Передові технології реалізації освітніх ініціатив

Передові технології реалізації освітніх ініціатив

7 лютого 2024 р. в Університеті Григорія Сковороди в Переяславі спільно з МОН України, Інститут цифровізації освіти НАПН України, Економічним ун.-м у Вроцлаві (Польща), Ун.-м національного і світового господарства (Болгарія), Сухумським державним ун.-м (Грузія), Даугавпілським ун.-м (Латвія), Humanitas university in sosnowiec (Польща), Балтійською міжнародною академією (Латвія) проведено в змішаному форматі Міжнародну науково-методичну конференцію «Передові технології реалізації освітніх ініціатив».

Переяслав_1.png

Серед напрямів конференції: Інтернаціоналізація навчального процесу та підготовка фахівців світового рівня секція, Професійна освіта: сучасні реалії та перспективи розвитку секція, Організація навчання, програми та напрями підготовки студентів у сучасному університеті секція, Соціальні комунікації в інформаційному просторі.

На пленарному засіданні з вітальним словом виступила Пінчук Ольга Павлівна, заступник директора з науково-експериментальної роботи. Ольга Пінчук коротко презентувала діяльність дослідницького колективу провідної наукової національної установи впровадження інформаційних і комунікаційних технологій – Інституту цифровізації освіти, команди, що докладає багато зусиль для розвитку комп’ютерно орієнтованої підтримки відкритої освіти та електронного навчання.

Переяслав_1_1.png Переяслав_1_2.png

З доповідями на пленарному засіданні виступили:

Іванова Світлана Миколаївна, завідувач відділу відкритих освітньо-наукових інформаційних систем Інституту цифровізації освіти НАПН України про «Електронне портфоліо як засіб презентації результатів науково-педагогічної роботи викладачів».

Лупаренко Лілія Анатолїівна, завідувач відділу цифрової трансформації НАПН України Інституту цифровізації освіти НАПН України ‒ «Українська електронна енциклопедія освіти» ‒ національний проєкт розвитку поняттєвого апарату наук про освіту».

Програма >>>

Анонси та оголошення

Міжнародна науково-практична конференція «Цифрова компетентність вчителя нової української школи 2024: інновації в умовах змін.

21 березня запрошуємо до участі у Міжнародній науково-практичній конференції «Цифрова компетентність вчителя нової української школи 2024: інновації в умовах змін», що проходитиме в онлайн форматі. На заході, що 7 років поспіль збирає вчителів, керівників шкіл, методистів, спеціалістів системи ППО, викладачів ЗВО, студентів, аспірантів, докторантів, наукових та науково-педагогічних працівників України і зарубіжжя, обговорюються актуальні проблеми освіти в контексті цифрових трансформацій.

Реєстрація учасників, зразок оформлення матеріалів та детальна інформація знаходиться на сайті за посиланням https://sites.google.com/iitlt.gov.ua/digitalteacherscompetence


ІV МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» - 2024

Вельмишановні колеги, запрошуємо до участі в міжнародній конференції, яка відбудеться у змішаному форматі 30 квітня 2024 року.

Наша мета: розвиток теоретичних засад і обмін практичним досвідом застосування імерсивних технологій у навчальному процесі закладів освіти різного рівня.


Опитування вчителів 2024 «Моніторинг готовності та потреб вчителів щодо використання цифрових засобів та ІКТ»

Інститут цифровізації освіти НАПН України спільно з ДНЗ «Інститут модернізації змісту освіти» з 12 лютого по 31 березня 2024 р. проводить всеукраїнське онлайн опитування вчителів щодо використання ними цифрових засобів та ІКТ.

Запрошуємо Вас долучитись до опитування за посиланням https://forms.gle/JxWXQ8btuFDnUqNA6.


Методологічний семінар з проблем профільної середньої освіти

4 квітня 2024 р. відбудеться методологічний семінар «ПРОФІЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА: ВИКЛИКИ І ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ». Методологічний семінар пройде у змішаному форматі. У роботі семінару передбачаються виступи на пленарному засіданні, проблемні дискусії на круглих столах, онлайн презентації інноваційних освітніх практик реалізації профільного навчання в різних типах закладів освіти. Серед наукових напрямів роботи семінару: Формування і перспективи розвитку цифрового освітнього середовища закладів профільної середньої освіти; Підготовка педагогічних працівників до профільного навчання в умовах реформування української освіти.


Міжнародна науково-практична конференція "Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції"

Запрошуємо взяти участь у роботі IІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», яка відбудеться 26 квітня 2024 року в Донецькому державному університеті внутрішніх справ, м. Кропивницький в онлайн форматі.

Місія конференції: обговорення актуальних питань впровадження STEAM-технологій в освітній процес закладів освіти різного рівня та профілю.

Прийом матеріалів конференції до 10.04.2024 р.

Робочі мови конференції: українська, англійська, польська.


Міжнародна наукова конференція «Штучний інтелект у науці та освіті»

1-2 березня 2024 року запрошуємо взяти участь у роботі Міжнародної наукової конференції «Штучний інтелект у науці та освіті» (AISE 2024).

Напрями роботи: ШІ в освіті, ШІ в науці, ШІ в економіці, Нейронні мережі та машинне навчання.


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.


Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт

Запрошуємо студентів закладів вищої освіти до участі у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті».

Студентські наукові роботи, представлені на Конкурс, мають бути спрямовані на вирішення проблем використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті, повинні містити елементи наукової новизни та практичної цінності з одного або декількох напрямів наукових досліджень, а саме:

  1. Інформаційно-комунікаційні технології у дошкільній і початковій освіті.
  2. Інформаційно-комунікаційні технології у загальній середній освіті.
  3. Інформаційно-комунікаційні технології у професійній освіті.
  4. Інформаційно-комунікаційні технології у закладах вищої освіти.
  5. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у наукових дослідженнях.