ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Теоретико-практичні проблеми використання математичних методів та комп’ютерно-орієнтованих технологій в освіті та науці»

ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Теоретико-практичні проблеми використання  математичних методів та комп’ютерно-орієнтованих технологій  в освіті та науці»

28 квітня 2021 р. у Київському університеті імені Бориса Грінченка відбулася ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Теоретико-практичні проблеми використання математичних методів та комп’ютерно-орієнтованих технологій в освіті та науці». Співорганізаторами конференції виступили: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України; Інститут кібернетики імені В.М. Глушкова НАН України; Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу; Черкаський державний технологічний університет; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка.

Напрями роботи конференції:

  • Комп’ютерно-орієнтовні технології в освіті.
  • Інформаційні технології у фундаментальних та прикладних наукових дослідженнях.
  • Математичне моделювання і обчислювальні методи в освіті та науці.
  • Технології захисту інформації в освіті та науці.

Робочі мови конференції: українська.

Формат проведення конференції: дистанційно.

З доповідями виступили і взяли участь в обговоренні майже 120 науковців, які представили власні програмні та методичні розробки, електронні інформаційні ресурси, інноваційні продукти.

Конференцію модерувала Оксана Литвин, завідувач кафедри комп’ютерних наук і математики Факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат фізико-математичних наук, старший науковий співробітник.

З вітальним словом до учасників конференції звернулися: Наталія Віннікова, проректор з наукової роботи Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор філологічних наук, доцент, та Алла Михацька, декан Факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук.

На пленарному засіданні конференції виступила Світлана Литвинова, заступник директора Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник (тема доповіді «Використання комп’ютерно-орієнтованих технологій в освітній практиці»).

Foto0.jpg

У роботі конференції також взяли участь інші співробітники Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України (Вакалюк Т. А., Коваленко В. В., Лупаренко Л. А., Новицька Т. Л., Новицький С. В., Носенко Ю. Г., Пінчук О. П.).

Після пленарного засідання відбулось обговорення секційних доповідей у форматі коментарів за напрямами роботи конференції.

За результатами конференції сформовано електронний збірник матеріалів, до якого увійшло біля 70 доповідей науковців.

Foto1.jpg

Анонси та оголошення

Майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога»

25.04.2024 р. відбудеться майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога». Організатори майстер-класу – співробітниці ІЦО НАПН України: Марія Шишкіна, Майя Мар’єнко, Валентина Коваленко. Запрошуємо до участі


Міжнародна науково-практична конференція "Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції"

Запрошуємо взяти участь у роботі IІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», яка відбудеться 26 квітня 2024 року в Донецькому державному університеті внутрішніх справ, м. Кропивницький в онлайн форматі.

Місія конференції: обговорення актуальних питань впровадження STEAM-технологій в освітній процес закладів освіти різного рівня та профілю.

Прийом матеріалів конференції до 10.04.2024 р.

Робочі мови конференції: українська, англійська, польська.


ІV МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» - 2024

Вельмишановні колеги, запрошуємо до участі в міжнародній конференції, яка відбудеться у змішаному форматі 30 квітня 2024 року.

Наша мета: розвиток теоретичних засад і обмін практичним досвідом застосування імерсивних технологій у навчальному процесі закладів освіти різного рівня.


ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посад


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.