Інформаційно-комунікаційні та інформатичні компетентності як компоненти системи професійно-спеціалізованих компетентностей вчителя інформатикиОМ СпірінІнформаційні технології і засоби навчання 13 (5), 2009 | 203* | 2009 |
Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів інформатики за кредитно-модульною системоюОМ СпірінВид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007 | 179 | 2007 |
Проблеми інформатизації освіти України в контексті розвитку досліджень оцінювання якості засобів ІКТMP Shyshkina, OM Spirin, YG ZaporozhchenkoІнформаційні технології і засоби навчання 27 (1), 2012 | 108* | 2012 |
Критерії і показники якості інформаційно-комунікаційних технологій навчанняОМ СпірінІнформаційні технології і засоби навчання 33 (1), 2013 | 91* | 2013 |
Відкриті web-орієнтовані системи моніторингу впровадження результатів науково-педагогічних дослідженьВЮ Биков, ОМ Спірін, ЛА ЛупаренкоТеорія і практика управління соціальними системами, 3-25, 2014 | 86* | 2014 |
Проектування системи електронних бібліотек наукових і навчальних закладів АПН УкраїниОМ Спірін, ВМ Саух, ВА Резніченко, ОВ НовицькийІнформаційні технології і засоби навчання 14 (6), 2009 | 63 | 2009 |
Інформаційно-комунікаційні технології моніторингу впровадження результатів науково-дослідних робітОМ СпірінІнформаційні технології і засоби навчання 36 (4), 132-152, 2013 | 53 | 2013 |
Хмарні сервіси Office 365СГ Литвинова, ОМ Спірін, ЛП АнікінаЦП" Компринт", 2015 | 49 | 2015 |
Методична система базової підготовки вчителя інформатики за кредитно-модульною технологієюОМ СпірінВид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2013 | 47 | 2013 |
National Report on the State and Prospects of Education Development in UkraineVG Kremen, VI Lugovyy, AM GurzhiiKyiv: Pedahohichna dumka, 2017 | 45 | 2017 |
Використання електронних систем відкритого доступу для інформаційно-аналітичної підтримки педагогічних дослідженьОМ Спірін, АВ Яцишин, СМ Іванова, АВ Кільченко, ЛА ЛупаренкоІнформаційні технології і засоби навчання 55 (5), 136-174, 2016 | 43* | 2016 |
Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в УкраїніНМ Авшенюк, ОВ Аніщенко, МВ Артюшина, ГО Балл, ЛД Березівська, ...Педагогічна думка, 2016 | 43* | 2016 |
Теоретичні та методичні основи кредитно-модульної системи навчання майбутніх учителів інформатикиОМ СпірінЖитомирський держ. пед. ун-т ім. Івана Франка, 2009 | 43 | 2009 |
Інформаційно-комунікаційні технології навчання: критерії внутрішнього оцінювання якостіОМ СпірінІнформаційні технології і засоби навчання 19 (5), 2010 | 40* | 2010 |
Проблеми та завдання сучасного етапу інформатизації освітиВЮ Биков, ОМ Спірін, ОП ПінчукНаукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і …, 2017 | 38 | 2017 |
Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвиткуОА Дубасенюк, ОЄ Антонова, СС Вітвицька, НГ Сидорчук, ОМ Спірін, ...Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2008 | 37* | 2008 |
Компетентнісний підхід у проектуванні професійної підготовки вчителя інформатикиОМ СпірінНауковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії …, 2007 | 37 | 2007 |
Електронні бібліометричні системи як засіб інформаційно-аналітичної підтримки науково-педагогічних дослідженьВЮ Биков, ОМ Спірін, НВ СорокоІнформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми …, 2015 | 36* | 2015 |
Засоби інформаційно-комунікаційних технологій єдиного інформаційного простору системи освіти УкраїниВЮ Биков, ВВ Лапінський, МП Шишкіна, ОМ Спірін, ВД Руденко, ...Педагогічна думка, 2010 | 36 | 2010 |
Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти УкраїниВЮ Биков, ОВ Білоус, ЮМ Богачков, ПП Грабовський, КР Колос, ...Київ: Атіка, 2010 | 35* | 2010 |
Критерії добору відкритих Web-opiєнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатикиОМ Спірін, ТА ВакалюкІнформаційні технології і засоби навчання, 275-287, 2017 | 33* | 2017 |
