Марафон «ЦИФРОВІЗАЦІЯ ОСВІТИ: ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ДЛЯ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ»

Марафон «ЦИФРОВІЗАЦІЯ ОСВІТИ: ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ДЛЯ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ»

У межах Програми спільної діяльності з МОН України Інститутом цифровізації освіти НАПН України та ДНУ «Інституту модернізації змісту освіти» було проведено триденний Марафон «ЦИФРОВІЗАЦІЯ ОСВІТИ: ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ДЛЯ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ». На захід було зареєстровано 1055 осіб, які протягом трьох днів вивчали педагогічний досвід, отримували поради від вчителів-новаторів та взяли участь в онлайнових тренінгах.

10.04.2023. Перший день Марафону.

З вітальними словами до учасників Марафону «ЦИФРОВІЗАЦІЯ ОСВІТИ: ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ДЛЯ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ» звернулися: Ляшенко Олександр Іванович, Академік-секретаря Відділення загальної середньої освіти і цифровізації освітніх систем НАПН України; Литвинова Світлана Григорівна, в.о. директора Інституту цифровізації освіти НАПН України

Презентували досвід використання цифрових технологій з окресленої проблеми:

Воротинцева Любов Іванівна, Начальник відділу освіти Покровської міської ради Донецької області учитель математики, учитель-методист, тема виступу: «Цифровий менеджмент в управлінській діяльності відділу освіти покровської міської ради засобами платформи Microsoft TEAMS»;

Водоп'ян Наталія Іванівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель біології, КЗО «Дніпровський ліцей інформаційних технологій при Дніпровському Національному Університеті імені Олеся Гончара» Дніпровської міської ради, тема виступу: «Створення цифрового освітнього середовища для проведення дистанційного біологічного практикуму»

Сотніченко Олена Віталіївна, вчитель математики, КЗО «Дніпровський ліцей інформаційних технологій при Дніпровському Національному Університеті імені Олеся Гончара» Дніпровської міської ради, тема виступу: «Педагогічний дизайн вчителя математики у сучасних умовах. Як може працювати штучний інтелект на уроках математики?»

Касатова Ольга Вікторівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель історії, Лисичанський ліцей №8 Сєвєродонецького району Луганської області, тема виступу: «Організація дистанційного навчання закладу загальної освіти засобами Microsoft 365»

Власенко Юлія Миколаївна, вчитель інформатики ЗЗСО №9 м. Києва, тема виступу: «Використання інтерактивних аркушів під час дистанційного навчання»

1-00_n.jpg

1-01_n.jpg

1-02_n.jpg

1-03_n.jpg

1-04_n.jpg

11.04.2023 День другий Марафону присвячено роботі вчителя в хмаро орієнтованому середовищі.

З вітальними словами до учасників звернулися: Литвинова Світлана Григорівна, в.о. директора Інституту цифровізації освіти НАПН України; Галегова Олена Віталіївна, начальник відділу цифрових освітньо-наукових систем, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»

Презентацію педагогічного досвіду представили :

Сисоєва Ольга Вікторівна, методист, вчитель англійської мови, КЗО «Дніпровський ліцей інформаційних технологій при Дніпровському Національному Університеті імені Олеся Гончара» Дніпровської міської ради на тему "Використання засобів Microsoft 365 для здійснення формувального оцінювання та контролю знань учнів в дистанційному і змішаному форматі"

Григор’єв Сергій Борисович, консультант КУ "ЦПР "Освітня траєкторія" ДМР на тему "Організація он-лайн інтелектуальних змагань"

Чучва Владислав Дмитрович, методист, КЗО «Дніпровський ліцей інформаційних технологій при Дніпровському Національному Університеті імені Олеся Гончара» Дніпровської міської ради на тему "Використання екосистеми Microsoft 365 для організації проєктної роботи з учнями"

