IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини.

Сайт семінаруhttps://notso.easyscience.education/3l-person/

Поданняhttps://notso.easyscience.education/3l-person/2024/

Збірник: CEUR-WS індексується DBLP та Scopus

Фейсбук: https://www.facebook.com/groups/1079343439158110

LinkedInhttps://www.linkedin.com/posts/svitlana-lytvynova-2716189_vi-internationalworkshop-person-oriented-activity-6760917806126030848-rdnv

Важливі дати

  • Понеділок, 30.06.2024 – кінцевий термін подання доповідей
  • Понеділок, 30.07.2024 – повідомлення про прийняття
  • Понеділок, 17.08.2024 – подання документів на Camery Redi
  • Понеділок, 23.09.2027П'ятниця, 27.09.2024 – дні конференції

Тривалість воркшопу – повний день.

Мова воркшопу - англійська

Реєстраційний внесок - без внеску

Тема воркшопу

Семінар має на меті об'єднати дослідників та практиків з інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та освіти/навчання (E/T) для підтримки процесу подолання зв'язків між розробкою ІКТ, адаптацією, оцінкою можливостей та потребами в освіті/навчанні. Їх взаємний вплив все більше прискорюється, іноді несподіваними способами, з оригінальними ідеями та інноваційними інструментами, методологіями, методами і синергією, які можуть і повинні задовольняти навчання людини протягом усього життя (від шкільного віку до виходу на пенсію), професійну підготовку і перепідготовку з урахуванням особистісно-орієнтованого підходу. Він охоплює такі теми, як розробка засобів ІКТ для дистанційного навчання, адаптивне навчання, повсякденна підтримка індивідуального навчання, синтетичне навчальне середовище, навчання протягом усього життя людей, навчання на робочому місці, процес навчання/навчання осіб з особливими потребами, безпека викладання/навчання, професійне навчання та супровід перевізників тощо. Ці теми дозволяють створити відповідні ІКТ, які могли б зруйнувати часові, просторі та культурні відмінності учнів і вчителів.

Конкретна мета цієї діяльності полягає в тому, щоб сприяти більш широкому розумінню перспектив і підводних каменів цих технологій і робочих середовищ (навчання/викладання) в глобальних умовах освіти/розвитку, з особливою увагою до людини як суб'єкта в системі та до інтеграції людини з технічними, дидактичними та організаційними підсистемами.

Воркшоп має на меті:

А. Визначення потреб і можливостей, в яких необхідні скоординовані дослідницькі зусилля для розширення та розуміння нових технологій в освіті (таких як хмарні обчислення, мобільні інструменти та послуги, мережеві інфраструктури, системи комп'ютерного моделювання, моделювання, AR/VR/MR/ER, AI тощо), їх ефективності, потенційних ризиків та потенційних переваг нових способів навчання, навчання та співпраці.

Б. Внесок новітніх ІКТ в Е/Т.

В. Інформувати освітян про можливості глобальної освіти в найближчому майбутньому.

ТЕМИ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ПОДАННЯ ПУБЛІКАЦІЙ:

  • Дизайн персонального навчального середовища: особистісно-орієнтовані інструменти, адаптивне та інтуїтивне навчання, хмарне навчальне середовище, соціальні мережі тощо.
  • AR/VR/ER (розширена реальність): Впроваджуйте імерсивні технології навчання та персоналізацію освіти, розширене пізнання тощо.
  • Штучний інтелект в освіті: розробка навчальних матеріалів, методики викладання, інтеграція з освітніми практиками, інноваційні методи навчання, етика використання
  • Поглиблені інформаційно-комунікаційні технології для професійної перепідготовки та підготовки на робочому місці: хмарні навчальні інструменти, мобільне навчання, навчальні мережеві інструменти тощо.
  • Змішане та дистанційне навчання/викладання з новітніми ІКТ: дистанційне навчання та віртуальний клас, перевернутий клас, мережеве спільне навчання, домашнє навчання тощо.
  • Освітні роботи, бази даних та мовні технології для відкритого навчання та досліджень: інноваційні та інтелектуальні інструменти для аналізу даних, мережеві лабораторії, інструменти навчання робототехніці, машинне навчання, відкриті платформи для навчання та дослідження тощо.
  • ІКТ в освіті людини з особливими потребами: відкритість та доступність освіти, електронна інклюзія, використання ІКТ у навчанні обдарованих, недостатньо успішних та інвалідних осіб, ІКТ для розвитку людини тощо.
  • ІКТ в освіті Безпека та захищеність: людино-системна інтеграція, людський фактор, оцінка якості електронних навчальних ресурсів тощо.
  • ІКТ підтримує STEAM-освіту та професійну кар'єру: мережеві лабораторії, надійний інтелект, синтетичні середовища, 3D-технології, комп'ютерне моделювання та симуляційні системи тощо.
  • Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті, комп'ютерне моделювання в навчальному процесі тощо.

Матеріали та презентації цього семінару посилять значення конференції у використанні ІКТ.

Члени програмного комітету

  • Марк Бааден, CNRS, Франція
  • Пабло Гарсія Брінгас, Університет Деусто, Іспанія
  • Надіре Чавус, Близькосхідний університет, Північний Кіпр
  • Ель-Саєд М. Ель-Горбаті, Університет Айн-Шамс, Єгипет
  • Рамон Фабрегат, Університет Жирони, Іспанія
  • Ірина Георгеску, Бухарестський економічний університет, Румунія
  • Мустансар Алі Газанфар, Університет Східного Лондона, Велика Британія
  • Аніта Гоел, Університет Делі, Індія
  • Хосе Орландо Гомес, Федеральний університет Ріо-де-Жанейро, Бразилія
  • Каріна Соледад Гонсалес-Гонсалес, Університет де Ла Лагуна, Іспанія
  • Свен Хартманн, Технологічний університет Клаусталь, Німеччина
  • Міхаїл Калогіаннакіс, Університет Фессалії, Греція
  • Франческо Леллі, Тілбурзький університет, Нідерланди
  • Чун-Шен Лі, PwC, Сполучені Штати Америки
  • Пьотр Ліпінський, Лодзький технічний університет, Польща
  • Алессандра Люміні, Болонський університет, Італія
  • Рашид Мехмуд, Університет короля Абдул-Азіза, Саудівська Аравія
  • Вінченцо Москато, Неаполітанський університет «Федеріко II», Італія
  • Томас Мозер, Університет прикладних наук Санкт-Пельтен, Австрія
  • Ранеш Кумар Наха, Університет Тасманії, Австралія
  • Енріко Нарделлі, Ромський університет «Tor Vergata», Італія
  • Стаматіос Пападакіс, Критський університет, Греція (редактор)
  • Міхаель М. Реш, HLRS, Штутгартський університет, Німеччина
  • Ніна Різун, Гданський технологічний університет, Польща
  • Абдель-Баді М. Салем, Університет Айн-Шамс, Єгипет
  • Деметріос Сампсон, Університет Пірея, Греція
  • Антоніо Сараса-Кабезуело, Мадридський університет Комплутенсе, Іспанія
  • Прем Кумар Сінгх, Інститут технологій та менеджменту імені Ганді, Індія
  • Даніель Тальманн, Швейцарський федеральний технологічний інститут в Лозанні, Швейцарія
  • Лонгкай Ву, Національний інститут освіти, Сінгапур
  • Ефтім Здравевський, Кирило-Мефодіївський університет, Македонія

Організатори воркшопу:

Світлана Литвинова (s.h.lytvynova@gmail.com), Інститут цифровізації освіти НАПН України

Україна, Україна

Сергій Семериков (semerikov@gmail.com), Криворізький державний педагогічний університет

Ірина Мінтій (irina.mintiy@gmail.com), Інститут цифровізації освіти НАПН України

Україна, Україна

Правила подання заявок

3L-Person запрошує (i) повні дослідницькі роботи та (ii) короткі/незавершені статті. Матеріали повинні бути оригінальними і не повинні бути опубліковані раніше або перебувати на розгляді для публікації під час оцінювання для цього семінару.