Корпоративні інформаційні системи підтримування науково-освітньої діяльності на базі хмаро орієнтованих сервісівВЮ Биков, ОМ Спірін, МП ШишкінаНТУ" ХПІ", 2015 | 33* | 2015 |
Сучасні вимоги та зміст підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації з інформаційно-комунікаційних технологій в освітіОМ Спірін, ЮГ Носенко, АВ ЯцишинІнформаційні технології і засоби навчання 56 (6), 219-239, 2016 | 32* | 2016 |
Зміст навчального матеріалу спецкурсу «Хмарні інформаційно-аналітичні технології у науково-дослідному процесі»ОМ Cпірін, ОА ОдудІнформаційні технології і засоби навчання 52 (2), 108-120, 2016 | 32* | 2016 |
Концептуальні засади побудови мережі електронних бібліотек Національної академії педагогічних наук УкраїниОМ Спірін, СМ Іванова, ОВ НовицькийІнформаційні технології і засоби навчання 31 (5), 2012 | 32* | 2012 |
Досвід підготовки наукових кадрів з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті (до 15-річчя Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України)ОМ Спірін, АВ ЯцишинКомп'ютер у школі та сім'ї 114 (2), 3-8, 2014 | 31 | 2014 |
Особливості підготовки наукових та науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації зі спеціальності «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті»ОМ Спірін, АВ ЯцишинІнформаційні технології в освіті 14, 22-33, 2013 | 31 | 2013 |
Критерії зовнішнього оцінювання якості інформаційно-комунікаційних технологій навчанняОМ СпірінНауковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2. Комп'ютерно …, 2010 | 31* | 2010 |
Диференційований підхід у вивченні основ штучного інтелекту в курсі інформатики фізико-математичного факультету вищого педагогічного закладуОМ СпірінНаціональний пед. ун-т імені М.П.Драгоманова, 2001 | 31 | 2001 |
Аналіз програмних платформ для створення інституційних репозитаріївOM Spirin, OR OleksyukІнформаційні технології і засоби навчання 34 (2), 101-115, 2013 | 30* | 2013 |
Основні напрями і тематика дисертаційних досліджень з інформаційно-комунікаційних технологій в освітіОМ СпірінКомп’ютер у школі та сім'ї 1, 15-18, 2011 | 25 | 2011 |
Модель інформаційно-аналітичної підтримки педагогічних досліджень на основі електронних систем відкритого доступуОМ Спірін, АВ Яцишин, СМ Іванова, АВ Кільченко, ЛА ЛупаренкоІнформаційні технології і засоби навчання 3 (59), 134-154, 2017 | 22* | 2017 |
The Present-Day Tendencies of Teaching Informatics in UkraineO SpirinFrom Computer Literacy to Informatics Fundamentals, 75-83, 2005 | 22* | 2005 |
Основні характеристики кредитних систем навчанняОМ СпірінВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 30-35, 2004 | 21* | 2004 |
Понятійний апарат кредитно-модульної системи навчанняОМ СпірінВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 83-86, 2004 | 20 | 2004 |
Проект концепції електронної бібліотеки Національної академії педагогічних наук УкраїниОМ Спірін, СМ Іванова, ОВ Новицький, МА ШиненкоІнформаційні технології і засоби навчання 20 (6), 2010 | 19* | 2010 |
Система інформаційно-технологічних компетентностей учителя інформатикиОМ СпірінІнформаційно-комунікаційні технології навчання. Матеріали міжнародної …, 2008 | 18 | 2008 |
Модульна система та рейтинговий контроль знань під час вивчення основ штучного інтелектуОМ СпірінНові технології навчання.–К.: НМЦВО, 43-56, 2000 | 17* | 2000 |
Мета та завдання фахової підготовки вчителя інформатики за кредитно-модульною системоюОМ СпірінІнформаційні технології і засоби навчання 3 (2), 2007 | 16 | 2007 |
Models and Applied Tools for Prediction of Student Ability to Effective LearningO Spirin, O BurovCEUR-WS 2104, 404-411, 2018 | 15 | 2018 |
Web-opiєнтовані технології навчання основ програмування майбутніх учителів інформатикиОМ Спірін, ТА ВакалюкМатематика та інформатика у вищій школі: виклики сучасності: зб. наук. праць …, 2017 | 15* | 2017 |
