3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у другому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться в рамках 19-тої Міжнародної конференції з ІКТ в освіті, дослідженнях та індустріальних застосуваннях. Інтеграція, гармонізація та трансфер знань (ICTERI 2024). 29.07.2024 – дедлайн подання робіт, 23.09.2024 – день семінару, що пройде в гібридному форматі. Без плати за участь у семінарі та публікацію.

Цифрова трансформація змінила світ, суспільство та економіку. Однак до пандемії COVID-19 її вплив на освіту та навчання був набагато меншим. Пандемія продемонструвала, що система освіти та навчання, що відповідає цифровій епосі, є важливою. Цифровізація освітнього процесу всіх рівнів, галузей і напрямів підготовки, яка відбулася під час пандемії, підготувала всі рівні освіти в Україні до роботи в умовах війни. Цифрова трансформація на сьогодні є ключовим питанням для досліджень усіх науковців світу. Запрошуємо дослідників, аспірантів, науковців взяти участь у семінарі, присвяченому глобальній проблемі людства.

DigiTransfEd — це рецензований міжнародний семінар, присвячений теорії та практиці цифрової трансформації освіти. Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 було високо оцінено міжнародної науковою спільнотою і проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553

Теми DigiTransfEd включають, але не обмежуються, наступне:

  • Стратегії цифрової трансформації навчальних закладів
  • Розвиток цифрових ресурсів для освіти
  • Цифрові освітні ресурси та практики
  • Оцінювання та оцінка цифрових навчальних середовищ
  • Інтеграція цифрових технологій у викладання та навчання
  • Онлайнові та змішані моделі навчання для загальної середньої освіти та вищої освіти
  • Залучення та мотивація студентів до онлайн-навчання
  • Навчання майбутніх вчителів та їх професійний розвиток для цифрової трансформації
  • Етичні та соціальні наслідки цифрової трансформації в освіті
  • Гейміфікація та ігрове навчання в цифровій освіті
  • Інноваційні технології та інструменти цифрової освіти
  • Адаптивні технології навчання
  • Цифрова трансформація та освітня рівність
  • Цифрове громадянство та цифрова грамотність в освіті
  • Цифрове навчальне середовище для кооперації, колаборації та спілкування

DigiTransfEd запрошує (i) повні дослідницькі статті, (ii) обговорення, опитування або аналіз проблем, (iii) короткі/дослідницькі статті. Подання мають бути оригінальними та не повинні бути опубліковані раніше або розглядатися для публікації під час оцінювання для цього семінару. Правила подання і вимоги в інформлисті.

Лише документи, написані англійською мовою, можуть бути рекомендовані, якщо вони прийняті Програмним комітетом DigiTransfEd, для публікації в матеріалах семінару, що будуть подані на CEUR-WS.org.

Сторінка події на Фейсбук

Сайт події: https://doors.easyscience.education/digitransfed2024/

Про подію на сайті ICTERI: https://icteri.org/icteri-2024/workshops-calls-for-papers/digitransfed-2024/

Подання: https://cmt3.research.microsoft.com/DigiTransfEd2024/

Збірник матеріалів: CEUR-WS.

Інформлист

Останні події

 06.09.2024

Пілот Grammarly в Україні

Інститут цифровізації освіти НАПН України став учасником пілотного проєкту МОН України та Grammarly! Отримано ліцензії на використання Grammarly for Education. Співробітники Інституту долучилися до використання широких можливостей сучасного помічника з написання англійською.


 06.08.2024

Засідання разової спеціалізованої вченої ради Інституту цифровізації освіти НАПН України про присудження ступеня доктора філософії Прокопенко Аллі Анатоліївні за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки

29 липня 2024 року о 13.00 на засіданні разової спеціалізованої вченої ради Інституту цифровізації освіти НАПН України відбувся захист дисертаційної роботи Прокопенко Алли Анатоліївни «Розвиток цифрової компетентності офіцерів військового управління Збройних Сил України в системі підвищення кваліфікації» на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки.


 06.08.2024

Вручення диплома доктора філософії за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» Водоп’ян Наталії Іванівні

15 липня 2024 року відбулося вручення диплома доктора філософії за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» Водоп’ян Наталії Іванівні. 


 06.08.2024

Вручення диплома доктора філософії за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» Рантюку Івану Івановичу

08 липня 2024 року відбулося вручення диплома доктора філософії за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» Рантюку Івану Івановичу. 


 01.08.2024

Рецензування в епоху відкритої науки: нові виклики та можливості

У період з 25.06.2024 р. по 16.07.2024 р. було проведено серію зустрічей 510 учасників онлайн курсу «Рецензування в епоху відкритої науки: нові виклики та можливості». Навчальний курс орієнтовано на рецензентів наукових матеріалів (з досвідом і без), редакторів наукових журналів, дослідників, а також усіх, хто прагнув покращити свої навички рецензування та бути в курсі сучасних тенденцій у науці. Серед організаторів - Інститут цифровізації освіти НАПН України. 365 осіб отримали сертифікати про успішне завершення навчання.


 30.06.2024

Засідання разової спеціалізованої вченої ради Інституту цифровізації освіти НАПН України про присудження ступеня доктора філософії Водоп’ян Наталії Іванівні за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки

28 червня 2024 року о 13.00 на засіданні разової спеціалізованої вченої ради Інституту цифровізації освіти НАПН України відбувся захист дисертаційної роботи Водоп’ян Наталії Іванівни «Методика проєктування вчителями хмаро орієнтованого середовища дистанційного навчання біології в умовах неформальної освіти» на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки.


 30.06.2024

Випуск № 3 (101) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання»

Пропонуємо Вашій увазі випуск № 3 (101) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал незмінно посідає 1 місце у Топ 100 «Найкращі публікації – українська» за версією Google Scholar. Видання включено до Web of Science Core Collection - Emerging SourcesCitation Index (ESCI).


 23.06.2024

Засідання разової спеціалізованої вченої ради Інституту цифровізації освіти НАПН України про присудження ступеня доктора філософії Рантюку Івану Івановичу за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки»

20 червня 2024 року о 12.00 на засіданні разової спеціалізованої вченої ради Інституту цифровізації освіти НАПН України відбувся захист дисертаційної роботи Рантюка Івана Івановича «Використання інформаційно-комунікаційних технологій управління проєктами у процесі неформальної освіти фахівців ІТ-компаній» на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки».


 19.06.2024

Загальні збори РМВ НАПН України

19 червня молоді вчені Інституту цифровізації освіти НАПН України взяли участь у загальних зборах Ради молодих вчених Національної академії педагогічних наук України. Під час заходу присутні обговорювали основні напрацювання РМВ НАПН України за останні роки, обмінялися думками щодо подальшого розвитку науки та освіти в Україні, а також визначили пріоритетні завдання на найближчий час.


 19.06.2024

Конференція та загальні збори Eurodoc

4 - 7 червня 2024 р. у м. Любляна (Словенія) відбулася конференція та загальні збори Європейської ради докторантів і молодих дослідників (Eurodoc). У заході взяла участь кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Інституту цифровізації освіти НАПН України, консультантка Ради молодих учених при Міністерстві освіти і науки України - Аліса Сухіх.