III Всеукраїнська конференція «Розумники» (Smart Kids)

III Всеукраїнська конференція «Розумники» (Smart Kids)

Практичні заняття, спілкування з експертами і колегами, презентація проекту та обмін досвідом – програма заходу 31 березня була насиченою та корисною. Понад 150 вчителів та директорів приїхали з різних куточків України до Києва, щоб взяти участь у III Всеукраїнській конференції, присвяченій проекту «Розумники».

Гостей зі сцени у «Ліко-школі» привітали організатори урочистої події та партнери проекту – науковий керівник експерименту Світлана Литвинова (завідувач відділу технологій відкритого навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України), Вікторія Косик (керівник відділу цифрової освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України), Вікторія Євтушенко (директор з розвитку, компанія «Навігатор»), Ігор Каплаушенко (керуючий партнер, видавництво «Розумники»), Оксана Кухаревська (директор «Ліко-школи»).

«Ми сьогодні знайомимося з досвідом використання інформаційних ігрових ресурсів, з тим, як впроваджується проект «Розумники» в Україні. Дізнаємося про новації та новинки експерименту. Наша мета – напрацювати основні навички роботи в нашому проекті – від теоретичних до практичних», – під час церемонії відкриття наголосила Світлана Литвинова.

На учителів очікував сюрприз – на сцену запросили та представили усім присутнім колектив видавництва «Розумники». Саме ця творча команда – дизайнери, аніматори, методисти, програмісти – і створює цікаві навчальні ігри, інтерактивний контент проекту.

Ще однією приємною «родзинкою» заходу стала святкова фотозона. Персонажі ігор від «Розумників» до вподоби не лише учням, а й їхнім учителям. Тож освітяни залюбки фотографувалися з яскравими аксесуарами у вигляді улюблених героїв у паузах між заняттями-практикумами.

Як працювати з Особистим кабінетом вчителя? Як призначати учням завдання? Як створювати вправи за допомогою медіатеки? Саме цим питанням були присвячені тренінги для вчителів, що вже навчають школярів за допомогою інтерактивів. А для педагогів, які лише знайомляться з технологією Smart Kids, організатори провели презентацію навчального контенту – освітніх ігор та «Смарткейсу» вчителя початкових класів, а також обладнання, яке використовується в проекті, запропонували різні моделі участі в експерименті.

Педагогічний експеримент «Розумники» стартував у 2014 році. За цей час до нього приєдналось понад 100 вчителів початкової школи. Своїм досвідом роботи з інтерактивами на панельній дискусії «Використання цифрового контенту в сучасній початковій школі» поділилися засновник і директор міжнародного приватного НВК ім. Януша Корчака Ірина Чудовська, вчитель початкових класів Луцької гімназії №4 ім. Модеста Левицького Наталія Романченко, вчитель початкових класів спеціалізованого навчального закладу «Ліко-школа» Наталія Непорада.

У дискусії також взяли участь науковий керівник педагогічного експерименту «Розумники» (Smart Kids) Світлана Литвинова, директор з розвитку Вікторія Євтушенко (компанія «Навігатор»), практикуючий дитячий психолог Оксана Демура, головний спеціаліст управління освіти Чернівецької міської ради Сергій Кізіма, керуючий партнер Ігор Каплаушенко та комерційний директор Василь Рилєєв (мультимедійне видавництво «Розумники»). В експертному середовищі відбулось обговорення наукового, методичного, технічного, психологічного, організаційного аспектів проекту, значення проекту для української освіти, перспективи розвитку та розширення експерименту.

Про враження від заходу після конференції розповіла Наталія Биткіна, вчитель початкових класів Одеської ЗОШ № 118: «Я була на другій локації, де нас вчили створювати Кабінет вчителя. Працюю у програмі вже рік, зараз у мене другий клас. На жаль, почали не з першого, а з другого класу. Поки що використовуємо кейс вчителя, але вже закупили для учнів планшети – і з наступного року будемо навчатися з повним комплектом. Діти дуже задоволені. Коли дізналися, що я їду до Києва на конференцію «Розумники», просили їх узяти з собою».

Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.