Досвід використання програмної платформи Open Journal Systems для інформаційно-комунікаційної підтримки науково-освітньої діяльностіОМ Спірін, ЛА ЛупаренкоІнформаційні технології і засоби навчання 5 (61), 196-218, 2017 | 14* | 2017 |
Сучасні напрями досліджень з інформаційно-комунікаційних технологій в галузі педагогічних наукОМ Спірін, АВ СвєтлорусоваІнформаційні технології в освіті, 158-161, 2010 | 14 | 2010 |
Початки штучного інтелектуОМ СпірінЖитомир: Вид-во ЖДУ, 172, 2004 | 14* | 2004 |
The Group Methodology of Using Cloud Technologies in the Training of Future Computer Science TeachersO Spirin, V Oleksiuk, O Oleksiuk, S SydorenkoCEUR-WS 2104, 294-304, 2018 | 13 | 2018 |
Зміст навчального матеріалу з основ штучного інтелекту в курсі інформатикиОМ СпірінВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 121-124, 2004 | 12 | 2004 |
Методологічні аспекти різнорівневого формування знань і вмінь студентівОМ СпірінВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 126-129, 2003 | 12 | 2003 |
Моделювання й інтеграція сервісів хмаро орієнтованого навчального середовищаСГ Литвинова, ОМ Спірін, МП Шишкіна, ЮГ НосенкоЦП «Компринт», 2015 | 11 | 2015 |
Моделі гармонізації мережних інструментів організації та інформаційно-технологічного підтримування навчально-пізнавальної діяльностіОМ Спірін, ВМ Дем’яненко, ЮГ Запорожченко, МП Шишкіна, ...Інформаційні технології і засоби навчання 32 (6), 2012 | 11 | 2012 |
Методологічні засади розвитку сучасних систем вищої освітиОМ СпірінВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 104-109, 2005 | 11 | 2005 |
Характерні вимоги до цілей та змісту кредитної освітньої технологіїОМ СпірінВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 125-129, 2005 | 11 | 2005 |
Методика забезпечення он-лайн безпеки старшокласників у навчально-виховному процесі школиОМ Спірін, ВН КовальчукІнформаційні технології і засоби навчання 21 (1), 2011 | 10* | 2011 |
Процедура впровадження електронного наукового журналу з використанням програмної платформи Open Journal SystemsОМ Спірін, ЛА Лупаренко, ОВ НовицькийІнформаційні технології в освіті 3 (32), 40-60, 2017 | 9* | 2017 |
Науково-методичний та координаційний супровід розвитку інформаційного освітньо-наукового простору УкраїниОМ Спірін, ТЛ Новицька, ЛА ЛупаренкоКомп'ютер у школі та сім'ї, 11-17, 2015 | 9 | 2015 |
Зміст навчального матеріалу спецсемінару "Методика використання електронних бібліотек у навчальному процесі та наукових дослідженнях"ОМ Спірін, НС ПрилуцькаВісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 45-48, 2011 | 9 | 2011 |
Проектування алгоритму виконання завдань та дій викладача для дидактичного описання кредитно-модульної системи навчанняОМ СпірінПедагогіка і психологія професійної освіти 2, 41-49, 2007 | 9 | 2007 |
Informatics Teachers Training Standards, Programs and Curricula in UkraineO SpirinInformation Technologies at School, 340-348, 2006 | 9* | 2006 |
Характерні дидактичні вимоги до форм навчання за кредитними технологіямиОМ СпірінВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 53-58, 2005 | 9 | 2005 |
Основи диференційованого підходу при вивченні інформатикиОМ СпірінВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 146-151, 2000 | 9 | 2000 |
Модель формування інформаційно-комунікаційної компетентності доктора філософії на основі використання хмарних сервісів Google ScholarОМ Спірін, ОА ОдудІнформаційні технології і засоби навчання 56 (6), 204-218, 2016 | 8 | 2016 |
Оцінювання якості інформаційно-комунікаційних технологій навчанняОМ СпірінПедагогічна і психологічна науки в Україні 3, 323-334, 2012 | 8 | 2012 |
Problems and tasks of the modern stage of education informatizationVY Bykov, OM Spirin, OP PinchukNaukove zabezpechennia rozvytku osvity v Ukraini: aktualni problemy teorii i …, 2007 | 8 | 2007 |
Проектування механізмів вимірювання навчального навантаження студентів під час розробки кредитно-модульної системиОМ СпірінНові технології навчання: Наук.-метод. зб./Кол. авт.–К.: Інститут …, 2007 | 8 | 2007 |
