Освіта для сталого розвитку: 5-та міжнародна конференція зі сталого майбутнього: екологічні, технологічні, соціальні та економічні питання: ICSF 2024

Освіта для сталого розвитку: 5-та міжнародна конференція зі сталого майбутнього: екологічні, технологічні, соціальні та економічні питання: ICSF 2024

21-24 травня відбулась міжнародна конференція ICSF 2024: зі сталого майбутнього: екологічні, технологічні, соціальні та економічні питання. Серед організаторів – низка вітчизняних університетів: Криворізький державний педагогічний університет, Державний університет «Житомирська політехніка», Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Національний університет водного господарства та природокористування та ін. Програмний комітет конференції очолив Сергій Семеріков, доктор педагогічних наук, професор.

Доповідачі з різних країн – Болгарії, В’єтнаму, Ізраїлю, Польщі, Румунії, України представили дослідження у сфері стійких технологій, інженерії, сталого будівництва та транспорту, сталого міського планування, екологічної політики, економіки та права.

Освіта для сталого розвитку стала одним з важливих напрямів роботи конференції. У окремій тематичній секції взяли участь співробітники Інституту цифровізації освіти НАПН України. Науковцями інституту (Ірина Мінтій, Тетяна Вакалюк, Марія Лещенко, Оксана Овчарук, Майя Марієнко, Олена Гриценчук, Оксана Кравчина, Ірина Малицька) було представлено доповіді «Комбіноване навчання: визначення, концепція та актуальність для освіти для сталого розвитку», «Забезпечення сталого розвитку шляхом використання цифрових освітніх хабів для викладання громадянської освіти в школі», «Використання ІКТ вчителями для розвитку критичного мислення учнів у контексті сталого розвитку в Україні». Секцію очолила Тетяна Вакалюк, доктор педагогічних наук, професор.

2.jpg

Для довідки: Міжнародна конференція зі сталого майбутнього: екологічні, технологічні, соціальні та економічні питання: ICSF 2024 проводиться вже вп’яте, головним організатором якої виступає Криворізький національний педагогічний університет. Метою конференції є представлення сучасних досліджень у контексті Цілей сталого розвитку (ЦСР), надання платформи для обміну інноваціями та дослідженнями для вчених, інженерів, освітян та широкого кола спеціалістів задля розбудови сталого майбутнього. Детально про конференцію: ICSF 2024: 5th International Conference on Sustainable Futures: Environmental, Technological, Social and Economic Matters

Анонси та оголошення

Онлайн-форум

Запрошуємо вас 12.11.24 до участі у VІ всеукраїнському відкритому науково-практичному онлайн-форумі «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії». Інститут цифровізації освіти запрошує презентувати свої досягнення та поділитися досвідом під час роботи секції «Інформаційно-цифрові середовища закладів освіти: трансформація, безпека, вплив AI».

Програму заходу, тези Форуму, посилання на підключення будуть надіслані всім зареєстрованим учасникам. Електронний варіант збірника буде розіслано авторам. Також усім спікерам і зареєстрованим учасникам буде надіслано сертифікат щодо участі у Форумі.

Участь у Форумі безкоштовна.


VI міжнародна виставка «Інноватика в сучасній освіті», 23-25.11.24

Запрошуємо 24 жовтня відвідати вебінар «Сервіси штучного інтелекту для професійного зростання педагогічних працівників». Проводить: Мар’єнко Майя Володимирівна, провідний науковий співробітник відділу хмаро орієнтованих систем і штучного інтелекту в освіті Інституту цифровізації освіти НАПН України. Питання, що обговорюватимуться: використання інструментів ШІ в освітньому процесі (на прикладі ChatGPT і Gemini).


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.