Перша науково-практична конференція «Новітні підходи в організації та навчанні учнів початкової школи з використанням електронних освітніх ресурсів»

Перша науково-практична конференція «Новітні підходи в організації та навчанні учнів початкової школи з використанням електронних освітніх ресурсів»

Відбулася Перша науково-практична конференція «Новітні підходи в організації та навчанні учнів початкової школи з використанням електронних освітніх ресурсів»

У рамках Всеукраїнського проекту «Розумники» (Smart kids) на території компанії Майкрософт Україна відбулася Перша науково-практична конференція для вчителів початкової школи.

У ній взяли активну участь:

  • Рудюк Роман, керівник освітньої програми «Партнерство у навчанні» компанії Майкрософт Україна з доповіддю « Office 365 для реалізації освітніх потреб навчального закладу»,
  • Литвинова С.Г., керівник проекту, к.п.н., с.н.с. Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України з доповіддю «Особливості організації і проведення сучасного уроку в початковій школі»,
  • Каплушенко Ігор, директор компанії «Розумники», з доповіддю «Тенденції розвитку Е-підручників»,
  • Косик В.М., начальник відділу Інституту модернізації змісту освіти МОН України з доповіддю «Системи всеукраїнських проектів як чинних розвитку освіти в Україні»,
  • Рогоза Валентин, менеджер компанії «Розумники», з доповіддю «10 функцій програми Classroom»,
  • Мельник О.М., аспірантка Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України з доповіддю «Використання електронних освітніх ресурсів в початковій школі: зарубіжний і вітчизняний досвід».

Протягом 2014-2015 н.р. педагоги СШ №14 (Ющенко Олена) та ЗНЗ №225 (Родіна Наталія) Оболонського району м.Києва працювали над реалізацією І етапу дослідно-експериментальної роботи за темою «Розумники» (Smart kids).

На конференції вчитель початкових класів Ющенко Олена Валентинівна поділилася досвідом щодо використання ЕОР на уроках математики.

У майстер-класах взяли активну участь представники нових дослідно-експериментальних майданчиків: Нововолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступеня №1, Луцької гімназії №4, Дніпропетровської міської спеціалізованої школи №144, Лишнянської загальноосвітньої школи Київської обл., спеціалізованої школи № 264 м.Києва, спеціалізованої школи № 269 м.Києва.

Аналіз досягнутих результатів реалізації проекту показав, що поставлені на цьому етапі мета та завдання виконані повністю.

За активну співпрацю в розбудові загальної середньої освіти, високі показники використання ІКТ у навчально-виховному процесі початкової школи в умовах контент-насиченого навчального середовища, всебічний розвиток учнів, популяризації кращих педагогічних здобутків заслуговують особливої подяки педагогічні працівники:

  • Вахнюк Н.М., начальник управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації;
  • Ковальська Л.П., директор СШ №14 м. Києва;
  • Глушаниця В.Г., директор ЗНЗ №225 м. Києва;
  • Авраменко Р.М., заступник директора СШ №14 м.Києва;
  • Ющенко О. В., вчитель початкових класів СШ №14 м. Києва;
  • Мельник О.М., співробітник Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.

Щиро дякуємо представнику компанії Майкрософт Роману Рудюку та засновникам компанії «Розумники»: Кохану О., Каплушенко І., Рогозі В. за активну участь у розвитку освіти України!

DSC_0148.JPG DSC_0163.JPG DSC_0195.JPG DSC_0201.JPG DSC_0202.JPG DSC_0205.JPG

Анонси та оголошення

Вступ до аспірантури у 2024 р. Спеціально організована сесія ЄВІ.

Згідно з Порядком прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році, умовою допуску до вступних іспитів до аспірантури Інституту цифровізації освіти НАПН України є успішне складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ).
У вересні 2024 році відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ.
Зареєструватися для участі в спецсесії ЄВІ можуть вступники, які:
  • реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ, але не змогли взяти в ній участі;
  • бажають повторно скласти ЄВІ, для покращення результату;
  • не реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ.
Реєстрація для участі в спецсесії ЄВІ триватиме протягом 12–19 серпня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ триватиме протягом 12–14 вересня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ буде проведена за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.