Координація навчальної діяльності в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесуОМ Спірін, ОМ ШимонВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 47-52, 2007 | 8 | 2007 |
Процедурний підхід до проектування кредитно-модульної системиОМ СпірінВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 14-18, 2006 | 8 | 2006 |
Початки алгоритмізації та процедурного програмуванняОМ Спірін, ОМ КривоносЖитомир: ЖДПУ, 2002 | 8 | 2002 |
Використання електронних систем відкритого доступу в НАПН УкраїниОМ Спірін | 7 | 2015 |
Досвід впровадження електронної бібліотеки Національної академії педагогічних наук УкраїниОМ Спірін, СМ ІвановаУкраїнський педагогічний журнал 1, 192-205, 2015 | 7 | 2015 |
Дидактичні моделі в проектуванні кредитно модульної технології на рівні викладачаОМ СпірінВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 85-90, 2007 | 7 | 2007 |
Дидактичні засади організації навчального процесу за кредитними технологіямиОМ СпірінВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 41-45, 2006 | 7 | 2006 |
Цілі та завдання Болонського процесуОМ СпірінВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 55-57, 2004 | 7 | 2004 |
Впровадження модульно-рейтингової системи під час диференційованого навчання основ інформатикиОМ СпірінВісник Житомирського педагогічного університету 12, 133-136, 2003 | 7 | 2003 |
Формування інформаційної культури майбутнього вчителяОМ СпірінФормування виховних умінь майбутніх педагогів/За ред. ОА Дубасенюк, АВ …, 1996 | 7* | 1996 |
The usage of cloud services in the process of professional training of programmers at higher educational institutionsO Spirin, V EremeevÌnformacìjnì Tehnologìï v Osvìtì 2017 (32), 7-20, 2017 | 6 | 2017 |
Підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації з інформаційно-комунікаційних технологій в освітіОМ Спірін, ЮГ Носенко, АВ ЯцишинНауковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані …, 2017 | 6 | 2017 |
Аналіз стану підготовки вчителя інформатики в умовах упровадження кредитно-модульної системи навчанняОМ СпірінІнформаційні технології і засоби навчання 6 (2), 2008 | 6 | 2008 |
Рейтингове оцінювання навчальної діяльності майбутніх учителів інформатики в умовах кредитно-модульної системи навчанняОМ СпірінТестування і моніторинг в освіті, 26-28, 2008 | 6 | 2008 |
Основні характеристики декларативної моделі кредитно-модульної технології навчання вчителя інформатикиОМ СпірінВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 12-16, 2006 | 6 | 2006 |
Kryterii doboru vidkrytykh web-oriientovanykh tekhnolohii navchannia osnov prohramuvannia maibutnikh uchyteliv informatyky [Criteria for selection of open web-based …OM Spirin, TA VakaliukInformation technologies and teaching AIDS 4 (60), 275-287, 2017 | 5 | 2017 |
Vidkryti web-oriientovani systemy monitorynhu vprovadzhennia rezultativ naukovo-pedahohichnykh doslidzhenVY Bykov, OM Spirin, LA LuparenkoTeoriia i praktyka upravlinnia sotsialnymy systemamy 1, 3-25, 2014 | 5 | 2014 |
Проектування ідентифікаторів накопичення кредитів у професійній підготовці фахівців за кредитно-модульною системоюОМ СпірінПедагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал, 44-53, 2007 | 5 | 2007 |
Перспективи розвитку сучасних кредитних системОМ СпірінПроблеми освіти: наук.-метод. зб./[Кол. авт.].–К.: Наук.-метод. центр вищої …, 2006 | 5 | 2006 |
Короткий курс інформатики: інформаційно-комп’ютерні технологіїОМ СпірінВид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2006 | 5 | 2006 |
Особливості розподілу навчальних дисциплін на фізико-математичних спеціальностяхОМ СпірінВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 222-225, 2004 | 5 | 2004 |
The blended methodology of learning computer networks: Cloud-based approachO Spirin, V Oleksiuk, N Balyk, S Lytvynova, S Sydorenko | 4 | 2019 |