Усі матеріали мають відповідати вимогам щодо формату. Інструкції з форматування та шаблон можна знайти за адресою https://notso.easyscience.education/3l-person/2024/example.zip

Заявки повинні бути подані в .pdf з використанням системи конференцій Not So Easy Science Education Conference System: https://notso.easyscience.education/3l-person/2024

Двоє членів міжнародного програмного комітету семінару рецензують роботи, які відповідають вимогам семінару.

Прийняті роботи будуть включені до програми воркшопу для презентації на семінарі.

Збірник матеріалів буде передано CEUR-WS.org для онлайн-публікації.

ВАЖЛИВО!

Презентація

Один з їх авторів повинен представити прийняті роботи на семінарі і зобов'язується зареєструватися та відвідати семінар.

Останні події

 24.05.2024

Освіта для сталого розвитку: 5-та міжнародна конференція зі сталого майбутнього: екологічні, технологічні, соціальні та економічні питання: ICSF 2024

21-24 травня відбулась міжнародна конференція ICSF 2024: зі сталого майбутнього: екологічні, технологічні, соціальні та економічні питання. Програмний комітет конференції очолив Сергій Семеріков, доктор педагогічних наук, професор. Доповідачі з різних країн – Болгарії, В’єтнаму, Ізраїлю, Польщі, Румунії, України представили дослідження у сфері стійких технологій, інженерії, сталого будівництва та транспорту, сталого міського планування, екологічної політики, економіки та права. У окремій тематичній секції взяли участь співробітники Інституту цифровізації освіти НАПН України. Науковцями інституту (Ірина Мінтій, Тетяна Вакалюк, Марія Лещенко, Оксана Овчарук, Майя Марієнко, Олена Гриценчук, Оксана Кравчина, Ірина Малицька) було представлено доповіді «Змішане навчання: визначення, концепція та актуальність для освіти для сталого розвитку», «Забезпечення сталого розвитку шляхом використання цифрових освітніх хабів для викладання громадянської освіти в школі», «Використання ІКТ вчителями для розвитку критичного мислення учнів у контексті сталого розвитку в Україні». Секцію очолила Тетяна Вакалюк, доктор педагогічних наук, професор.


 17.05.2024

Практико орієнтовний марафон цифровізації освіти

14-15 травня в межах співпраці Інституту цифровізації освіти НАПН України і ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України, напередодні Дня науки для педагогічної спільноти України було проведено марафон «Цифровізація освіти: практичний досвід організації дистанційної та змішаної форм навчання в умовах імерсивного навчання і використання штучного інтелекту». До заходу долучилися 411 осіб – представників освітніх закладів з усіх областей України.

Своїм досвідом використання цифрових технологій для організації, співпраці та залучення учнів до освітнього процесу поділилися вчителі з кризових регіонів України – Херсонської, Луганської, Одеської, Сумської та Дніпропетровської областей. Захід проходив у формі практичного вебінару.


 15.05.2024

Гостьова лекція в Криворізькому національному університеті

15.05.2024 у Криворізькому національному університеті відбулася он-лайн лекція доктора педагогічних наук, старшого наукового співробітника, завідувача відділу хмаро орієнтованих систем інформатизації освіти Інституту цифровізації освіти НАПН України Марії Павлівни Шишкіної на тему "Хмаро орієнтовані системи відкритої науки у науковій і проєктній діяльності та у проєкті SIN-NEC". На лекції були присутні здобувачі першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти.

