IV-а Міжнародна конференція «Математика. Інформаційні технології. Освіта» - Луцьк-Світязь 2015

IV-а Міжнародна конференція «Математика. Інформаційні технології. Освіта» - Луцьк-Світязь 2015

12 червня 2015 року розпочала роботу IV-а Міжнародна конференція «Математика. Інформаційні технології. Освіта» - Луцьк-Світязь 2015. Cтарший науковий співробітник відділу комп’ютерно орієнтованих засобів навчання Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПНУ, кандидат педагогічних наук Гриб’юк Олена Олександрівна та аспірант відділу комп’ютерно орієнтованих засобів навчання Юнчик Валентина Леонідівна брали активну участь у роботі програмного та організаційного комітетів IV-а Міжнародної конференції «Математика. Інформаційні технології. Освіта» - Луцьк-Світязь 2015, що проходила в Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки.

Учасники конференції обговорили коло питань з математичного аналізу та теорії функцій; диференціальних рівняння та математичної фізики; математичного моделювання та системного аналізу; фінансової та актуарної математики; інтелектуальних систем; фундаментальних та прикладних питань комп'ютерної інженерії та програмного забезпечення, проектування комп’ютерно орієнтованих систем навчання дисциплін природничо-математичного циклу.

2.png

Роботу конференції відкрив завідувач кафедри вищої математики та інформатики кандидат фіз.-мат. наук, доцент Федонюк А.А. З привітальним словом виступив проректор з наукової роботи СНУ імені Лесі Українки доктор юридичних наук, професор Яцишин М.М.

Учасники конференції в ході пленарного засідання обговорили доповіді:

Маслюченко В.К. доктора фіз.-мат. наук, професора завідувача кафедри математичного аналізу Чернівецького національного університету імені Ю. Федьковича : «Функції, що пов’язані зі змінним репером»

Шило В.П. доктора фіз.-мат. наук, провідного наукового співробітника Інституту кібернетики імені В. М. Глушкова НАН України «Розпаралелювання алгоритмів глобального рівноважного пошуку розв’язання задач булевого квадратичного програмування».

Пелещака Р.М. доктора фіз.-мат. наук, професора, завідувача кафедри загальної фізики Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка: «Моделювання колективних ефектів при формуванні громадської думки в наближенні Ізінга–Вайдліха».

Пасічника В. В., доктора .тех. наук, професора, кафедри “Інформаційні системи та мережі” Національного університету “Львівська політехніка”: «Класифікація інформаційних технологій супроводу інклюзивного навчання».

3.png

13 червня 2015 учасники конференції обговорювали доповіді на засіданнях секцій «Математика», «Інформаційні технології», «Освіта». Доповідь Гриб’юк О.О. та Юнчик В.Л. на тему «Використання систем комп’ютерної математики у контексті моделі змішаного навчання» отримала позитивні відгуки міжнародних експертів і викликала інтерес науковців.

Доповідачі та учасники конференції обговорили коло питань з математичного аналізу та теорії функцій; диференціальних рівняння; математичного моделювання; фінансової математики; проектування комп’ютерно орієнтованих систем навчання, фундаментальних та прикладних питань комп'ютерної інженерії та програмного забезпечення.

IV-а Міжнародна конференція «Математика. Інформаційні технології. Освіта» - Луцьк-Світязь 2015 є важливою сходинкою на шляху наукових досягнень і для молодих вчених, і для відомих фахівців, що мають можливість поділитися своїми знаннями та досвідом роботи з людьми, які в майбутньому будуть уособлювати українську та світову науки.

4.png

Для учасників IV-а Міжнародної конференції «Математика. Інформаційні технології. Освіта» – Світязь – «Гарт» 2015 було проведено тeренкур «По заповідних місцях Шацького національного парку».

14 червня 2015 було проведено форум, де підвели підсумки IV-ої Міжнародної конференції «Математика. Інформаційні технології. Освіта» – Світязь – «Гарт» 2015» із врахуванням планів на подальшу співпрацю. Форум пройшов в атмосфері активного спілкування, жвавого обговорення актуальних наукових задач в поєднанні з активним відпочинком в серці природної перлини України — Шацькому національному парку.

5.png

Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.