Гавриліна Вікторія Вікторівна, вчитель хімії та основ здоров'я, КЗО «Дніпровський ліцей інформаційних технологій при Дніпровському Національному Університеті імені Олеся Гончара» Дніпровської міської ради на тему "Особливості реалізації учнівських проєктів за дистанційної та змішаної форми навчання"

Євстаф'єва Ірина Григорівна, практичний психолог, вчитель інформатики, КЗО «Дніпровський ліцей інформаційних технологій при Дніпровському Національному Університеті імені Олеся Гончара» Дніпровської міської ради на тему "Використання хмарного простору на уроках інформатики. Командна робота"

Самофал Олександр Олександрович, консультант КУ «ЦПРПП» Покровської міської ради Донецької області на тему "Адміністрування декількох освітніх закладів, як єдиної організації на платформі Microsoft 365"

Пономаренко Олена Олександрівна, учитель математики вищої категорії, старший учитель ЗОШ І-ІІІ ступенів №9 Покровської міської ради Донецької області на тему "Методична та технічна підтримка педагогів – постійно-діючий семінар «Практика налагодження безперервного навчання засобами Microsoft 365»

Литвинова Світлана Григорівна, в.о. директора Інституту цифровізції освіти НАПН України "Особливості підготовки вчителя до проєктування освітнього середовища з використанням штучного інтелекту" - практикум

2-00.jpg

2-02.jpg

2-03.jpg

2-04.jpg

2-05n.jpg

2-06.jpg

2-07.jpg

2-08.jpg

12.04.2023 р. День третій Марафону було присвячено освітнім інноваціям, штучному інтелекту та доповненей реальності!

З вітальними словами до учасників МАРАФОНУ-2023 звернулася Литвинова Світлана Григорівна, в.о. директора Інституту цифровізації освіти НАПН України

Презентували досвід про використання інноваційних технологій для підвищення якості освіті:

Шевчук Петро Георгійович, вчитель інформатики, Миропільський ліцей Житомирської області на тему «Реалізовані мовні моделі у пошуковику Bing та браузері Edge»

Григор’єв Сергій Борисович, консультант КУ "ЦПР "Освітня траєкторія" ДМР на тему «Безкоштовні мобільні додатки для освітян»

Лютинська Марина, учитель інформатики у Києво-Печерський ліцей 171 “Лідер"

Касатова Ольга Вікторівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель історії, Лисичанський ліцей №8 Сєвєродонецького району Луганської області на тему «Спільна робота над результатами проєкту»

Рудик Валентина Василівна, директор ЗОШ №9 Покровської міської ради Донецької області, Литвин Дар'я Віталіївна, учитель інформатики ЗОШ №9 Покровської міської ради Донецької області на тему "Інтегрований підхід до навчання учнів на уроках математики та інформатики"

Бобряк Людмила Казимирівна, вчитель хімії гімназії №7 міста Одеса на тему "Подолання освітніх втрат на уроках хімії"

Онлайновий тренінг було організовано Литвиновою Світланою Григорівною, в.о. директора Інституту цифровізації освіти НАПН України на тему «Контент з доповненою реальністю в освітній практиці вчителя».

3-00_n.jpg

3-01.jpg

3-02.jpg

3-03.jpg

3-04.jpg

3-05.jpg

3-06.jpg

3-07.jpg

3-08.jpg

3-09.jpg

Анонси та оголошення

Вступ до аспірантури у 2024 р. Спеціально організована сесія ЄВІ.

Згідно з Порядком прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році, умовою допуску до вступних іспитів до аспірантури Інституту цифровізації освіти НАПН України є успішне складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ).
У вересні 2024 році відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ.
Зареєструватися для участі в спецсесії ЄВІ можуть вступники, які:
  • реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ, але не змогли взяти в ній участі;
  • бажають повторно скласти ЄВІ, для покращення результату;
  • не реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ.
Реєстрація для участі в спецсесії ЄВІ триватиме протягом 12–19 серпня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ триватиме протягом 12–14 вересня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ буде проведена за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.