Науково-практична конференція «Модернізація навчально-виховного процесу на основі використання інформаційного освітнього середовища школи»

Науково-практична конференція «Модернізація навчально-виховного процесу на основі використання інформаційного освітнього середовища школи»
У рамках дослідно-експериментальної роботи Всеукраїнського рівня за темою «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі» на базі комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс № 9 Луцької міської ради» відбулась науково-практична конференція «Модернізація навчально-виховного процесу на основі використання інформаційного освітнього середовища школи», в ході якої розглядалися напрацювання та перспективи подальшого дослідження діяльності педагогічного коллективу.

Робота конференції проходила під керівництвом Гриб’юк Олени Олександрівни, наукового керівника експерименту, кандидата педагогічних наук, провідного наукового співробітника Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, за участі Фролової Тетяни Геннадіївни, методиста управління освіти Луцької міської ради, директора НВК № 9 Дубини Олександра Дмитровича, заступників директора Сагайдак Валентини Василівни, Лігоцької Наталії Петрівни, Чаус Марини Львівни, а також Багно Олени Миколаївни, учителя біології, Ковальчук Людмили Володимирівни, учителя біології, Воробйової Вікторії Іванівни, учителя фізики та астрономії, Куракової Ріти Олександрівни, учителя географії, Рибки Олени Борисівни, учителя географії та економіки, Оліди Ірини Ярославівни, учителя математики, Андрикевич Вікторії Василівни, учителя математики, Севрюкової Надії Борисівни, учителя музичного мистецтва, Козлової Жанни Геннадіївни, учителя початкових класів, Соняк Наталії Леонідівни, учителя початкових класів, Мєдвєдєвої Алли Петрівни, учителя історії, Лукавого Петра Миколайовича, учителя фізики та інформатики, Лабнюк Оксани Михайлівни, учителя інформатики, Занюк Наталії Петрівни, учителя англійської мови, Бондар Віталія Олексійовича, учителя правознавства, Члек Наталії Олексіївни, учителя української мови та літератури.

У рамках дослідно-експериментальної роботи Всеукраїнського рівня за темою «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі» учасники експерименту отримали набір для конструювання роботів на основі апаратної обчислювальної платформи Arduino.

Педагоги навчально-виховного комплексу презентували свої напрацювання в контексті використання інноваційних підходів щодо навчання учнів предметів з педагогічно виваженим використанням окремих компонентів комп’ютерно орієнтованого середовища навчання. Гриб’юк О.О., науковий керівник експерименту дала високу оцінку представленим проектним напрацюванням, відзначила ґрунтовний інноваційний потенціал педагогічної спільноти – учасників конференції та ознайомила присутніх з планом подальшої дослідницької роботи. Під час засідання творчої групи з дослідно-експериментальної роботи за темою: «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі» було підведено підсумки роботи в рамках заходу та напрацьовано відповідні рекомендації конференції.

Новорічним подарунком для учасників конференції стала звістка про те, що для ефективного проведення експериментальної роботи в рамках дослідницького проекту всеукраїнського рівня, за сприяння наукового керівника експерименту, управління освіти, науки та молоді Волинської облдержадміністрації, управління освіти Луцької міської ради  НВК № 9, було виділено кошти на поповнення матеріально-технічної бази  кабінетів природничо-математичного циклу та придбання оснащення, в тому числі комп’ютерних комплексів з мультимедійними засобами навчання, придбання цифрових лабораторій для кабінетів хімії, біології, географії, математики.

Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.