Застосування технологій віртуалізації unix-подібних операційних систем у підготовці бакалаврів інформатикиОМ Спірін, ОС ГоловняІнформаційні технології і засоби навчання, 201-222, 2018 | 4* | 2018 |
Роль наукової школи академіка МІ Жалдака в інформатизації середньої та вищої педагогічної освіти УкраїниВЮ Биков, ОМ Спірін, ЮС Рамський, ВМ Франчук, НП Франчук, ...Інформаційні технології і засоби навчання 4 (60), 1-16, 2017 | 4* | 2017 |
Констатувальний етап експерименту з розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освітиКР Колос, ОМ СпірінІнформаційні технології і засоби навчання 54 (4), 183-205, 2016 | 4 | 2016 |
Порівняльний аналіз програмних технологій операційної системи Windows 8 для навчання програмуванняОМ Спірін, ПГ ШевчукІнформаційні технології і засоби навчання 40 (2), 65-63, 2014 | 4 | 2014 |
Концепція мережі електронних бібліотек установ Національної академії педагогічних наук УкраїниОМ Спірін, СМ Іванова, ОВ Новицький, АВ ЯцишинІІТЗН НАПН України, 2012 | 4 | 2012 |
Особливості проектування кредитно-модульної системи на різних рівнях організації навчального процесу у вищому закладі освітиОМ СпірінПроблеми освіти: наук.-метод. зб./[Кол. авт.].–К.: Інститут інноваційних …, 2007 | 4 | 2007 |
Короткий курс інформатикиОМ СпірінВид-во ЖДУ, 2004 | 4* | 2004 |
Методика реалізації диференційованого підходу у вивченні основ штучного інтелектуОМ СпірінВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 222-226, 2003 | 4 | 2003 |
Сучасні завдання цифрової трансформації освітиV Bykov, O Spirin, O PinchukUNESCO Chair Journal" Lifelong Professional Education in the XXI Century", 27-36, 2020 | 3 | 2020 |
Хмаро орієнтовані інтелектуальні карти як засіб інформаційно-аналітичної підтримки професійної діяльності викладачаОМ Спірін, ТА ВакалюкНаукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія …, 2018 | 3 | 2018 |
Підходи до створення електронних бібліотек з врахуванням особливостей навчального процесу та структури ВНЗОМ Спірін, ОВ Новицький, ОМ ШимонНаукові записки. Серія: Педагогічні науки 77, 124-129, 2008 | 3* | 2008 |
Фреймова модель кредитно-модульної системиОМ СпірінВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 9-13, 2006 | 3 | 2006 |
Вплив кредитно-модульної форми організації навчального процесу на розвиток індивідуально-типологічних особливостей студентівОМ СпірінНеперервна професійна освіта: теорія і практика, 3-4, 2005 | 3* | 2005 |
Першочергові заходи для запровадження кредитномодульної системи організації навчального процесуОМ СпірінОсвітні інноваційні технології у процесі викладання навчальних дисциплін: зб …, 2004 | 3 | 2004 |
Початки штучного інтелекту: Метод. посібОМ СпірінЖитомир: ЖДПУ, 2001 | 3 | 2001 |
Розвиток теоретичних основ інформатизації освіти та практична реалізація інформаційно-комунікаційних технологій в освітній сфері УкраїниВЮ Биков, ОЮ Буров, АМ Гуржій, МІ Жалдак, МП Лещенко, ...ЖДУ імені Івана Франка, 2019 | 2 | 2019 |
Технології дистанційного професійного навчанняОВ Базелюк, ОМ Спірін, ЛМ Петренко, АА Каленський, ЛА МайбородаПолісся, 2018 | 2* | 2018 |
Використання електронних систем відкритого доступу у процесі навчання майбутніх інженерів-програмістівОМ СпірінМолодь і ринок 9 (152), 23-30, 2017 | 2 | 2017 |
Огляд хмаро орієнтованих засобів створення інтелектуальних картТА Вакалюк, ОМ СпірінНауково-дослідна робота в системі підготовки фахівців-педагогів у …, 2017 | 2 | 2017 |
Науково-організаційні засади проектування мережі електронних бібліотек установ НАПН УкраїниОМ Спірін, СМ Іванова, АВ Яцишин, ЮА Лабжинський, ОВ Новицький, ...Атіка, 2014 | 2 | 2014 |
Електронні бібліотечні інформаційні системи наукових і навчальних закладівОМ Спірін, СМ Іванова, ОВ НовицькийПедагогічна думка, 2012 | 2 | 2012 |
Проблема розвитку інформатичних компетентностей бібліотечних працівниківОМ Спірін, СМ ІвановаІІТЗН НАПН України, 2012 | 2 | 2012 |
