Х Всеукраїнська науково-практична конференція молодих вчених «Наукова молодь – 2022»

Х Всеукраїнська науково-практична конференція молодих вчених «Наукова молодь – 2022»

15 листопада відбулась ювілейна Х Всеукраїнська науково-практична конференція молодих вчених «Наукова молодь – 2022», що була проведена згідно Плану спільної діяльності Національної академії наук України та Національної академії педагогічних наук України. В рамках даної конференції було організовано різні заходи для молодих вчених:

  • Дискусія «Співпраця Рад молодих вчених для оптимізації зусиль у формуванні молодих дослідників».
  • Презентація проєктів для молодих вчених.
  • Круглий стіл «Освітній процес в умовах воєнного стану: проблеми та шляхи вирішення».
  • Майстер-клас «Психологічна підтримка вчених в умовах війни: технології емоційної стабілізації».
  • Семінар «Грантові програми ЄС як інструмент інтеграції молодих вчених у європейську наукову екосистему».

Фото 1 Наукова молодь 2022.jpg

Ця конференція була ініційована молодими вченими Інституту цифровізації освіти НАПН України і вперше проведена у 2012 р., а потім щорічно проводилась у співпраці з різними науковими установами і закладами вищої освіти. Головна мета даної конференції – це об’єднання молодих вчених, аспірантів і студентів з різних галузей знань, пошук талановитої молоді та залучення їх до наукової діяльності, а також це представлення різних проєктів та здобутків Рад молодих вчених наукових установ та закладів вищої освіти.

Модераторами конференції були: Анна Яцишин (Інститут цифровізації НАПН України) та Ірина Губеладзе (Інститут соціальної та політичної психології НАПН України).

Фото 4 Наукова молодь 2022.jpg

Фото 2 Наукова молодь 2022.jpg

Розпочалася конференція з дискусії на тему «Співпраця Рад молодих вчених для оптимізації зусиль у формуванні молодих дослідників». У дискусії взяли участь: Олександр Попов (Державна установа «Інститут геохімії навколишнього середовища НАН України»), Анастасія Сімахова (заступниця голови Офісу підтримки вченого, заступниця голова Ради молодих учених при МОН України), Інна Семенець-Орлова (голова Ради молодих вчених Міжрегіональної академії управління персоналом), Валерія Ковач (заступник голови Ради молодих вчених НАН України, Державна установа «Інститут геохімії навколишнього середовища НАН України»), Володимир Артемчук (голова Ради молодих вчених Інституту проблем моделювання в енергетиці імені Г.Є. Пухова НАН України), Аліса Сухіх (заступник голови Ради молодих вчених НАПН України, голова Ради молодих вчених Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України), Любов Процик (голова Ради молодих вчених Державного науково-дослідного інституту МВС України), Теодозія Яцишин (голова Ради молодих вчених Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу).

Фото 3 Наукова молодь 2022.jpg

До програми конференції включено 86 доповідей. Статистичні дані щодо установ, закладів і організацій, які були представлені учасниками конференції показали широку географію, а саме 7 науково-дослідних інститутів НАН України, 3 науково-дослідних інститути НАПН України, 1 науково-дослідний інститут МВС України, 1 науково-дослідний інститут архівної справи та документознавства, 20 закладів вищої освіти (університети, академії, коледжі).

Організаторами конференції цього року були: Рада молодих вчених НАН України, Рада молодих вчених НАПН України, Рада молодих учених при МОН України, Офіс підтримки вченого, Рада молодих вчених Державної установи «Інститут геохімії навколишнього середовища НАН України», Рада молодих вчених Інституту цифровізації освіти НАПН України, Рада молодих вчених Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, Рада молодих вчених Інституту проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України, Рада молодих вчених Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, Рада молодих вчених Державного науково-дослідного інституту МВС України, Державний університет «Житомирська політехніка», Рада молодих вчених Міжрегіональної академії управління персоналом, Навчально-науковий інститут неперервної освіти Національного авіаційного університету.

Фото 5 Наукова молодь 2022.jpg

Конференція об'єднала молодих науковців майже з усіх куточків України і стала платформою, де можна поділитися своїми напрацюваннями та віднайти однодумців для створення нових тимчасових наукових колективів. Під час проведення конференції організатори та учасники дотримуються принципів відкритої освіти, відкритої науки та академічної доброчесності. Захід відкритий для будь-кого, матеріали публікуються на відкритих ресурсах. Під час даної конференції впродовж багатьох років постійно піднімаються питання відритої науки, освіти, застосування цифрових технологій для науки і освіти та забезпечення принципів академічної доброчесності. Дякуємо усім молодим вченим закладів вищої освіти (державним та приватним), інститутів НАН України та галузевих академій за інтерес, цікаві матеріали та плідні дискусії і сподіваємося на подальшу співпрацю!

Матеріали конференції будуть представлені на сайтах організаторів, а Збірник конференції буде розміщено в Електронній бібліотеці НАПН України – https://lib.iitta.gov.ua/view/divisions/gen=5Fres=5Fiitzn/2022.html.

Анонси та оголошення

Всеукраїнський науково-методичний семінар «Системи навчання і освіти в комп’ютерно орієнтованому середовищі»

18.04.2024 р. відбудеться Всеукраїнський науково-методичний семінар «Системи навчання і освіти в комп’ютерно орієнтованому середовищі».


Майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога»

25.04.2024 р. відбудеться майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога»


Міжнародна науково-практична конференція "Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції"

Запрошуємо взяти участь у роботі IІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», яка відбудеться 26 квітня 2024 року в Донецькому державному університеті внутрішніх справ, м. Кропивницький в онлайн форматі.

Місія конференції: обговорення актуальних питань впровадження STEAM-технологій в освітній процес закладів освіти різного рівня та профілю.

Прийом матеріалів конференції до 10.04.2024 р.

Робочі мови конференції: українська, англійська, польська.


ІV МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» - 2024

Вельмишановні колеги, запрошуємо до участі в міжнародній конференції, яка відбудеться у змішаному форматі 30 квітня 2024 року.

Наша мета: розвиток теоретичних засад і обмін практичним досвідом застосування імерсивних технологій у навчальному процесі закладів освіти різного рівня.


ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посад


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.