3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у другому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться в рамках 19-тої Міжнародної конференції з ІКТ в освіті, дослідженнях та індустріальних застосуваннях. Інтеграція, гармонізація та трансфер знань (ICTERI 2024). 29.07.2024 – дедлайн подання робіт, 23.09.2024 – день семінару, що пройде в гібридному форматі. Без плати за участь у семінарі та публікацію.

Цифрова трансформація змінила світ, суспільство та економіку. Однак до пандемії COVID-19 її вплив на освіту та навчання був набагато меншим. Пандемія продемонструвала, що система освіти та навчання, що відповідає цифровій епосі, є важливою. Цифровізація освітнього процесу всіх рівнів, галузей і напрямів підготовки, яка відбулася під час пандемії, підготувала всі рівні освіти в Україні до роботи в умовах війни. Цифрова трансформація на сьогодні є ключовим питанням для досліджень усіх науковців світу. Запрошуємо дослідників, аспірантів, науковців взяти участь у семінарі, присвяченому глобальній проблемі людства.

DigiTransfEd — це рецензований міжнародний семінар, присвячений теорії та практиці цифрової трансформації освіти. Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 було високо оцінено міжнародної науковою спільнотою і проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553

Теми DigiTransfEd включають, але не обмежуються, наступне:

  • Стратегії цифрової трансформації навчальних закладів
  • Розвиток цифрових ресурсів для освіти
  • Цифрові освітні ресурси та практики
  • Оцінювання та оцінка цифрових навчальних середовищ
  • Інтеграція цифрових технологій у викладання та навчання
  • Онлайнові та змішані моделі навчання для загальної середньої освіти та вищої освіти
  • Залучення та мотивація студентів до онлайн-навчання
  • Навчання майбутніх вчителів та їх професійний розвиток для цифрової трансформації
  • Етичні та соціальні наслідки цифрової трансформації в освіті
  • Гейміфікація та ігрове навчання в цифровій освіті
  • Інноваційні технології та інструменти цифрової освіти
  • Адаптивні технології навчання
  • Цифрова трансформація та освітня рівність
  • Цифрове громадянство та цифрова грамотність в освіті
  • Цифрове навчальне середовище для кооперації, колаборації та спілкування

DigiTransfEd запрошує (i) повні дослідницькі статті, (ii) обговорення, опитування або аналіз проблем, (iii) короткі/дослідницькі статті. Подання мають бути оригінальними та не повинні бути опубліковані раніше або розглядатися для публікації під час оцінювання для цього семінару. Правила подання і вимоги в інформлисті.

Лише документи, написані англійською мовою, можуть бути рекомендовані, якщо вони прийняті Програмним комітетом DigiTransfEd, для публікації в матеріалах семінару, що будуть подані на CEUR-WS.org.

Сторінка події на Фейсбук

Сайт події: https://doors.easyscience.education/digitransfed2024/

Про подію на сайті ICTERI: https://icteri.org/icteri-2024/workshops-calls-for-papers/digitransfed-2024/

Подання: https://cmt3.research.microsoft.com/DigiTransfEd2024/

Збірник матеріалів: CEUR-WS.

Інформлист

Останні події

 30.04.2024

Випуск № 2 (100) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання»

Пропонуємо Вашій увазі випуск № 2 (100) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал незмінно посідає 1 місце у Топ 100 «Найкращі публікації – українська» за версією Google Scholar. Видання включено до Web of Science Core Collection - Emerging SourcesCitation Index (ESCI), JIF = 0,8 (2022), JCI = 0,45 (2022); процентиль (квартиль) 34% (Q3) в категорії Education & Educational Research.


 30.04.2024

Цифрова трансформація науково-освітніх середовищ в умовах воєнного стану

Опубліковано Збірник матеріалів Звітної наукової конференції Інституту цифровізації освіти НАПН України «Цифрова трансформація науково-освітніх середовищ в умовах воєнного стану». У доповідях учасників конференції визначено сучасні напрями розвитку цифрових технологій відкритої освіти і науки, описано теоретичні та практичні аспекти проектування і використання сучасних засобів навчання у комп’ютерно орієнтованому середовищі, зокрема, застосування хмарних та імерсивних технологій, а також презентовано результати досліджень трансформації та ролі веборієнтованих систем енциклопедичних видань, використання семантичного підходу у функціонуванні онлайн енциклопедій та формуванні поняттєво-термінологічного апарату педагогіки та психології.