Педагогічний експеримент з розвитку предметних компетентностей учителів інформатики засобами дистанційного навчанняOM Spirin, KR KolosІнформаційні технології і засоби навчання 25 (5), 2011 | 2* | 2011 |
Концептуальні засади проектування електронних бібліотек наукових установОМ СпірінІІТЗН НАПН України, 2010 | 2 | 2010 |
Практична інформатика: Методичний посібникОМ СпірінЖитомир, 2001 | 2 | 2001 |
Різнорівневі програмні вимоги до вивчення основ штучного інтелекту в педагогічному вузіОМ СпірінПроблеми освіти, 31-43, 2000 | 2 | 2000 |
Деякі проблеми вивчення основ штучного інтелекту в курсі інформатикиОМ СпірінНові технології навчання.-К.: ІЗМН, 47-54, 1997 | 2 | 1997 |
Адаптивне навчання на основі LMS Moodle: постановка проблемиОМ Спірін, І НаумукІнформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук …, 2020 | 1 | 2020 |
Використання електронних відкритих систем для інформаційно-аналітичної підтримки педагогічних досліджень: словник-довідникОМ Спірін, СМ Іванова, АВ Яцишин, АВ Кільченко, ТЛ Новицька, ...ЦП Компринт, 2019 | 1 | 2019 |
Електронна бібліотека як джерело статистичних даних для інформаційно-аналітичної підтримки педагогічних дослідженьОМ Спірін, ТЛ Новицька, АВ ЯцишинІнформаційні технології в освіті, 7-26, 2018 | 1 | 2018 |
Концептуальні питання професійної сертифікації фахівців з інформаційної та кібербезпеки в УкраїніОМ Спірін, ОК ЮдінАКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЮ БЕЗПЕКОЮ ДЕРЖАВИ, 156, 2018 | 1 | 2018 |
Мобільна підтримка презентацій мультимедійного контенту на прикладі пристрою Ezcast C2ВЮ Биков, ОМ Спірін, ОП Пінчук, МА ШиненкоКомп’ютер у школі та сім’ї 4 (140), 15-18, 2017 | 1 | 2017 |
Cтворення та технічна підтримка Електронної бібліотеки установи НАПН УкраїниСМ Іванова, ЗВ Савченко, ОМ Спірін, АВ Яцишин, ВА ТкаченкоАтіка, 2014 | 1 | 2014 |
LINUX та VIRTUALBOX у навчанні абстрактних понять теорії операційних системОМ Спірін, ОС СверчевськаFOSS LVIV-2011, 149-151, 2011 | 1 | 2011 |
Практична інформатикаОМ СпірінЖитомир, 2002 | 1 | 2002 |
Технологія організації масового дистанційного навчання учнів в умовах карантину на базі платформи MoodleOM Spirin, KR KolosInformation Technologies and Learning Tools 79 (5), 29-58, 2020 | | 2020 |
Модель використання відкритих електронних науково-освітніх систем для розвитку інформаційно-дослідницької компетентності наукових і науково-педагогічних працівниківOM Spirin, SM Ivanova, AV Іatsyshyn, LA Luparenko, AF Dudko, ...Information Technologies and Learning Tools 77 (3), 302-323, 2020 | | 2020 |
Personalized and adaptive ICT-enhanced learning: а brief review of research from 2010 to 2019V Osadchyi, I Krasheninnik, O Spirin, S Koniukhov, T DiuzhikovaCEUR Workshop Proceedings 2732, 559-571, 2020 | | 2020 |
Відкриті електронні науково-освітні системи у науково-дослідній діяльності: методичний посібникСМ Іванова, ВМ Дем’яненко, АФ Дудко, АВ Кільченко, ЮА Лабжинський, ...Педагогічна думка, 2020 | | 2020 |
Електронна бібліотека як засіб інформаційно-аналітичної підтримки науково-педагогічних дослідженьОМ Спірін, ТЛ Новицька, АВ ЯцишинЦифрова трансформація освіти і науки: теорія і практика: збірник наукових …, 2019 | | 2019 |
Звіт про науково-дослідну роботу «Методика використання відкритих електронних науково-освітніх систем для розвитку інформаційно-дослідницької компетентності наукових і науково …АВ Яцишин, СМ Іванова, ОМ Спірін, ЛА Лупаренко, АВ Кільченко, ...Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2019 | | 2019 |
Проєктування і використання відкритого хмаро орієнтованого освітньо-наукового середовища закладу вищої освітиВЮ Биков, СМ Вернигора, АМ Гуржій, ЛМ Новохатько, ОМ Спірін, ...Інформаційні технології і засоби навчання 6 (74), 1-19, 2019 | | 2019 |
Інформаційно-цифрові технології віртуального університету післядипломної освітиОМ СпірінДЗВО" Університет менеджменту освіти", 2019 | | 2019 |
