10 Всеукраїнська науково-практична конференція «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності»

14 листопада 2019 р. на базі Національного авіаційного університету відбулася 10 Всеукраїнська науково-практична конференція «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності», організаторами якої виступають: кафедра комп'ютерних мультимедійних технологій факультету міжнародних відносин Національного авіаційного університету; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України; Український мовно-інформаційний фонд Національної академії наук України; Академія спеціальної педагогіки ім. Марії Гжегожевської (Республіка Польща).

Цілі конференції

  • Обговорення нових результатів використання мультимедійних технологій в різних галузях людської діяльності.
  • Демонстрація практичних досягнень учасників конференції у вигляді мультимедійних презентацій.
  • Аналіз наукових, психолого-педагогічних, виробничих аспектів розвитку мультимедійних технологій.
  • Обмін ідеями, пошук сумісних напрямів досліджень та зміцнення співпраці між навчальними, науковими i виробничими закладами та установами.
  • Залучення молоді до наукового пошуку.

Foto0.jpg

Основні напрями роботи конференції

  1. Теоретико-методологічні засади створення та використання мультимедійних технологій.
  2. Теорія та практика застосування апаратного та програмного забезпечення мультимедіа.
  3. Проблеми та перспективи використання електронних освітніх ресурсів навчання.
  4. Електронна бібліотека.
  5. Використання продуктів мультимедіа у віртуальній та доповненій реальності.

Foto1.jpg

Під час конференції в доповідях учасників заходу розглядалися наукові та методичні питання застосування мультимедійних технологій, обговорювалися різні аспекти їхньої розробки та використання в освіті та інших сферах діяльності.

Foto2.jpg

Співробітники Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України взяли участь у роботі заходу разом з викладачами, науковцями, аспірантами та студентами навчальних закладів і установ. Івановою С.М., зав. відділу відкритих освітньо-наукових інформаційних систем, канд. пед. наук, було зроблено доповідь за темою «Система Google Analytics як засіб моніторингу веб-ресурсів освітніх і наукових закладів»

Foto3.jpg

Висловлюємо щиру вдячність всім організаторам заходу! Дякуємо господарям – працівникам кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій факультету міжнародних відносин Національного авіаційного університету, а саме: Мелешку М.А., Бобарчуку О.А., Лободі С.М. за гостинність та співпрацю!

Foto4.jpg

Foto5.png

Анонси та оголошення

Конкурс на заміщення вакантних наукових посад

Відповідно до Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних наукових посад наукових установ НАПН України, затвердженого постановою НАПН України від 27 січня 2022 року № 1-2/1-12, Інститутом цифровізації освіти НАПН України 01 квітня 2024 року було оголошено конкурс на заміщення вакантних наукових посад.


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.