 29.04.2024

CoARA - Action Plans

29 квітня 2024 р. відбулася онлайн-зустріч підписантів Угоди про реформування процесу оцінювання досліджень. Протягом року Інститут цифровізації освіти НАПН України, як підписанит Угоди і учасник Коаліції має зобов’язання створити План дій із конкретними етапами виконання узгоджених основних зобов’язань. Для підтримки цього процесу всі підписанти та організації, зацікавлені в підписанні Угоди, були запрошені на інформаційну зустріч, організовану CoARA (Coalition for Advansing Research Assessment).

У зустрічі взяли участь заступниця директора Інституту Ольга Пінчук та завідувачка відділу хмаро орієнтованих систем інформатизації освіти Марія Шишкіна


 28.04.2024

Майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога»

25.04.2024 р. відбувся майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога»


 26.04.2024

Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції

26 квітня 2024 р. відбулася IІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», ініціатором та базою якого став Донецький державний університет внутрішніх справ, м. Кропивницький. Інститут цифровізації освіти другий рік поспіль є співорганізатором цього заходу, місія якого в обговоренні актуальних питань впровадження STEAM-технологій в освітній процес закладів освіти різного рівня та профілю.


 19.04.2024

Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті"

19 квітня 2024 р. на базі МДПУ імені Богдана Хмельницького відбулася підсумкова науково-практична конференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті". Робота здійснювалася за двома напрямами: Інформаційно-комунікаційні технології у закладах вищої освіти та у наукових дослідженнях; Інформаційно-комунікаційні технології у загальній середній освіті та у професійній освіті. До складу журі Конкурсу увійшли наукові співробітники нашого інституту: Тетяна Вакалюк, Вячеслав Осадчий, Ольга Пінчук, Олег Спірін, Анна Яцишин.

У Конкурсі, що отримав старт у грудні 2023 року, взяли участь студенти, які здобувають вищу освіту за освітнім ступенем бакалавра, магістра у закладах вищої освіти України та інших країн. 


 19.04.2024

Всеукраїнський науково-методичний семінар «Системи навчання і освіти в комп’ютерно орієнтованому середовищі»

18.04.2024 р. відбувся Всеукраїнський науково-методичний семінар «Системи навчання і освіти в комп’ютерно орієнтованому середовищі»


 12.04.2024

Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях"

10 квітня 2024 року в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбувся Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях". В рамках семінару відбулася лекція Зої Рябової, доктора педагогічних наук, професора, професора кафедри менеджменту освіти та права ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, на тему: "Науково-методологічні засади організації та проведення експерименту наукового дослідження".


 10.04.2024

ІІ Міжнародний цифровий форум – нова платформа обміну досвідом освітян з України та Польщі

9 квітня відбувся ІІ Міжнародний цифровий форум, організований Вищою Школою Економіки (Wyższa Szkoła Gospodarki) (м.Бидгощ, Польща) у партнерстві з Міністерством вищої освіти Польщі, в роботі якого взяли участь близько 60 учасників з університетів та наукових установ Польщі та України.
Доповідачі поділились досвідом використання штучного інтелекту та імерсивних технологій у мистецькій освіти, підготовці архітекторів, оцифруванні культурної спадщини, методами та формами використання імерсивних засобів у вивченні іноземних мов, міжкультурному спілкуванні, обговорили вплив штучного інтелекту на рівність і справедливість в освіті, питання обізнаності з цифровими технологіями дорослих, шляхи подолання цифрової дезінформації та маніпуляції та ін.
З доповідями на форумі виступили Оксана Овчарук, доктор педагогічних наук, професор, заввідділом компаративістики інформаційно-освітніх інновацій та Оксана Кравчина, науковий співробітник відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій.


 04.04.2024

Всеукраїнський науково-методичний семінар «Системи навчання і освіти в комп’ютерно орієнтованому середовищі»

01.04.2024 р. відбувся Всеукраїнський науково-методичний семінар «Системи навчання і освіти в комп’ютерно орієнтованому середовищі».