Теоретико-методологічні засади інформатизації освіти та практична реалізація інформаційно-комунікаційних технологій в освітній сфері УкраїниВЮ Биков, ОЮ Буров, АМ Гуржій, МІ Жалдак, МП Лещенко, ...Компринт, 2019 | | 2019 |
Інформаційно-цифрові технології підтримки науково-педагогічних досліджень в університетіОМ Спірін | | 2019 |
Використання електронної відкритої журнальної системи Open Journal Systems для інформаційно-комунікаційної підтримки освітнього процесуОМ Спірін, ЛА ЛупаренкоНауково-практична конференція «Мультимедійні технології в освіті та інших …, 2017 | | 2017 |
Наукова школа Мирослава Івановича ЖалдакаОМ Спірін, ЮС Рамський, ВМ Франчук, НП ФранчукПроблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному …, 2017 | | 2017 |
Схвалено до використання у загальноосвітніх навчальних закладах, висновок Науково-методичної комісії з інформатизації закладів освіти Науково-методичної ради з питань освіти …ОІ Локшина, ОМ Спірін, ВЮ Биков, ОВ Овчарук | | 2017 |
Звіт про науково-дослідну роботу «Система інформаційно-аналітичної підтримки педагогічних досліджень на основі електронних систем відкритого доступу»ОМ Спірін, СМ Іванова, АВ ЯцишинІнститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2017 | | 2017 |
Інформаційно-аналітична підтримка педагогічних досліджень на основі електронних систем відкритого доступуОМ Спірін, СМ Іванова, АВ Яцишин, МА Шиненко, АВ Кільченко, ...Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2017 | | 2017 |
Матеріали семінару-тренінгу з питань інтенсифікації роботи з упровадження результатів наукових досліджень учених Академії засобами Електронної бібліотеки Національної академії …ОМ Спірін, АВ Яцишин, ЛА Лупаренко, ТЛ НовицькаІнститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2017 | | 2017 |
Матеріали семінару «Ведення електронної бібліотеки НАПН України: статистичні особливості опрацювання інформаційних ресурсів»ОМ Спірін, ОЕ Коневщинська, СМ Іванова, АВ КільченкоІнститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2017 | | 2017 |
СУЧАСНІ ВИМОГИ І ЗМІСТ ПІДГОТОВКИ НАУКОВИХ КАДРІВ ВИЩОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ З ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІOM Spirin, YH Nosenko, AV ІatsyshynInformation Technologies and Learning Tools 56 (6), 219-239, 2016 | | 2016 |
Інформаційно-аналітична підтримка науково-педагогічних досліджень на основі електронних бібліометричних системОМ Спірін, ВЮ БиковІнститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2016 | | 2016 |
Інформаційно-аналітичні матеріали до парламентських слухань «Реформування галузі інформаційно-комунікаційних технологій та розвиток інформаційного простору України»ВЮ Биков, ОМ Спірін, ОП Пінчук, ОЕ Коневщинська, ОО Гриб'юк, ...Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України; http …, 2016 | | 2016 |
Рекомендовано до друку відділом відкритих освітньо-наукових інформаційних систем Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України (протокол № 10 від 10.10 …О Спірін | | 2016 |
Матеріали семінару з питань створення профілів наукових колективів та включення наукових фахових видань до міжнародних наукометричних баз данихОМ Спірін, НВ Сороко, ІД Малицька, ЛА Лупаренко, ОО ГриценчукІнститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2016 | | 2016 |
Матеріали семінару з питань використання міжнародної наукометричної бази Web of ScienceВЮ Биков, ОМ Спірін, ІО ТихонковаІнститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2016 | | 2016 |
Матеріали семінару-тренінгу з питань ведення Електронної бібліотеки НАПН УкраїниОМ Спірін, СМ Іванова, ТЛ НовицькаІнститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2015 | | 2015 |
ББК 74.58 А72ОМ Спірін, ГА Дмитренко | | 2015 |
Матеріали семінару-тренінгу щодо створення профілю наукового працівника в наукометричній базі Google ScholarОМ Спірін, СМ Іванова, СМ Тукало, НВ Сороко, АВ КільченкоІнститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2015 | | 2015 |
