Освіта для сталого розвитку: 5-та міжнародна конференція зі сталого майбутнього: екологічні, технологічні, соціальні та економічні питання: ICSF 2024

Освіта для сталого розвитку: 5-та міжнародна конференція зі сталого майбутнього: екологічні, технологічні, соціальні та економічні питання: ICSF 2024

21-24 травня відбулась міжнародна конференція ICSF 2024: зі сталого майбутнього: екологічні, технологічні, соціальні та економічні питання. Серед організаторів – низка вітчизняних університетів: Криворізький державний педагогічний університет, Державний університет «Житомирська політехніка», Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Національний університет водного господарства та природокористування та ін. Програмний комітет конференції очолив Сергій Семеріков, доктор педагогічних наук, професор.

Доповідачі з різних країн – Болгарії, В’єтнаму, Ізраїлю, Польщі, Румунії, України представили дослідження у сфері стійких технологій, інженерії, сталого будівництва та транспорту, сталого міського планування, екологічної політики, економіки та права.

Освіта для сталого розвитку стала одним з важливих напрямів роботи конференції. У окремій тематичній секції взяли участь співробітники Інституту цифровізації освіти НАПН України. Науковцями інституту (Ірина Мінтій, Тетяна Вакалюк, Марія Лещенко, Оксана Овчарук, Майя Марієнко, Олена Гриценчук, Оксана Кравчина, Ірина Малицька) було представлено доповіді «Комбіноване навчання: визначення, концепція та актуальність для освіти для сталого розвитку», «Забезпечення сталого розвитку шляхом використання цифрових освітніх хабів для викладання громадянської освіти в школі», «Використання ІКТ вчителями для розвитку критичного мислення учнів у контексті сталого розвитку в Україні». Секцію очолила Тетяна Вакалюк, доктор педагогічних наук, професор.

2.jpg

Для довідки: Міжнародна конференція зі сталого майбутнього: екологічні, технологічні, соціальні та економічні питання: ICSF 2024 проводиться вже вп’яте, головним організатором якої виступає Криворізький національний педагогічний університет. Метою конференції є представлення сучасних досліджень у контексті Цілей сталого розвитку (ЦСР), надання платформи для обміну інноваціями та дослідженнями для вчених, інженерів, освітян та широкого кола спеціалістів задля розбудови сталого майбутнього. Детально про конференцію: ICSF 2024: 5th International Conference on Sustainable Futures: Environmental, Technological, Social and Economic Matters

Анонси та оголошення

Вступ до аспірантури у 2024 р. Спеціально організована сесія ЄВІ.

Згідно з Порядком прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році, умовою допуску до вступних іспитів до аспірантури Інституту цифровізації освіти НАПН України є успішне складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ).
У вересні 2024 році відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ.
Зареєструватися для участі в спецсесії ЄВІ можуть вступники, які:
  • реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ, але не змогли взяти в ній участі;
  • бажають повторно скласти ЄВІ, для покращення результату;
  • не реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ.
Реєстрація для участі в спецсесії ЄВІ триватиме протягом 12–19 серпня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ триватиме протягом 12–14 вересня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ буде проведена за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.