ICTERI-2019

1.JPG

Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України (ІІТЗН НАПН України) виступив співорганізатором ХV Міжнародної науково-практичної конференції «ІКТ в освіті, дослідженнях та індустріальних додатках: інтеграція, гармонізація та трансфер знань» (ICTERI-2019), що пройшла 12-15 травня 2019 р. на базі Херсонського державного університету. Серед співорганізаторів – представники вищих навчальних закладів та ІТ-компаній з Австралії, Австрії, Великобританії, Греції, Данії, Іспанії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Російської Федерації, Румунії, Франції, Чехії, Швейцарії.

2.JPG

Зазначимо, що конференція ICTERI впродовж останніх 15 років стала традиційним науково-практичним міжнародним заходом, що об’єднує учених, педагогів, практиків, розробників з різних континентів і країн світу, зацікавлених у поширенні й обміні досвідом у сфері інноваційних технологічних розробок і досягнень, впровадження й використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітній, науковій, промисловій галузях.

Визначальною рисою проведення конференції, що робить її відкритою для учасників з різних куточків світу і розширення міжнародного партнерства, є її переведення з 2010 р. в англомовний формат.

Кращі доповіді учасників рекомендуються до друку у міжнародних виданнях CEUR-WS та Springer, що індексуються у наукометричних базах DBLP, EI-Compendex, Mathematical Reviews, SCImagoScopus та ін.

3.JPG

ICTERI лишається першим в Україні заходом такого високого рівня в галузі педагогічних наук.

Під час відкриття конференції учасникам було презентовано історію її виникнення і становлення, кількісні та статистичні дані. Організовано декілька секцій та практикум, на якому було розглянуто шляхи покращення якості наукових статей, а також постерну сесію, що в цьому році пройшла вдруге. Буров О. Ю., провідний науковий співробітник ІІТЗН НАПН України, виступив керівником секції «ІКТ в освіті» в рамках основної лінії конференції (mainstream).

Цього року у рамках ICTERI-2019 пройшли 5 міжнародних воркшопів:

1) 4th International Workshop on Professional Retraining and Life-Long Learning using ICT: Person-oriented Approach (3L-Person 2019);

2) 7th International Workshop on Information Technologies in Economic Research (ITER 2019);

3) 3nd International Workshop on Rigorous Methods in Software Engineering (RMSE 2019);

4) 5th International Workshop on Theory of Reliability and Markov Modeling for Information Technologies (TheRMIT 2019);

5) 7th Workshop on Computer Simulation in Education (CoSinE 2019): A Workshop in memory of Professor Illia O. Teplytskyi.

4.JPG

Співробітники ІІТЗН НАПН України виступили в ролі ініціаторів та організаторів воркшопу 3L-Person: Биков В.Ю., д.т.н., проф., дійсний член НАПН України; Буров О.Ю., д.т.н.; Литвинова С.Г., д.пен., с.н.с.; Носенко Ю.Г., к.пед.н., с.н.с.; Пінчук О.П., к.пед.н., с.н.с.; Шишкіна М.П., д.пед.н., с.н.с.

Для участі у воркшопі було подано 69 доповідей, з яких після рецензування було прийнято до друку та внесено до програми 19. З них – 6 доповідей за авторством співробітників ІІТЗН НАПН України.

5.JPG

У рамках воркшопу розглянуто й обговорено важливі тренди розвитку комп’ютерно орієнтованого навчання, серед яких:

  • системи моделювання для формування компетентностей;
  • хмаро орієнтоване навчальне середовище;
  • віртуальні та смарт-технології, STEM і робототехніка;
  • ІКТ в освіті та перепідготовці вчителів;
  • навчальні інструменти для досліджень і формування компетентностей.

Співробітники, докторанти та аспіранти нашого ІІТЗН НАПН України презентували доповіді за результатами своїх досліджень, продемонструвавши широкий спектр наукових інтересів та впевнене володіння англійською мовою:

Литвинова С.Г. Electronic Textbook as a Component of Smart Kids Technology of Education of Elementary School Pupils.

Шишкіна М.П., Когут У.П., Попель М.В. The Comparative Analysis of the Cloud-based Learning Components Delivering Access to Mathematical Software. 

Шишкіна М.П., Когут У.П. The Method of Using the Maxima System for Operations Research Learning.

Литвинова С.Г., Буров О.Ю., Слободяник О.В. The Technique to Evaluate Pupils’ Intellectual and Personal Important Qualities for ICT Competences.

Носенко Ю.Г., Сухіх А.С. The Method for Forming the Health-Saving Component of Basic School Students’ Digital Competence.

Спірін О.М., Олексюк В.П., Олексюк О.Р., Балик Н., Литвинова С.Г., Сидоренко С. The blended methodology of learning computer networks: cloud-based approach.

6.JPG

Попередній збірник матеріалів конференції, на сьогодні, розміщено у відкритому доступі: Proceedings of the 15th International Conference on ICT in Education, Research and Industrial Applications. Integration, Harmonization and Knowledge Transfer. Volume II: Workshops (Kherson, Ukraine, June 12-15, 2019).




Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.