Запис лекції розміщено на YouTube-каналі інституту: https://youtu.be/7EhwA6Tj_nc?si=LIs5sPtllp1QMhhA


 02.05.2024

ІV Міжнародна науково-практична конференція «Імерсивні технології в освіті»

30 квітня 2024 року проведено ІV Міжнародну науково-практичну конференцію «Імерсивні технології в освіті», ініційовану та організовану Інститутом цифровізації освіти НАПН України. Учасники конференції дискутували щодо потенційних ризиків, відповідності вимогам безпеки та позитивного практичного досвіду застосування імерсивних технологій у навчальному процесі закладів освіти різного рівня.


 30.04.2024

Випуск № 2 (100) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання»

Пропонуємо Вашій увазі випуск № 2 (100) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал незмінно посідає 1 місце у Топ 100 «Найкращі публікації – українська» за версією Google Scholar. Видання включено до Web of Science Core Collection - Emerging SourcesCitation Index (ESCI), JIF = 0,8 (2022), JCI = 0,45 (2022); процентиль (квартиль) 34% (Q3) в категорії Education & Educational Research.


 30.04.2024

Цифрова трансформація науково-освітніх середовищ в умовах воєнного стану

Опубліковано Збірник матеріалів Звітної наукової конференції Інституту цифровізації освіти НАПН України «Цифрова трансформація науково-освітніх середовищ в умовах воєнного стану». У доповідях учасників конференції визначено сучасні напрями розвитку цифрових технологій відкритої освіти і науки, описано теоретичні та практичні аспекти проектування і використання сучасних засобів навчання у комп’ютерно орієнтованому середовищі, зокрема, застосування хмарних та імерсивних технологій, а також презентовано результати досліджень трансформації та ролі веборієнтованих систем енциклопедичних видань, використання семантичного підходу у функціонуванні онлайн енциклопедій та формуванні поняттєво-термінологічного апарату педагогіки та психології.


 29.04.2024

CoARA - Action Plans

29 квітня 2024 р. відбулася онлайн-зустріч підписантів Угоди про реформування процесу оцінювання досліджень. Протягом року Інститут цифровізації освіти НАПН України, як підписанит Угоди і учасник Коаліції має зобов’язання створити План дій із конкретними етапами виконання узгоджених основних зобов’язань. Для підтримки цього процесу всі підписанти та організації, зацікавлені в підписанні Угоди, були запрошені на інформаційну зустріч, організовану CoARA (Coalition for Advansing Research Assessment).

У зустрічі взяли участь заступниця директора Інституту Ольга Пінчук та завідувачка відділу хмаро орієнтованих систем інформатизації освіти Марія Шишкіна


 28.04.2024

Майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога»

25.04.2024 р. відбувся майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога»


 26.04.2024

Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції

26 квітня 2024 р. відбулася IІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», ініціатором та базою якого став Донецький державний університет внутрішніх справ, м. Кропивницький. Інститут цифровізації освіти другий рік поспіль є співорганізатором цього заходу, місія якого в обговоренні актуальних питань впровадження STEAM-технологій в освітній процес закладів освіти різного рівня та профілю.


 19.04.2024

Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті"

19 квітня 2024 р. на базі МДПУ імені Богдана Хмельницького відбулася підсумкова науково-практична конференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті". Робота здійснювалася за двома напрямами: Інформаційно-комунікаційні технології у закладах вищої освіти та у наукових дослідженнях; Інформаційно-комунікаційні технології у загальній середній освіті та у професійній освіті. До складу журі Конкурсу увійшли наукові співробітники нашого інституту: Тетяна Вакалюк, Вячеслав Осадчий, Ольга Пінчук, Олег Спірін, Анна Яцишин.

У Конкурсі, що отримав старт у грудні 2023 року, взяли участь студенти, які здобувають вищу освіту за освітнім ступенем бакалавра, магістра у закладах вищої освіти України та інших країн.