649), Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564), Малицька, І.Д. (orcid.org/0000-0003-1598-0120) and Кравчина, О.Є. (orcid.org/0000-0002-3903-0835)
(2017)
The Use of Modern Information Technologies in Educational Process: International Trends, 2017. Collection of Information Materials
ІІТЗН НАПН України, м. Київ, Україна.
- Сороко, Н.В.
(2016)
The European Computer Driving Licence as a tool for assessment of information and communication competency
ІІТЗН НАПН України.
- Сороко, Н.В.
(2015)
Review of European Unions’ international projects in the field of evaluation information and communication competence of the actors for educational process of general secondary education
ІІТЗН НАПН України, м. Київ, Україна.
(In Press)
- Сороко, Н.В.
(2014)
Oцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності учнів (досвід Eстонії і Латвії)
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання.
(Unpublished)
- Сороко, Н.В. and Білоус, О.В.
(2013)
Відомості щодо сучасного стану інформатизації освіти України
ІІТЗН НАПН України, м.Київ, Україна.
- Гриценчук, О.О. and Сороко, Н.В.
(2013)
Бюлетень (2013) Нормативно-правове забезпечення державної політики інформатизації освіти України
ІІТЗН НАПН України, Київ, Україна.
- Овчарук, О.В., Лещенко, М.П., Сороко, Н.В., Гриценчук, О.О., Кравчина, О.Є., Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X), Рождественська, Д.Б., Морзе, Н.В., Гуржій, А.М., Тимчук, Л.І., Білоус, О.В., Запорожченко, Ю.Г., Яцишин, А.В. (orcid.org/0000-0001-8011-5956), Шиненко, М.А., Горбаченко, В.І., Ткаченко, В.А. and Малицька, І.Д.
(2013)
Report on scientific work "Development of information and communication competence of pupils in te context of European integration processes"
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ, Україна.
(Unpublished)
- Сороко, Н.В.
(2012)
Бюлетень "Веб-технології у професійній діяльності вчителів філологічної спеціальності (зарубіжний досвід)"
ІІТЗН НАПН України, м. Київ, Україна.
- Гриценчук, О.О. (orcid.org/0000-0003-3173-7649), Сороко, Н.В., Рождественська, Д.Б., Малицька, І.Д. (orcid.org/0000-0003-2381-785X) and Овчарук, О.В.
(2008)
Бюлетені Інформаційно-аналітичного відділу педагогічних інновацій за 2008 рік
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ, Україна.
|
|
|