ICTERI-2018

ICTERI-2018

Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України виступив співорганізатором ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «ІКТ в освіті, дослідженнях та індустріальних додатках: інтеграція, гармонізація та трансфер знань», що пройшла 14-17 травня 2018 р. на базі Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серед співорганізаторів та учасників – представники вищих навчальних закладів та ІТ-компаній з Австралії, Австрії, Великобританії, Греції, Данії, Іспанії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Російської Федерації, Румунії, Франції, Чехії, Швейцарії.

Конференція ICTERI упродовж останніх 14 років стала традиційним науково-практичним міжнародним заходом, що об’єднує учених, педагогів, практиків, розробників з різних континентів і країн світу, зацікавлених у поширенні й обміні досвідом у сфері інноваційних технологічних розробок і досягнень, впровадження й використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітній, науковій, промисловій галузях.

Визначальною рисою проведення конференції, що робить її відкритою для учасників з різних куточків світу і розширення міжнародного партнерства, є її переведення з 2010 р. в англомовний формат.

Кращі доповіді учасників рекомендуються до друку у міжнародних виданнях CEUR-WS та Springer, що індексуються у наукометричних базах DBLP, EI-Compendex, Mathematical Reviews, SCImagoScopus та ін.

ICTERI лишається першим в Україні заходом такого високого рівня в галузі педагогічних наук.

Цього року у рамках конференції відбулося 5 міжнародних воркшопів:

  1. 3rd International Workshop on Professional Retraining and Life-Long Learning using ICT: Person-oriented Approach (3L-Person 2018);
  2. 4th International Workshop on Theory of Reliability and Markov Modeling for Information Technologies (TheRMIT 2018);
  3. 2nd International Workshop on Rigorous Methods in Software Engineering (RMSE 2018);
  4. 6th International Workshop on Information Technologies in Economic Research (ITER 2018);
  5. 1st International Workshop on Data Science EDUcation: Challenges, Opportunities and Trends (DSEDU 2018).

Співробітники нашого Інституту виступили в ролі ініціаторів та організаторів воркшопу 3L-Person: Биков В.Ю., д.т.н., проф., дійсний член НАПН України; Буров О.Ю., д.т.н.; Литвинова С.Г., д.пен., с.н.с.; Носенко Ю.Г., к.пед.н., с.н.с.; Пінчук О.П., к.пед.н., с.н.с.; Шишкіна М.П., д.пед.н., с.н.с.

Для участі у воркшопі було подано 36 доповіді, з яких після рецензування було прийнято до друку та внесено до програми 18. З них за авторством співробітників Інституту – 8 доповідей.

У рамках воркшопу розглянуто й обговорено важливі тренди розвитку комп’ютерно орієнтованого навчання, серед яких:

  • cистеми моделювання для формування компетентностей;
  • хмаро орієнтоване навчальне середовище;
  • ІКТ в освіті та перепідготовці вчителів;
  • ІКТ-підтримка STEM-освіти в контексті навчання впродовж життя.

Співробітники, докторанти та аспіранти Інституту презентували доповіді за результатами своїх досліджень, продемонструвавши широкий спектр наукових інтересів та впевнене володіння англійською мовою:


Workshop 3L-Person


Литвинова С.Г. Cognitive Tasks Design by Applying Computer Modeling System for Forming Competences in Mathematics.

Шишкіна М.П., Когут У.П., Попель М.В. The Design and Evaluation of the Cloud-based Learning Components with the Use of the Systems of Computer Mathematics.

Глазунова О.Г., Шишкіна М.П. The Concept, Principles of Design and Implementation of the University Cloud-based Learning and Research Environment

Проскура С.Л., Литвинова С.Г. Organization of Independent Studying of Future Bachelors in Computer Science within Higher Education Institutions of Ukraine

Буров О.Ю., Пархоменко І., Бурмак О., Васильченко Я. Cognitive Abilities’ Research Technology as a Tool for STEM-Education

Маркова О.М., Семеріков С.О., Попель М.В. CoCalc as a Learning Tool for Neural Network Simulation in the Special Course "Foundations of Mathematic Informatics".

Спірін О.М., Буров О.Ю. Models and Applied Tools for Prediction of Student Ability to Effective Learning.

Спірін О.М., Олексюк В.П., Олексюк О.Р., Сидоренко С. The Group Methodology of Using Cloud Technologies in the Training of Future Computer Science Teachers.


Збірник матеріалів конференції: Proceedings of the 14th International Conference on ICT in Education, Research and Industrial Applications. Integration, Harmonization and Knowledge Transfer (Kyiv, Ukraine, May 14-17, 2018).

ICTERI_2018_1.jpg

ICTERI_2018_3.jpg

ICTERI_2018_4.jpg

ICTERI_2018_5.jpg

ICTERI_2018_6.jpg

ICTERI_2018_7.jpg

ICTERI_2018_8.jpg

ICTERI_2018_9.jpg


Анонси та оголошення

Конкурс на заміщення вакантних наукових посад

Відповідно до Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних наукових посад наукових установ НАПН України, затвердженого постановою НАПН України від 27 січня 2022 року № 1-2/1-12, Інститутом цифровізації освіти НАПН України 01 квітня 2024 року було оголошено конкурс на заміщення вакантних наукових посад.


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.