Web-орієнтовані засоби моніторингу оприлюднення результатів науково-педагогічних дослідженьОМ СпірінЗвітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів …, 2015 | | 2015 |
ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ЕРRINTS ЯК ЗАСОБУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУКОМ Спірін | | 2014 |
Звіт про науково-дослідну роботу «Система науково-організаційного і технологічного забезпечення розвитку мережі електронних бібліотек установ НАПН України»(заключний)СМ ІвановаІнститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2014 | | 2014 |
Досвід роботи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: до 15-річчя заснуванняОМ Спірін, АВ ЯцишинТеорія і практика використання системи управління навчанням Moodle, 2014 | | 2014 |
Принципи проектування мережі електронних бібліотек установ НАПН УкраїниОМ СпірінЗвітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів …, 2013 | | 2013 |
Мережа електронних бібліотек НАПН УкраїниОМ Спірін | | 2013 |
Система науково-організаційного і технологічного забезпечення розвитку мережі електронних бібліотек установ НАПН УкраїниОМ Спірін, СМ Іванова, ОВ Новицький, ЗВ Савченко, АВ Яцишин, ... | | 2012 |
Aктуальні педагогічні дослідження в галузі освітніх інформаційно-комунікаційних технологійОМ СпірінКиївськ. обл. ін-т післядипл. освіти пед. кадрів, Ун-т менеджменту освіти …, 2011 | | 2011 |
Концепція електронної бібліотеки Національної академії педагогічних наук УкраїниОМ Спірін, ОВ Новицький, СМ Іванова, МА ШиненкоНАПН України, ІІТЗН НАПН України, 2011 | | 2011 |
Спірін Олег Михайлович, доктор педагогічних наук, головний науковий співробітник відділу комп’ютерно орієнтованих систем навчання і досліджень Інституту інформаційних …ОМ Спірін | | 2010 |
Звіт про науково-дослідну роботу "Система інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів, вчителів і керівників загальноосвітніх навчальних закладів для нормативного …ВЮ Биков, ОВ Овчарук, ОМ Спірін, МІ Жалдак, ОВ Співаковський, ...Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2010 | | 2010 |
Сучасні напрями науково-педагогічних досліджень в галузі освітніх інформаційно-комунікаційних технологійОМ Спірін, ВЮ БиковНАУ, 2010 | | 2010 |
Теоретичний аналіз освітньо-наукових електронних бібліотечних систем, концепція електронної бібліотеки АПН УкраїниОМ Спірін, ОВ Новицький, СМ Іванова, ЗВ СавченкоІІТЗН НАПН України, 2009 | | 2009 |
Автоматизована система “НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ”, побудована на основі Web-орієнтованого підходуОМ Спірін | | 2007 |
Експеримент із впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на соціально-психологічному факультетіОЛ Музика, ОМ Спірін, ТМ Майстренко, ІС Загурська, ЮО ОснадчукЖитомирський державний університет імені Івана Франка, 2007 | | 2007 |
ХАРАКТЕРИСТИКА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНО-АПАРАТНИХ ЗАСОБІВ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІЛА Карташова, ТІ Коваль, ВВ Лапінський, СГ Литвинова, ОІ Ляшенко, ... | | |
ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ БІБЛІОТЕК У НАУКОВО–ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХОМ Спірін, СМ Іванова, ВА Резніченко, ОВ Новицький, ГЮ Проскудіна, ... | | |
19 вересня 2016 р. Початок о 14: 00 Засідання 9ОМ Спірін | | |
РІЧЧЯ ЗАСНУВАННЯОМ Спірін, АВ Яцишин | | |
Використання системи електронного навчання MOODLE для контролю і оцінювання навчальної діяльності студентів ВНЗ: методичний посібникОМ Спірін, АА Тимченко | | |
Науковий редактор—ОП ПінчукСП Величко, ОМ Спірін | | |
РЕКОМЕНДАЦІЇ АСПІРАНТАМ І ДОКТОРАНТАМ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ СИСТЕМ ВІДКРИТОГО ДОСТУПУ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ДИСЕРТАЦІЙНИХ ДОСЛІДЖЕНЬЮМ Главчева, СМ Іванова, ОА Гальчевська, ОМ Спірін | | |